Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Näettekö muut tässä mitään? Ite olen näkeväni haalean viivan, mutta onko viivanpaikka/näenkö omianim testi rfsu:n helppo ja nopea. Dpo 11 ja otettu 1.5 pidätyksen jälkeen. Menkkojen pitäisi alkaa la.
Varmistin ja katselin kuvanmuokkauksen kanssa tuota testiä, kyllähän siinä aavistuksen haalea viiva näkyy.
Tuollaista viivanpaikkaa ei ole ollut itsellä koskaan. Kannattaa kyllä testailla vielä, lähteekö vahvistumaan.
 
Siis hyvä että kehtaan edes sanoa mutta dpo 7-8 ehkä nyt
No toivoa ainakin siis vielä on, testaatko millon uudestaan :X3:
Mulla suunnillee samat piinapäivät menossa, en tikutellut kyllä ovista mutta oireista päätellen oli n.viikko sitten ja nyt on tullut samoja oireita kun viimeksi kun plussasin maha sekasin, herkkä hajuaisti, finnit, turvotus, unettomuus, hullut yöunet, lämpöily ja mitähän vielä:D
Aattelin jaksaa oottaa testailua sunnuntaihin, eiköhän toi oirelistakin pitene siihen mennessä :LOL:
 
No toivoa ainakin siis vielä on, testaatko millon uudestaan
Mulla suunnillee samat piinapäivät menossa, en tikutellut kyllä ovista mutta oireista päätellen oli n.viikko sitten ja nyt on tullut samoja oireita kun viimeksi kun plussasin maha sekasin, herkkä hajuaisti, finnit, turvotus, unettomuus, hullut yöunet, lämpöily ja mitähän vielä
Aattelin jaksaa oottaa testailua sunnuntaihin, eiköhän toi oirelistakin pitene siihen mennessä
Mä en kans tikutellut ovista, mutta oireista ei voinut erehtyä ja tää oli eka tunnistettu ovis minipillereiden jälkeen! :D en alkanut tikuttelemaan kun en ennenkään ole sitä tehnyt, koitin kyllä pillereiden lopettamisen jälkeen, mut hulluksi tuun niiden tikkujen kanssa xD nää alavatsa oireet ja yhden illan kramppi antoi toivoa josko siellä joku yrittäisi jo kiinnittyä
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@pupup Mikä tilanne? Testailitko vielä?
En oo testaillut, ehkä tänään käytän ton yhden pc liuskan. Jotenki on ja ei oo tunne että ois raskaana... Pelkään niin paljon että menny mahdolliset kiinnittymiskivut mun sekoilun piikkiin vaan xD mutta tosi kivulias ja monioireinen ovulaatio oli kyllä ja parin pv päästä oli menkkakramppeja. Tuskin tosin kiinnittymiset ois niin pian... Varmaa tietoa ovulaatio päivästä mulla ei oo. Tänään bongasin kellertävää valkovuotoa! :D se oli uutta
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
En mä mitään huomiseen malttanut. Hiton vapaapäivät! :ROFLMAO:
Tässähän kävi just niinku aiemmin mainitsin että löysin itteni siirtymästä tikun kanssa huoneesta toiseen ja kuvittelin jotain varjoa näkyvän.
Väriä ei ole, että sanoisin sen olevan se kuuluisa viivanpaikka:unsure::D
Dpo 10. Ehkä.
Ps. Onneksi poltin sen etten voi vahingossakaan kaivella mitään roskishaamuja...niinkin on tullu tehtyä:geek:
[url=https://aijaa.com/hlR0PS][/URL]
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Turbo8 ja pupup

Yhteistyössä