Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Voi olla, että on ollut myöhemminkin. En tikuttanut viime kuussa, flon mukaan olisi pitänyt olla 17.3. Viimeksi tikutettu ovis muistaakseni 13.2 tai 14.2 Toivotaan todellakin vahvistumista... Huvittavaa tässä on se, että ystäväni plussasi yllättäen pari päivää sitten, olisipa ihana olla samaan aikaan raskaana!
Tuon perusteella olisi viivan pitänyt olla jo kunnollinen.
 
Mä hölmö odottelen sitä ovista eikä merkkiäkään. Eikä ole muuten ovulaatiotestejä. Ajattelin vetää nyt kuukauden ainakin ILMAN ovistestiä. Ei se ole tae että ovis tapahtuu ja mä tiedän että mulla se on aina KP 14-16.
menin sitten tekemään Pregcheckin kun se eilinen RFSU anto sen ”haalean plussan”...Siihen ilmesty kun tyhjästä selvempi punerva viivanen. Tekee pahaa ja viimeyönä en saanut unta.
Laitanpa kuvan vielä. Onneks tulee First Response teen sillä yhen kerran ni varmistuu että en (olen) raskaana.
 
vierailija
Mä hölmö odottelen sitä ovista eikä merkkiäkään. Eikä ole muuten ovulaatiotestejä. Ajattelin vetää nyt kuukauden ainakin ILMAN ovistestiä. Ei se ole tae että ovis tapahtuu ja mä tiedän että mulla se on aina KP 14-16.
menin sitten tekemään Pregcheckin kun se eilinen RFSU anto sen ”haalean plussan”...Siihen ilmesty kun tyhjästä selvempi punerva viivanen. Tekee pahaa ja viimeyönä en saanut unta.
Laitanpa kuvan vielä. Onneks tulee First Response teen sillä yhen kerran ni varmistuu että en (olen) raskaana.
Viivaa näkyy, mutta ei ainkaan kameran läpi väriä. Toivottavasti olisi plussa!
Itsellä kyllä aika varmasti viivanpaikka, ei näy väriä.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Voi olla, että on ollut myöhemminkin. En tikuttanut viime kuussa, flon mukaan olisi pitänyt olla 17.3. Viimeksi tikutettu ovis muistaakseni 13.2 tai 14.2 Toivotaan todellakin vahvistumista... Huvittavaa tässä on se, että ystäväni plussasi yllättäen pari päivää sitten, olisipa ihana olla samaan aikaan raskaana!
Oi, se olisi varmasti ihanaa. Toivon vahvistumista viivalle tai sitten pikaista onnistumista seuraavassa kierrossa, ehtisit muutaman viikon viiveellä kasvattelemaan mahaa kaverin kanssa.
 
vierailija
Vertailun vuoksi muille jotka tutkii haamuja ja viivan paikkoja. Mulla on nyt KP 30 ovis bongattu 20.3.
Tää tuli alle minuutissa. On rfsu liuska eli 25iu herkkyys.

https://aijaa.com/mjOF2m

Ja tämä on 4 min kohdalta.

Kaikilla ei näy herkästi tai edes vähemmän herkästi. Läheiseni ehti viikolle 9 kun kävi verikokeessa ja siellä selvisi raskaus, lukuisat testit ennen sitä negatiivisia :)
 

Varoituksen sana rfsu:n perusliuskoista: oon ite tehny näitä vuosien varrella paljon raskaana ja ei-raskaana. Nyt oon taas törmännyt huonompaan testierään, joka antaa aina räikeää valeviivaa kun muut testit ei näytä mitään. Ja siis raskauden mahdollisuus on teoriassa, kiertoa ei ole eli ei myöskään mahdollista dpo:ta tiedossa. Mut saman erän aiemmasta paketista tuli samanlaiset ”haamut” ehkä viikko sitten eli melko varmasti negoja kaikki.
 
