hah! tais muori tempasta hernehiä nenäänsä

:LOL: kyse likan hiuksista... miehen sisko tänään viemässä likkaa (kohta 7v) parturiin ja sanoin, että antaa parturin leikata niin lyhkäseksi hiukset, kun likka haluaa. on siis TODELLA pitkä, paksua hiusta ja ihan älyttömät taistelut joka aamu, että sen saa suoraksi ja selväksi.

äitee tuossa sitten soitteli ja johan alkoi sama virsi; älä nyt anna leikata kovin lyhyeksi.
siihen vastasin että miksen? kasvaahan se tukka takasin. ja jos likka haluaa lyhkäsemmät (niskapituset) hiukset, niin miksei tuo niitä saisi? siihen äitee vastasi, hmh, no niin onkin, moi. ja löi luurin korvaan. :eek: :LOL:

siis mä en käsitä... vieläkö tuo nainen luulee vaikuttavansa mun elämääni, että teen just niinkuin hän haluaa? ja kun en tee niin sitten suututaan? :eek:

ei pyhä lehmä :xmas:

tässä kun on pitkä historia takana, piti mua pitkä'än sätkynukkena, tein just niinkuin äiti halusi, tai tuli turpiin. nyt aikuisena, kun mulla oma pääni ja sen pidän, niin sitten näin... voi v*ttu.

Mulla kanssa samanlainen mutsi. |O Ei ollenkaan kunnioita mun päätöksiä oman elämän suhteen ja yrittää vaikuttaa kaikkeen. Viime viikonloppuna tuli riita siitä kun oli tullut meidän kotiin avaimillaan leipomaan,siivoamaan yms. ja suuttui kun sanoin asiasta hänelle :|

Alkuperäinen kirjoittaja jäärouva:
Mulla kanssa samanlainen mutsi. |O Ei ollenkaan kunnioita mun päätöksiä oman elämän suhteen ja yrittää vaikuttaa kaikkeen. Viime viikonloppuna tuli riita siitä kun oli tullut meidän kotiin avaimillaan leipomaan,siivoamaan yms. ja suuttui kun sanoin asiasta hänelle :|
olisin saanut kakkaraivarin!! :eek: |O

lynn
Tuossa voi tosin helposti käydä niin, että tyttö ei pidäkään lyhyistä hiuksistaan pidemmän päälle ja sitten vingutaan pitkien hiusten perään... Itse olen sitä mieltä, ettei ainakaan pienillä lapsilla voi olla noin lyhyitä hiuksia, koska näyttävät niin helposti pojilta, kaikki pitkähiuksiset tytöt on mielestäni nätimpiä kuin lyhythiuksiset. Aikuisena tämä voi olla jo eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja lynn:
Tuossa voi tosin helposti käydä niin, että tyttö ei pidäkään lyhyistä hiuksistaan pidemmän päälle ja sitten vingutaan pitkien hiusten perään... Itse olen sitä mieltä, ettei ainakaan pienillä lapsilla voi olla noin lyhyitä hiuksia, koska näyttävät niin helposti pojilta, kaikki pitkähiuksiset tytöt on mielestäni nätimpiä kuin lyhythiuksiset. Aikuisena tämä voi olla jo eri asia.
meittin likka tietää mitä haluaa =) halunnut jo pitkän aikaa lyhyempiä hiuksia

:eek: kyllä muuten aika äkkiä lähtis avaimet jos ilman lupaa niillä tulis tänne!

Tähän liittyen....

Ei se tiennyt neitin äitikään mitä täti siellä kampaajalla sanoi :saint:

Mutta pikku neiti oli toivonut lyhyttä jo melkein vuoden ja täti sitten toteutti tämän :xmas: (siis kiikutti sinne kampaajalle........ Kun äiti oli suostumuksensa antanut )

Ja nyt on lyhyet hiukset ja neitin naama loisti kuin naantalin aurinko :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja lynn:
meittin likka tietää mitä haluaa =) halunnut jo pitkän aikaa lyhyempiä hiuksia
Ja näyttää edelleen tytöltä :D :D

muuttanut
Mua ei haittais vaikka olis tullu siivoomaan ja leipomaan :) On joskus käynykki kun en ole ite jaksanu kipeen selän takia esimerkiksi, mut on sovittu ennakkoon. Äitini on tienny et on tervetullutta apua. Nyt se vaan ei jaksa kun on ite kipeenä, enkä mä nyt apua tarviskaan, voin käydä vastavuorosesti nyt siellä.

Yhteistyössä