Hahaha salibeibet sy√∂ ihan oikeasti rahkaaūüėĄ N√§in t√§n√§√§n

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimm√§inen viesti
vierailija
Olin salilla tänään ja sitten sinne tuli kaksi sellaista "salibeibeä", niin tyylikkäissä salivaatteissa ja upeat pyöreät pebat ja niin hoikkia ja muodikkaan näköisiä. He laittavat varmaan kuviaan someen. Nämä kaksi käy siellä perjantaisin, olen nähnyt heidät usein ja he puhuvat jotain kieltä mitä en edes tunnista.

Joka tapauksessa, beibet treenasivat siellä hienoja vartaloitaan ja minä löllöä vartaloani. Sitten olin valmis ja lähdin suihkun kautta Lidliin.

Kassalla huomasin ett√§ aha salibeibetkin on t√§√§ll√§ūüėÖ He olivat viereisell√§ kassalla ja oli ihan pakko venytt√§√§ kaulaa ja katsoa mit√§ tuollaiset somemallit ostaa. Kes√§kurpitsaa, jauhoja, sokeria ja kaksi pahvilaatikollista rasvatonta rahkaa mik√§ oli alessa! Tosi iso m√§√§r√§ rahkaa. Eli ne sy√∂ sit√§ oikeasti. Pit√§isik√∂ itsekin alkaa sy√∂d√§ rahkaa ett√§ saan samanlaisen kropanūüėÖ En kyll√§ osaa nostella sellaisia painoja kuin he mutta ehk√§ viel√§ joku p√§iv√§.

M√§ s√∂in t√§n√§√§n suoraan haikkutilalta tilattua 100% ruohosy√∂tetty√§ jauhelihaa (20% rasvaa) mist√§ valmistin mehev√§n pihvin.ūüėč

Oon timmiss√§ kev√§√§ll√§ taas. Nyt sy√∂d√§√§n riisipuuroa, majoo, kermaa - joulum√§tt√∂√∂. Talvella saa olla enempi rasvaa kehossa, eik√§ pelk√§st√§√§n sit√§ ruskeaa.ūü§óūüė¨

Muuta en ole viel√§ t√§n√§√§n kerennyt sy√∂d√§ kun meni juomiseks, kun oli hyv√§ porukka ja autokaraoke.ūüėā Pelimatka.

vierailija
M√§ muistan miten 2000-luvun alussa monet s√∂i rahkaa ja sekoitti siihen sokeritonta fun light-mehua. Itse en kokeillut, olin laiha siihen asti kunnes sain monta lasta putkeen. Nyt on v√§h√§n l√∂ll√∂√§ siell√§ ja t√§√§ll√§ ja treenaan niit√§ timmimm√§ksi. Alkoipa tehd√§ mieli rahkaaūü§Ē

Yhteistyössä