Hävettääkö sinua koskaan, että ihmiset tietävät, että olet harrastanut seksiä? Siis jos sulla on omia biologisia lapsia

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Itse asiassa tavallaan kyllä. Teininä harkitsin kovasti jälkikasvun adoptoimista juuri tuosta syystä, ennen kuin olin edes seksiä harrastanut. Vaikka katsoisin tv:tä yksin, käännän katseeni pois seksikohtausten ajaksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Mitäs häpeämistä siinä on?
se, että olet yhtynyt mieheesi, huohottanut miehesi alla jne. onhan se aika nolo mielikuva....varsinkin jos ei ole ulkonäöltään mikään ruusunen, löytyy hyllyvää läskiä jne.

No ei nyt ihan noin, mutta en osaa puhua asiaan liittye mitään omien vanhempieni tai sisarusteni kanssa. Heidän suhteen minulle sopii, jos luulevat minun tulleen neitseellisesti raskaaksi. :snotty: En esimerkiksi voisi liittyä facebookissa siihen ryhmään "minulla on lapsia, olen siis todistettavasti saanut" tms. mitä siinä lukikaan. Hävettäis, jos siskoni tai veljeni näkisi sellaisen.

Kavereiden kanssa olen sitten vähän riettaampi. :LOL: :LOL:

Enemmän minua hävettää se, että ihmisille syntyisi kuva siitä, että käyn WC:ssä... Yritän aina ostaa vessapaperini sellaisesta kaupasta, jossa kukaan ei minua tunne, ja niin että muita asiakkaita on mahdollisimman vähän.

a
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Enemmän minua hävettää se, että ihmisille syntyisi kuva siitä, että käyn WC:ssä... Yritän aina ostaa vessapaperini sellaisesta kaupasta, jossa kukaan ei minua tunne, ja niin että muita asiakkaita on mahdollisimman vähän.
Sama!! :D

Yhteistyössä