Hävettääkö pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Snadi kulli ja sillee..
  • Ensimmäinen viesti
ruttu
Mun miehellä on sen omasta mielestä pieni penis, ei kuitenkaan taida hävetä sitä... Ei ole mitattu, mutta arvioisin sen olevan ehkäpä 12-14 senttinen. Ihan hyvä on mielestäni. :)
 
Jilly
No, aina keksii jotain hävettävää itsestä/toisesta. Pieni voi olla hyvä, isompi ehkä helpommin hyvä, riippuu miten käytetään...hävetä ei kannata, aina voi miettiä niitä joilla on asiat vielä paljon paljon huonommin...
 
hävetys
Minulle pien penis on ollut ongelma koko ikäni ja hävettää. Ei ole helppoa omistaa pintä penistä,
kun muuten on kookas mies. Saunaan ei voi mennä muiden miesten kanssa. Uimassa ei ole ¨
voinut käydä jne. Keskustelupalstojen ivalliset keskustelut loukaavat syvästi ja tekisi mieli kadota
kuvioista. En voi mitään sille, että omistan pienen peniksen ja vaikka se ei ole minun syy niin kaikki-nainen suuren peniksen ihannointi saa mielen matalaksi.

Naiset, jotka kirjoittelevat kovin ronskia kieltä käyttäen pienistä peniksistä ja moittivat oman miehen
kalun kokoa eivät tiedä mitä näillä kirjoituksillaan saavat aikaan. En ole huomannut miesten haukkuvan naisten sukuelimiä (kokoa ja näköä) näin paljon ja ronskisti kuin mitä naiset miesten pienistä peniksistä kirjottavat. Harmi.

Kiitos niiden naisten kommenteista, jotka osaavat nähä miehen kokonaisuutena ja arvokkaana
sellaisena kuin mies on luotu oli sitten peniksen koko mikä tahansa.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja hävetys;22092018:
Minulle pien penis on ollut ongelma koko ikäni ja hävettää. Ei ole helppoa omistaa pintä penistä,
kun muuten on kookas mies. Saunaan ei voi mennä muiden miesten kanssa. Uimassa ei ole ¨
voinut käydä jne. Keskustelupalstojen ivalliset keskustelut loukaavat syvästi ja tekisi mieli kadota
kuvioista. En voi mitään sille, että omistan pienen peniksen ja vaikka se ei ole minun syy niin kaikki-nainen suuren peniksen ihannointi saa mielen matalaksi.

Naiset, jotka kirjoittelevat kovin ronskia kieltä käyttäen pienistä peniksistä ja moittivat oman miehen
kalun kokoa eivät tiedä mitä näillä kirjoituksillaan saavat aikaan. En ole huomannut miesten haukkuvan naisten sukuelimiä (kokoa ja näköä) näin paljon ja ronskisti kuin mitä naiset miesten pienistä peniksistä kirjottavat. Harmi.

Kiitos niiden naisten kommenteista, jotka osaavat nähä miehen kokonaisuutena ja arvokkaana
sellaisena kuin mies on luotu oli sitten peniksen koko mikä tahansa.
Älä välitä. Se on pieni osa naisista, jotka munan koolla repostelee, suurin osa ei kiinnitä niin hirveästi huomiota.

Mä en edes tiedä onko mun miehellä pieni vai ei. Iso se ei ole ainakaan, mutta ihan hyvän kokoinen mulle. uskaltaa kyllä käydä saunailloissa.
 
"Miii"
Alkuperäinen kirjoittaja hävetys;22092018:
Minulle pien penis on ollut ongelma koko ikäni ja hävettää. Ei ole helppoa omistaa pintä penistä,
kun muuten on kookas mies. Saunaan ei voi mennä muiden miesten kanssa. Uimassa ei ole ¨
voinut käydä jne. Keskustelupalstojen ivalliset keskustelut loukaavat syvästi ja tekisi mieli kadota
kuvioista. En voi mitään sille, että omistan pienen peniksen ja vaikka se ei ole minun syy niin kaikki-nainen suuren peniksen ihannointi saa mielen matalaksi.

