Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Nyt dpo 11. Tänään viimeinen Terolut naamaan ja sitten odottamaan joko kuukautisia tai plussaa. Ja kun menkat alkaa niin syön taas Letrozolia vahvistamaan ovulaatiota 5:n päivän ajan kp 2-6. Käyn tänään hakemassa vielä lisää testejä ja teen tänään vielä myöhään illalla ja huomenna aamulla. Päivittelen! Tässä vielä yks kuva testistä jos parempi!!

Kyllä mä sanoisin tuota viivan paikaksi. Ei näy väriä. Mulla tullut tuosta testistä juuri tuollainen ns haamu viiva ja en ollut raskaana
 
Saanko udella miksi sulle on Terolutit annettu? Olen lukenut että se 10 pv ei olisi muka liian lyhyt luteaali? Mulla on lyhentynyt kierto hiukan ennen oli aina kellontarkka 28 vrk nyt kun ikää yli 35 se lyhentyi 25kiertopäivään. Tänään siis kp 26.
Mun lääkäri oli sitä mieltä, että 10 päivää on lyhyehkö ja antoi siitä syystä Terolutit kierron loppuvaiheeseen. Aloitin ne 3. päivänä Pregnyl-piikin antamisesta ja syön 10 päivää annostuksella 2 tbl/päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Tein äsken jälleen yhden one stepin testin. Kummallista, ettei testiviiva oo vieläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Perjantaina tein viikkotestin, joka näytti raskaana 2-3. Tarkoittaako tämän päivän testi alkavaa keskenmenoa? Ei jaksais enää kolmatta peräkkäin :( Onko kellään kokemusta samanlaisesta asiasta testien suhteen?

https://aijaa.com/Gl2mNN
 
Tein äsken jälleen yhden one stepin testin. Kummallista, ettei testiviiva oo vieläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Perjantaina tein viikkotestin, joka näytti raskaana 2-3. Tarkoittaako tämän päivän testi alkavaa keskenmenoa? Ei jaksais enää kolmatta peräkkäin Onko kellään kokemusta samanlaisesta asiasta testien suhteen?

https://aijaa.com/Gl2mNN
En minä ainakaan ole koskaan mitään testiviivojen vahvuuksia mittaillut raskauksissani. Mitä hyötyä siitä on? Plussa on plussa. Aiheuttaa stressiä ainostaan sinulle selvästi viestistäsi ainakin paistaa sellainen. Ehkä se ei ole siis hyödyllistä vaan kannattaisi nyt rentoutua ja yrittää parhaansa mukaan nauttia tuosta ajasta vaikka vaikeaahan se on jos on taustalla parikin keskenmenoa. Itse monta kokenut myös mutta ei se stressi Sinua auta.
Itse sitä keskenmenoa ei voi aiheuttaakaan joten turhaan siitä stressaa etukäteen. vaikeaa on mutta siksi yleensä neuvotaankin odottaa sen aikaa, että on henkisestikin valmis uuteen raskauteen.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
vierailija
Jokos Miuku79 olet hakenut testejä lisää? Mä käväisin kanssa hakemaan sittenkin lisää RFSU liuskoja.
Tälläiseltä se kuvassa näyttää.
Ensimmäinen on testiajalla ja toinen kuva kuivuneena.
Viivanpaikka.
 
vierailija
Tein äsken jälleen yhden one stepin testin. Kummallista, ettei testiviiva oo vieläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Perjantaina tein viikkotestin, joka näytti raskaana 2-3. Tarkoittaako tämän päivän testi alkavaa keskenmenoa? Ei jaksais enää kolmatta peräkkäin Onko kellään kokemusta samanlaisesta asiasta testien suhteen?

https://aijaa.com/Gl2mNN
Ei tarkoita. One stepit on niin huonoja testejä. Muilla tulee paljon vahvempia viivoja.
 
Jokos Miuku79 olet hakenut testejä lisää? Mä käväisin kanssa hakemaan sittenkin lisää RFSU liuskoja.
Tälläiseltä se kuvassa näyttää.
Hei!

Noissa sun testeissä näkyy kyllä jotain, mut en oo käyttänyt RFSU:n testejä itse eli en uskalla veikata onko viivanpaikka vai alkava raskaus. Pidän peukkuja, että olis jälkimmäinen :)

Itse tein uuden testin aamulla ja näyttää negalta :( Nyt sellainen olo et menkat alkais ihan just eli odottelen ja ilmoittelen tänne sitten miten kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Saattaa olla mutta itse en näe tuossa väriä mutta ehkä huomenna näkyy paremmin
Hämmentävää tässä on se, että mulla juuri loppui menkat! Testasin koska ovulaatiotesti kp6 on melkein tasa vahva kontrollin kanssa. Niin en ymmärrä mitähän ihmettä mun kropassa on meneillään... Pitää varmaan aamulla testata ja ehkä verikokeisiin mennä.
 
Hämmentävää tässä on se, että mulla juuri loppui menkat! Testasin koska ovulaatiotesti kp6 on melkein tasa vahva kontrollin kanssa. Niin en ymmärrä mitähän ihmettä mun kropassa on meneillään... Pitää varmaan aamulla testata ja ehkä verikokeisiin mennä.
Tai sitten sulla on ollut kemiallinen ja näyttää vielä positiivista. Voi olla myös virheellinen testi.
 
vierailija
Varhaisultrani muuttui niskaturvotusultraksi. Viikko oli koon mukaan 11+4, edelliset kuukautiset olivatkin siis valekuukautiset. Olo on aika järkyttynyt.
Kaikki oli onneksi hyvin, verikokeissa kävin ultran jälkeen.

Toivottavasti muut saatte plussan pian!
Mietinkin siitä laittamastasi testikuvasta, että onkohan viikot pidemmällä.

Näistä miettii aina itsekin, ettei testailua kannattaisi lopettaa kuukautisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Huomenta hätähousut!
Toivottavasti kuvani lataaminen onnistui ja pahoittelut huonohkosta laadusta. Mutta miltä tämä teidän silmään näyttää? Itse pitäisin tällä hetkellä positiivisena, mutta millä viikoilla olette saaneet tuon näköisiä viivoja? Itsellä ei ole nimittäin mitään hajua kiertoni pituudesta, koska ei ole vielä kertaakaan ollut lähellekkään säännöllinen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Kiitos ❤
 
vierailija
Huomenta hätähousut!
Toivottavasti kuvani lataaminen onnistui ja pahoittelut huonohkosta laadusta. Mutta miltä tämä teidän silmään näyttää? Itse pitäisin tällä hetkellä positiivisena, mutta millä viikoilla olette saaneet tuon näköisiä viivoja? Itsellä ei ole nimittäin mitään hajua kiertoni pituudesta, koska ei ole vielä kertaakaan ollut lähellekkään säännöllinen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Kiitos
Viivojen vahvuudesta on niin vaikea sanoa mitään. Eri testimerkit ovat jo keskenään niin erilaisia herkkyydeltään, plus vielä onko ovulaatiokaan ollut silloin kuin olisi pitänyt olla.

Itse sain isoilla kiertopäivillä haaleita viivoja, ja kierron mukaan laskennallisesti rv 6 sain vielä haaleahkoja. Ultrassa selvisi, että ovis olikin ollut ihan loppukierrosta, ja la siirtyi reippaasti eteenpäin.

Mutta positiivinen tuo sinun testi kyllä siis ehdottomasti on.
 
Huomenta hätähousut!
Toivottavasti kuvani lataaminen onnistui ja pahoittelut huonohkosta laadusta. Mutta miltä tämä teidän silmään näyttää? Itse pitäisin tällä hetkellä positiivisena, mutta millä viikoilla olette saaneet tuon näköisiä viivoja? Itsellä ei ole nimittäin mitään hajua kiertoni pituudesta, koska ei ole vielä kertaakaan ollut lähellekkään säännöllinen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Kiitos ❤
Selkeä plussa mutta valitettavasti viivan vahvuudesta ei voi päätellä mitään. Mulla esim. paukahtaa aina heti vahva plussa kun raskaana olen.

Onnittelut! ❤
 

Yhteistyössä