Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Oliko täällä ihmisiä keillä oli kokemuksia keakenmenosta?
Pohdin (taas) kun minulla ei ole mitään raskaus oireita ja eilen alko ala selkä kivut. mikä homma? Jostain luin että ala selkä jomottelu ennustaisi keskenmenoa... tosin lukin että alku raskaus voi tuoda alkuselkä kipuja...
 

Eikö tämä ole ihan selkeä homma? Rfsu herkkä testipuikko. Testattu 3 päivää ennen kuukautisten alkamista virtsan oltua rakossa n. 5h.
Eli menkat ei ole vielä edes myöhässä, mutta tuollainen tuli. Mitäs mieltä olette? Pelkään, että menkat alkaakin kohta, kun testasin näin varhain.
Eihän tuo testi voi antaa mitään väärää tulosta? Tuo punertaa ihan selkeästi livenä.
 
vierailija

Eikö tämä ole ihan selkeä homma? Rfsu herkkä testipuikko. Testattu 3 päivää ennen kuukautisten alkamista virtsan oltua rakossa n. 5h.
Eli menkat ei ole vielä edes myöhässä, mutta tuollainen tuli. Mitäs mieltä olette? Pelkään, että menkat alkaakin kohta, kun testasin näin varhain.
Eihän tuo testi voi antaa mitään väärää tulosta? Tuo punertaa ihan selkeästi livenä.
Aivan selkeä plussa! Onnea! Siinä alussa on kyllä normia, että tuntuu niinkuin menkat alkaisi, joten Elä hätäile. :)

Ja tuo rfsu herkkä antaa monesti vääriä haamuja, mutta minun mielestä tuo on kyllä niin selkeä ettei epäilystäkään. Voihan sitä vielä toisella testillä koittaa että saa mielenrauhan. :)
 
vierailija
Aivan selkeä plussa! Onnea! Siinä alussa on kyllä normia, että tuntuu niinkuin menkat alkaisi, joten Elä hätäile. :)

Ja tuo rfsu herkkä antaa monesti vääriä haamuja, mutta minun mielestä tuo on kyllä niin selkeä ettei epäilystäkään. Voihan sitä vielä toisella testillä koittaa että saa mielenrauhan. :)
Tää tunne on ihan sanoinkuvamaaton, koska yli vuosi ollaan aktiivisesti yritetty. Viikonlopun aikana haen vielä digitaalisen tai toisen testin ja varmistan asian. Oon aika pyörällä päästäni nyt
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija

Eikö tämä ole ihan selkeä homma? Rfsu herkkä testipuikko. Testattu 3 päivää ennen kuukautisten alkamista virtsan oltua rakossa n. 5h.
Eli menkat ei ole vielä edes myöhässä, mutta tuollainen tuli. Mitäs mieltä olette? Pelkään, että menkat alkaakin kohta, kun testasin näin varhain.
Eihän tuo testi voi antaa mitään väärää tulosta? Tuo punertaa ihan selkeästi livenä.
On tuo plussa. Tuo testi antaa kyllä vääriä plussia mutta ei mielestäni noin vahvoja. Kannattaa silti varmistaa vielä esimerkiksi apteekista saatavalla clearbluen digitaalisella raskaustestillä.

Menkat toki voi alkaa, ei sitä testaamisella / testaamattomuudella voi estää. Toivotaan ettei ala.
 
  • Tykkää
Reactions: Turbo8
vierailija
Oliko täällä ihmisiä keillä oli kokemuksia keakenmenosta?
Pohdin (taas) kun minulla ei ole mitään raskaus oireita ja eilen alko ala selkä kivut. mikä homma? Jostain luin että ala selkä jomottelu ennustaisi keskenmenoa... tosin lukin että alku raskaus voi tuoda alkuselkä kipuja...
Minulla ainakin oli kovaakin selkäkipua ennen plussaa ja vielä sen jälkeenkin! Ei kannata pelätä pahinta, voi olla ihan normaalia!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija


Osaisitteko auttaa? Ylin testi aamupissasta dpo 11, sen alla muutaman tunnin pidätyksellä dpo 10 päivällä. Ja minusta tuo ylin ja uusin näyttää paljon haaleammalta enteileeköhän kemiallista/keskenmenoa?
Minulla ainakin se testi oli haaleampi yhtenö päivänä, kunnes jatkoi tummumista. Niin ja kaikki testit kannattaisi tehdä suht samaan aikaan. Toisilla esim. päivä/iltapissa näyttää vahvempaa kuin aamu ja sit toisinpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: pupup

Yhteistyössä