vierailija
Täällä mulla myös lämmöt ollu 2 päivää koholla, eilen 37,2 ja äsken mitattuna 37,1. Normaalisti 36 kieppeillä. Väsymystä, mielialaheittelyä ollut jo monta päivää. Hikoilua ja samalla kylmä päivisin, illalla hikoilua kun rauhottuu sänkyyn. Valkovuotoa tänään tullut reippaasti, luulin nyt illasta hetken, että menkat alkoi, mutta vetistä, vähän maitomaista valkovuotoa oli paljolti. Aikaisemmin valkovuotojen jälkeen alkanut kyllä menkat. Toinen tissi myös hieman kipeä painellessa tai sitten jo kuvittelen :'D Sitäkin tosin ollut joskus ennen menkkoja
 


Tässä lähempää. Alemmassa ihan luonnonvalo. Mielestäni on selkein ainakin mitä olen saanut tähän mennessä. Yleensä viivanpaikat on ollu harmaita livenä, tämä vähän punertava paljaalle silmälle. Tuo siis eilisen sama testi.
Noh pitää malttaa loppuviikkoon :) sormet ja varpaat ristissä! Mulla viime kierrossa oli kemiallinen niin toisaalta vähän pelottaa, jos taas sama homma. Siks nyt yritän olla testaamatta. Viimeksi kyllä ne kivut ja vuodon määrä vei naistenklinikalle asti ja siellä todettiin, että hcgtä oli veressä 17 :(
 
Viimeksi muokattu:


Tässä lähempää. Alemmassa ihan luonnonvalo. Mielestäni on selkein ainakin mitä olen saanut tähän mennessä. Yleensä viivanpaikat on ollu harmaita livenä, tämä vähän punertava paljaalle silmälle. Tuo siis eilisen sama testi.
Noh pitää malttaa loppuviikkoon sormet ja varpaat ristissä! Mulla viime kierrossa oli kemiallinen niin toisaalta vähän pelottaa, jos taas sama homma. Siks nyt yritän olla testaamatta. Viimeksi kyllä ne kivut ja vuodon määrä vei naistenklinikalle asti ja siellä todettiin, että hcgtä oli veressä 17
Mun mielestä on haalean vaaleanpunainen, alemmassa kuvassa huomaan sen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karo27
vierailija
Ei kannata laittaa testejä Wc-paperin (tai minkään muun imukykyisen) päälle!

En näe kyseisessä testissä viivaa. Ehkä vahvistuu parissa päivässä jos tarkoittaa plussaa.

Pregcheck on huonontunut ja sillä on monetta saaneet kunnon vaaleanpunaisen viivan olematta raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Ei kannata laittaa testejä Wc-paperin (tai minkään muun imukykyisen) päälle!

En näe kyseisessä testissä viivaa. Ehkä vahvistuu parissa päivässä jos tarkoittaa plussaa.

Pregcheck on huonontunut ja sillä on monetta saaneet kunnon vaaleanpunaisen viivan olematta raskaana.
Tuntuu että kaikki testit on huonontuneet. Jokaisen testin kohdalla haukutaan että antaa vahvoja viivan paikkoja ym
 
Ei kannata laittaa testejä Wc-paperin (tai minkään muun imukykyisen) päälle!

En näe kyseisessä testissä viivaa. Ehkä vahvistuu parissa päivässä jos tarkoittaa plussaa.

Pregcheck on huonontunut ja sillä on monetta saaneet kunnon vaaleanpunaisen viivan olematta raskaana.
Joo näin oon kuullut, mutta esim viime kuussa sain tuota hailakamman ja olinkin raskaana, koska veressä hcg oli tosiaan 17 kun se tsekattiin naistenklinikalla. Viikkoa myöhemmin oli jo sitten enää 4.

Tässä se Kemiallinen https://aijaa.com/0ImcF0

Eli näistä ei voi kyllä yhtään tietää :/
Pitänee odotella loppuviikkoon.. Livenä tämä vaan tuli heti testi ajalla selkeästi vaaleanpunaisena, mutta voihan sitä olla viiva silmälasitkin päässä. Oon vaan tehnyt niin selkeitä negoja esim rfsu ja pc. Niin tämmöset luo toivoa mikä on kiva juttu :) jos ois kiinnittymistä yrityskin sekin on positiivinen asia!
Ja testi siis oli kuivahko kun pistin wcpaperille.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä