Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5


Kokemuksia? Antaako one step puikko paljon viivanpaikkoja? Tein aamulla pc ja tuntuu ettei siinä ollut mitään eilistä selvempää ja äsken tän kun tuli kotitestiltä testejä

Muoks: avattuna https://aijaa.com/X7kD0C

Salamalla otettu vie väriä livenä on punakka.
Näyttää että voisi olla haamu,tosin ei kokemusta noista puikoista. Toivottavasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
vierailija
Minulla ei tätä cb +/- digiä ole ollutkaan. Viimeeksi kun purin sen viikkonäytöllisen/tekstillisen digin niin siinä ei ollut viivaakaan sitten kun tulos oli "ei raskaana". En olisi varmaan nyt edes purkanut, ellei olisi mennyt kirjalle!
Minulla tuli myös tuo kirjasymboli, vaikka tein täysin ohjeiden mukaan :l

Ja juu, toki purin sen minäkin. Oli haalea testi viiva. Googlailin, ja kai siihen aina ilmestyy sellainen?
 

Kokemuksia? Antaako one step puikko paljon viivanpaikkoja? Tein aamulla pc ja tuntuu ettei siinä ollut mitään eilistä selvempää ja äsken tän kun tuli kotitestiltä testejä

Muoks: avattuna https://aijaa.com/X7kD0C

Salamalla otettu vie väriä livenä on punakka.
Olisi kyllä aika törkeä viivanpaikka jos ei olis plussan alku. Kun punertaakin vielä, toivotaan et lähtee vahvistuu:)
 
Olisi kyllä aika törkeä viivanpaikka jos ei olis plussan alku. Kun punertaakin vielä, toivotaan et lähtee vahvistuu:)

Tänään tuli samallaine oli siis pakko heti aamulla tehdä ihan vaan katsoakseni oliko eilinen joku virheviiva. Mut kyllä sieltä vaan uusiksi tuli.. törkeä viivanpaikka on jollei paikkaansa pidä ja punertaa todella selvästi.
Tein alempana sofin testin mutta siinä en kyllä nää muutakun hyvällä mielikuvituksella jotain.. tänään testikaupoille.


https://aijaa.com/nTIvvT

Tuossa vielä kuivuttua tän aamunen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pupup ja Alinna86
Tänään tuli samallaine oli siis pakko heti aamulla tehdä ihan vaan katsoakseni oliko eilinen joku virheviiva. Mut kyllä sieltä vaan uusiksi tuli.. törkeä viivanpaikka on jollei paikkaansa pidä ja punertaa todella selvästi.
Tein alempana sofin testin mutta siinä en kyllä nää muutakun hyvällä mielikuvituksella jotain.. tänään testikaupoille.


https://aijaa.com/nTIvvT

Tuossa vielä kuivuttua tän aamunen.
Sofin testit on omalla kokemuksella ihan kakkaa. Tuo sun toka puikkotestin haamuon mun mielestä vahvempi kuin se eka! Lisää testejä kehiin sanoisin minä :) esim Pc liuska
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Sofin testit on omalla kokemuksella ihan kakkaa. Tuo sun toka puikkotestin haamuon mun mielestä vahvempi kuin se eka! Lisää testejä kehiin sanoisin minä :) esim Pc liuska
Täytyy huomenna testata.. tänään tein apteekin ultran ja pc. Ulta oli omasta mielestä nega. Pc tuli hailakkaa hailakampi.. jotenkin sellanen olo et nousi turhaan toiveet tuosta one stepistä mikä on selkeän punakka. Eikä niitä ole enempää kuin nuo 2. Mut seurataan.. pelkään että tää on kemiallinen tai vaan testit huijaa

Muoks:
Tässä kuvat testiajalla. Ajattelin etten laita kun ei musta tuu oikeen kuviin tuo pc.. mut jos joku haluaa tiirailla

 
Viimeksi muokattu:
Onko tää vaan viivanpaikka vai oisko hailakka plussa? Ite oon jotenkin skeptinen kun en ole varma onko vaan painauma.. Eka testiajalla, toinen 5 min testiajan jälkeen ja vika kuivana ilman salamaa.

Nään jotain hyvin hailakkaa, huomenna uusi testi kehiin! Mikä dpo?
 
vierailija
Onko tää vaan viivanpaikka vai oisko hailakka plussa? Ite oon jotenkin skeptinen kun en ole varma onko vaan painauma.. Eka testiajalla, toinen 5 min testiajan jälkeen ja vika kuivana ilman salamaa.

Ihan kuin keskimmäisessä olis värillinen haamu, toivottavasti lähtee vahvistumaan!!
 
Taas tuli jotain mut eikö se pitäis jo olla paljon selkeämpi?! Onhan tää siis hitusen vanhempi kuin eilen iltanen mutta jos oikeasti ollaan jo dpo 13 ni ei riitä.. toki mietin et onhan se mahdollista et ovulaatio on ollu päivän -kaks myöhemmin mutta en tie..

Milloin sinulla pitäisi alkaa kuukautiset?
Kyllä tuossa jotain näkyy! Ehkä iltapäivällä näkyy paremmin? Niin oli ainakin minun testeissä. Tsemppiä!
 
vierailija
Ovulaatiotestikysymys:

Jos koko ajan samoilla testeillä saanut ihan tyhjää ja nyt tänään testatessa haaleaa punertavaa,tarkoittaako se, että ovulaatio on lähestymässä?

Viiva ei siis ole läheskään kontrollin vahvuinen mutta selkeä ja punertava. Voiko tästä nyt päätellä mitään esim. Viikon sisällä ovulaatio tai vastaavaa?
 
Ovulaatiotestikysymys:

Jos koko ajan samoilla testeillä saanut ihan tyhjää ja nyt tänään testatessa haaleaa punertavaa,tarkoittaako se, että ovulaatio on lähestymässä?

Viiva ei siis ole läheskään kontrollin vahvuinen mutta selkeä ja punertava. Voiko tästä nyt päätellä mitään esim. Viikon sisällä ovulaatio tai vastaavaa?
Ei voi päätellä mitään. Mä saan kahta viivaa koko kierron.

@Zeetah Mä kyl nään ainaki jotain noissa kuvissa :unsure:
 
Alkaa mennä hermo. Eli tein nyt illalla ja siihe tuli samallaine ku aamulla, rfsu herkkään tuli pieni hailura.. en sit ottanu märkänä kuvaa ja nyt laitoin riviin eilisestä illasta tähän iltaan kuivuneet testit ja niissä on selvät hailurat

Ylin on uusin


En silti usko ennen kun toi märkänä muuttuu selvemmäksi.. veikkaan nyt kemiallista koska ei noi ainakaan dpo 13 ole tarpeeksi vahvoja/nopeasti vahvistuneita... Tai sitten kyse on vaan törkeistä viivanpaikoista. Sekin mahdollisuus käy mielessäni. En vaan ennen ole noin "vahvoja" viivanpaikkoja saanut mutta eihän sitä iki tiedä

Anteeksi kun kuvasaastaan tänne. Ostin viikkonäytöllisen ja teen sen lauataina jos menkat ei ole alkaneet!
Kiitos kaikille kommenteista ja vertaistuesta
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tossu-83 ja Zeetah

Yhteistyössä