Naiset, jotka kirjoittelevat kovin ronskia kieltä käyttäen pienistä peniksistä ja moittivat oman miehen
kalun kokoa eivät tiedä mitä näillä kirjoituksillaan saavat aikaan. En ole huomannut miesten haukkuvan naisten sukuelimiä (kokoa ja näköä) näin paljon ja ronskisti kuin mitä naiset miesten pienistä peniksistä kirjottavat. Harmi.

Kiitos niiden naisten kommenteista, jotka osaavat nähä miehen kokonaisuutena ja arvokkaana
sellaisena kuin mies on luotu oli sitten peniksen koko mikä tahansa.

Itse en juurikaan kiinnitä kokoon huomiota ollenkaan. Tärkeintä miehessä mulle on miehen luonne. Se onko penis stondiksessa 5 cm tai 25 cm ei mua kiinnosta pätkääkään mutta jos on pakko valita otan mielummin pienen kuin ison, sillä liian iso penis sattuu. Kaikki naiset ei tykkää isoista.
 
"vieras"
Kyllä peukalon kokoinen (seisokissa) penis on auttamatta liian pieni, ei sillä tee yhtään mitään. Se ei kiihota visuaalisesti, eikä fyysisesti tippaakaan. Toista on sitten nämä 10-15cm, joita useat pieneksikin kutsuvat. Mielestäni ihan hyvä koko. Näihin olenkin törmännyt useimmin, en sanoisi pieneksi, vaan normaalikokoiseksi. Paksuus on myös se mikä merkitsee, pitkä mutta ohut tikku, mitäs sillä tekee? Ei mitään. Mikropeniksellä ei voi tehdä muuta kuin pissiä ja siihenkin voi tarvita pinsetit.
 
"hell"
Suuri on visuaalisesti kiihottava, mutta itse en tykkää sellaisesta yhdynnässä. Joku 10-15cm on ihan normaalikokoinen ja hyvä seksissä, jos mies sitä osaa käyttää. Tärkein asia peniksen koossa on se, ettei mies ole liian fiksoitunut siihen oli sitten pieni tai iso.
Itse en myöskään tykkää niistä pitkistä ja ohuista. Sopiva sellanen n.kahden sormen paksuinen on just jees.
 
"pieni"
Onhan toi joskus hävettänyt ja joku nainenkin liian pieneksi sanonut, mutta en tiedä onko 14 cm oikeasti niin pieni. Vai onko vaan niin että kun nainen saa joskus oikein isoa niin ei pieni tahtoisi enää kelvata, ainakin eräs kehui exällään olleen iso ja omaa vehjettäni moitti liian pieneksi.
 
...
voe herran jee.... ai että miehet ei puhu naisten värkeistä, kyllä kuules ihan saman ongelman on miehet aiheuttanut minulle kuin naiset sinulle, melkein missä vaan haukkuu miehet vaimojensa väljiä pilluja ja roikkuvia rintoja, ja haaveilevat tiukoista teineistä että munaa puristaisi, kyllä se vain tekee erittäin epävarman olon varsinkin kun olen synnyttänyt eli luonnollisesti pilalla ja pahemman kerran....
 
"vieras"
Ikää on jo 23 vuotta, mutta penikseni on silti erektiossa vain 8cm pitkä ja noin 2cm paksu eli 7,5cm ympärymitaltaan. Levossa 4 cm ja vielä kaiken lisäksi kutistuu todella helposti 2-3 cm pituiseksi esim uidessa tai urheillessa. Kaikista pahinta on kun jopa 15 vuotiaat tytöt naureskelat penikseni koolle.
 
ahaaa
[QUOTE="vieras";22775257]Ikää on jo 23 vuotta, mutta penikseni on silti erektiossa vain 8cm pitkä ja noin 2cm paksu eli 7,5cm ympärymitaltaan. Levossa 4 cm ja vielä kaiken lisäksi kutistuu todella helposti 2-3 cm pituiseksi esim uidessa tai urheillessa. Kaikista pahinta on kun jopa 15 vuotiaat tytöt naureskelat penikseni koolle.[/QUOTE]

Miten ne 15-vuotiaat tytöt pääsevät naureskelemaan peniksellesi? Viuhahteletko? Oletko itsensä paljastelija?
 

Yhteistyössä