Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Kiitos! Todella stressaavaa, en osaa olla iloinen plussasta, kun tässä voi tapahtua vaikka mitä. Hormonikierukka laitettiin helpottamaan endometrioosia ja tarkoitus oli jatkaa yritystä myöhemmin.
Ainahan on mahdollista että kierukka on tipahtanut pois tai siirtynyt pois paikaltaan. Jostain luin että hormoonikierukka oli löytynyt 11 v päästä vatsa ontelosta.
 
Täällä taas!
Kkm:n ja tyhjennyksen jälkeen mulla oli kemiallinen raskaus ja ihan järkyttävä vuoto, minulla siis rfsu:n normi ja herkkö testi näytti oikein, viiva oli haalea mutta punertava ja haalistui nopeasti ihan blancoksi kun vuoto alkoi.

yleensä mulla ovis n.Kp 20-21 ja jostain suystä aloitinkin testailun jo kp 10 ja ylläri ovisplussa tulikin jo eilen kp 13! Onneks testasin ajoissa!
Päästiin se eilen ja toissapäivönä hyödyntämään ja kohta sit taas piinailemaan!
Kuva ovisplussasta joka oli mielestäni selkee :)
Mitkäs kiertopäivät muilla?
Mulla siis kp 14/35

 
  • Tykkää
Reactions: lucille
vierailija
Moikka, onko kellään alkanut raskauspahoinvointi reippaasti ennen kuukautisia? En usko että pahoinvointi voisi alkaa vajaan viikon päästä hedelmöittymisestä, mutta on etonut ihan samalla tavalla kuin esikoista odottaessa
 
Täällä taas!
Kkm:n ja tyhjennyksen jälkeen mulla oli kemiallinen raskaus ja ihan järkyttävä vuoto, minulla siis rfsu:n normi ja herkkö testi näytti oikein, viiva oli haalea mutta punertava ja haalistui nopeasti ihan blancoksi kun vuoto alkoi.

yleensä mulla ovis n.Kp 20-21 ja jostain suystä aloitinkin testailun jo kp 10 ja ylläri ovisplussa tulikin jo eilen kp 13! Onneks testasin ajoissa!
Päästiin se eilen ja toissapäivönä hyödyntämään ja kohta sit taas piinailemaan!
Kuva ovisplussasta joka oli mielestäni selkee
Mitkäs kiertopäivät muilla?
Mulla siis kp 14/35

Täällä kp 21/30-32, eli hätähousuiluvaihe alkamassa kohtapuoliin :D
 
Moikka, onko kellään alkanut raskauspahoinvointi reippaasti ennen kuukautisia? En usko että pahoinvointi voisi alkaa vajaan viikon päästä hedelmöittymisestä, mutta on etonut ihan samalla tavalla kuin esikoista odottaessa
Mulla alkoi tasainen närästysolo tuossa kohtaa. Ei selittynyt syömisillä tai muulla. Aaltoileva kuvotusolo alkoi dpo 12-13. Nyt viikolla 8+3.
 
Mulla on ollut nyt niin outoja oireita että päätin sit tehdä raskaustestin. Ensinnäkin kp22 lähtien on ollut menkkakipuja ja nyt pari päivää on ollut oikea nivus kipeä kävellessä. Kierto on Kp29-32 ollut nyt viimeaikoina. Nyt tänään on kp25 ja dpo9 ehkä. Ovulaatiota en ole tikuttanut. Ihan ovulaatio tuntemusten mukaan ajattelin että on dpo9. Tässä on vielä kuva testistä. Tämäkin taitaa olla pahamaineinen testi rfsu puikkotesti. Tilasin netistä clearblue plus testejä ja pc liuskatestejä.

Tässä kuva. Mitä ootte mieltä?
 
vierailija
Mulla on ollut nyt niin outoja oireita että päätin sit tehdä raskaustestin. Ensinnäkin kp22 lähtien on ollut menkkakipuja ja nyt pari päivää on ollut oikea nivus kipeä kävellessä. Kierto on Kp29-32 ollut nyt viimeaikoina. Nyt tänään on kp25 ja dpo9 ehkä. Ovulaatiota en ole tikuttanut. Ihan ovulaatio tuntemusten mukaan ajattelin että on dpo9. Tässä on vielä kuva testistä. Tämäkin taitaa olla pahamaineinen testi rfsu puikkotesti. Tilasin netistä clearblue plus testejä ja pc liuskatestejä.

Tässä kuva. Mitä ootte mieltä?
Tämä testi on huono. Tulee niin selkeitä viivoja ilman raskautta. Kannattaa noilla toisilla testata kun tulevat.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Ihmettelen?
Aamulla digitaalinen 2-3.

