Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei seksi hävettävää olekaan, mutta ällöttää ajatella että ihmiset voi ajatella mielessään minua seksiä harrastamassa.
Kyllä määkin ajattelen ihmiset panotilanteisiin, varsinkin jos niillä on lapsia.
Pantu on.. mutta miten, siinäpä mielenkiintonen pohtimisen aihe.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Enemmän minua hävettää se, että ihmisille syntyisi kuva siitä, että käyn WC:ssä... Yritän aina ostaa vessapaperini sellaisesta kaupasta, jossa kukaan ei minua tunne, ja niin että muita asiakkaita on mahdollisimman vähän.
En usko, että ihmiset miettii toisista tuollaisia asioita. Ja jos joku sellaisia haluaa miettiä, niin miettikööt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se, että olet yhtynyt mieheesi, huohottanut miehesi alla jne. onhan se aika nolo mielikuva....varsinkin jos ei ole ulkonäöltään mikään ruusunen, löytyy hyllyvää läskiä jne.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mitäs häpeämistä siinä on?
anteeksAlkuperäinen kirjoittaja vieras vedetön:Joo ei hävetä toi,mut se hävettää nyt niin saamaristi,ku kotona on putkiremppa ja joudun kulkemaan ulos kusiämpärin kanssa saunaosaston vessaan tyhjennykselle
On ainakin, jos on joutunut kauan pidättelemään. Mutta kyllä seksiin mielestäni liittyy suurempia nautintoja...Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Enemmän minua hävettää se, että ihmisille syntyisi kuva siitä, että käyn WC:ssä... Yritän aina ostaa vessapaperini sellaisesta kaupasta, jossa kukaan ei minua tunne, ja niin että muita asiakkaita on mahdollisimman vähän.
Älä viitsi, vessassa käynti on elämän suurimpia nautintoja, ainakin jos vessa on puhdas.
Kyllä miettii. Minä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:En usko, että ihmiset miettii toisista tuollaisia asioita. Ja jos joku sellaisia haluaa miettiä, niin miettikööt.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Äitini väitti joskus kun olin noin parikymppinen, ettei hänellä ja isälläni ollut ollut seksielämää 30 vuoteen. Krhm sanoin minä, mistä minä sitten olen tullut?Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ei seksi hävettävää olekaan, mutta ällöttää ajatella että ihmiset voi ajatella mielessään minua seksiä harrastamassa.
Kyllä määkin ajattelen ihmiset panotilanteisiin, varsinkin jos niillä on lapsia.
Pantu on.. mutta miten, siinäpä mielenkiintonen pohtimisen aihe.
En saanut vastausta.
Ohhoh.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Äitini väitti joskus kun olin noin parikymppinen, ettei hänellä ja isälläni ollut ollut seksielämää 30 vuoteen. Krhm sanoin minä, mistä minä sitten olen tullut?
En saanut vastausta.
Mulla on selluliittia ja läskiä muidenkin tarpeiksi -ja jumankauta, on kaksi lastakin! Mutta nyt ainakin ymmärrän hävetä sitä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se, että olet yhtynyt mieheesi, huohottanut miehesi alla jne. onhan se aika nolo mielikuva....varsinkin jos ei ole ulkonäöltään mikään ruusunen, löytyy hyllyvää läskiä jne.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mitäs häpeämistä siinä on?
Ai oikeesti mietit, miten kukakin panee? No, mutta ei se mua silti nolota, miettikää ihan rauhassa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyllä miettii. Minä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:En usko, että ihmiset miettii toisista tuollaisia asioita. Ja jos joku sellaisia haluaa miettiä, niin miettikööt.
Niin ja joskus teininä saatoin miettiä jotain ihailemaani julkkista pöntöllä istumassa niin äkkiä mielikuvat karisivatAlkuperäinen kirjoittaja Piw:Enemmän minuakin hävettää tuo vessassa käyminen ja muu sellainen, kun olen jonkun luona käymässä niin on todella inhottavaa kun juuri silloin alkaa tietenkin aivan mahdottomasti pierettää ja kaikkien vessat tuntuvat olevan sellaisessa paikassa että varmasti kaikki kuuluu ja vessa oikein kaikuu.
Mahakin on tietenkin ihan sekaisin juuri kun kylässä ollaan ja kamalaa yrittää käydä vessassa ilman että koko pöntöö raikuu. Varsinkin kun tuntuu että kaikki muut käyvät vessassa niin ettei mitään muuta ääntä kuulu kuin vessan vetäminen ja käsien peseminen.