Hahaa! Kilttimies sai pyydystettyä kulkukissan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen virittänyt ansan asuntoon kuuluvalle terassille ja kissa jäi siihen. Seuraavaksi vien sen kaupungin löytöeläinkotiin. Noita ei saa pitää vapaana eikä pitäisi vaikkei se olisikaan kiellettyä. Voisi kuvitella että ihmiset huolehtii paremmin omaisuudestaan. Nyt voi vain toivoa että omistaja löytyy ja hänelle lankeaa mahdollisimman iso lasku.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vierailija
Tarkoittanet keltahameista kevytkenkäistä neitokaista joka jakaa auliisti palveluksiaan kolikoita vastaan, vaeltelevaa huoraa? Varo heiltä voi tarttua ranskantauti taikka rutto!
 
Olen virittänyt ansan asuntoon kuuluvalle terassille ja kissa jäi siihen. Seuraavaksi vien sen kaupungin löytöeläinkotiin. Noita ei saa pitää vapaana eikä pitäisi vaikkei se olisikaan kiellettyä. Voisi kuvitella että ihmiset huolehtii paremmin omaisuudestaan. Nyt voi vain toivoa että omistaja löytyy ja hänelle lankeaa mahdollisimman iso lasku.
Kiitos, hienosti teit ja kerrankin olen kanssasi samaa mieltä!
 
vierailija
Olen virittänyt ansan asuntoon kuuluvalle terassille ja kissa jäi siihen. Seuraavaksi vien sen kaupungin löytöeläinkotiin. Noita ei saa pitää vapaana eikä pitäisi vaikkei se olisikaan kiellettyä. Voisi kuvitella että ihmiset huolehtii paremmin omaisuudestaan. Nyt voi vain toivoa että omistaja löytyy ja hänelle lankeaa mahdollisimman iso lasku.
Vie kuitenkin kauimpaan mahdolliseen.
 

Yhteistyössä