Pääsin samantien akuuttina naistentautienpoliklinikalle, kierukkaa ei löydy ultrallakaan, ilmeisesti tippunut? Limakalvo paksuuntunut, mutta mitään varmaa ei vielä näkynyt. Viikkoja voisi ehkä olla 4-5, joten lääkärin mielestä voisi kyse olla normaalista raskaudesta varsinkin kun testit vahvistuneet. Verikokeissa kävin tänään, toinen koe otetaan torstaina. Ultra 2viikon päästä jos veriarvot nousee normaalisti.

Huhhuh..
 
Aamulla digitaalinen 2-3.

Pääsin samantien akuuttina naistentautienpoliklinikalle, kierukkaa ei löydy ultrallakaan, ilmeisesti tippunut? Limakalvo paksuuntunut, mutta mitään varmaa ei vielä näkynyt. Viikkoja voisi ehkä olla 4-5, joten lääkärin mielestä voisi kyse olla normaalista raskaudesta varsinkin kun testit vahvistuneet. Verikokeissa kävin tänään, toinen koe otetaan torstaina. Ultra 2viikon päästä jos veriarvot nousee normaalisti.

Huhhuh..
No toihan oli hyvä uutinen että kierukkaa ei enää löytynyt ja että voisi olla kyse normaalista raskaudesta. Hienosti digissä sulla viikot noussut.

Hyvin ne asiaa hoitaa. Ei muuta kun peukut pystyyn että kaikki menis hyvin. Ja tarrasukkia mukaan.
 
vierailija
No toihan oli hyvä uutinen että kierukkaa ei enää löytynyt ja että voisi olla kyse normaalista raskaudesta. Hienosti digissä sulla viikot noussut.

Hyvin ne asiaa hoitaa. Ei muuta kun peukut pystyyn että kaikki menis hyvin. Ja tarrasukkia mukaan.
Kiitos!

Hcg oli 673.
Nyt torstaihin mennessä sen ilmeisesti pitäisi olla tuplat tuosta tai enemmän.
 
Nyt on kp27/29-32 ei ole vielä tullut niitä parempia testejä postissa. Tein sit tuon surkean rfsu n puikkotestin. Siihen tietty tuli viivaa. Ja nyt innostuisin jos en tietäis että se on surkea testi. Viiva punertaa. Mut se on antanut monelle punertavaa haamua tarkoittamatta mitään. Pitää odotella et ne testit tulee.

Tässä on nyt kuitenkin pari kuvaa siitä testistä.


 
vierailija
Nyt on kp27/29-32 ei ole vielä tullut niitä parempia testejä postissa. Tein sit tuon surkean rfsu n puikkotestin. Siihen tietty tuli viivaa. Ja nyt innostuisin jos en tietäis että se on surkea testi. Viiva punertaa. Mut se on antanut monelle punertavaa haamua tarkoittamatta mitään. Pitää odotella et ne testit tulee.

Tässä on nyt kuitenkin pari kuvaa siitä testistä.


Voitko ottaa kuvat edestäpäin testistä kun nyt toi varjo tulee siihen päälle eikö mitään selkeää näy!
Makrokuva esim.
 
Kyl mä nään selvästi päältä otetusta kuvasta onko siinä toista viivaa vai ei. Vaikka siinä olis pieni varjo. Silmä on niin harjaantunut katsomaan noita viiva kuvia. Tai sit mulla on vahvat viivalasit päässä.:unsure::)

Mun mielestä noissa näkyy haalea toinen viiva. Ja kuvasta ja livenä näkee että se punertaa se viiva. Mut pitää vielä odottaa ne postissa tulevat testit.
 
vierailija
Kyl mä nään selvästi päältä otetusta kuvasta onko siinä toista viivaa vai ei. Vaikka siinä olis pieni varjo. Silmä on niin harjaantunut katsomaan noita viiva kuvia. Tai sit mulla on vahvat viivalasit päässä.

Mun mielestä noissa näkyy haalea toinen viiva. Ja kuvasta ja livenä näkee että se punertaa se viiva. Mut pitää vielä odottaa ne postissa tulevat testit.
Laita pöydälle niin on molemmat kädet käytössä.

Jotain tossa näkyy mutta nää on niin surkeita testejä ettei niistä voi sanoa onko plussan alku vai viivanpaikka (joka rfsun molemmissa testeissä on punainen jopa ja selkeä).
Ei näillä kannata testata!

Apteekista ja kaupan pregcheck paljon luotettavampia! Ei tarvi postia odotella!
 

Yhteistyössä