Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Jos minäkin näen tuon niin on kyllä vahva viivanpaikka. Kun muista en ole nähnyt mitään. Jos ovia onkin ollut heti kuukautisten päätteeksi tai niiden aikaan niin ei välttämättä näy niin vahvana. Kannattaa ehkä odotella reilusti vielä jokunen päivä ja testata uudelleen? Niin mä tekisin.
Tässähän on sekin outo puoli, ettei yritystä ole ollut. On siis ehkäisyn läpi tämä.
Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta. Tietty kohdunulkoisen mahdollisuus käy myös mielessä...ehkä testaan vielä toisella testillä.
 
vierailija
Tässähän on sekin outo puoli, ettei yritystä ole ollut. On siis ehkäisyn läpi tämä.
Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta. Tietty kohdunulkoisen mahdollisuus käy myös mielessä...ehkä testaan vielä toisella testillä.
Ja uskomattomalta tuntuisi siis siksi, kun esikoista ihan tekemällä tehtiin hyvä tovi. Että ilman ehkäisyä ja meni kauan, ennenkuin raskaus alkoi. Siksi jotenkin tuntuisi todella uskomattomalta, että ehkäisyn läpi olisi tämä tullut.
Ja sitten siihen vielä juuri olleet kuukautiset päälle, niin kerätään epätodennäköisyyksien sarjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020 ja Antzu

No niin, uusi pc puikko. Tulen nyt ehkä siihen tulokseen, että antaa noin järjetöntä viivanpaikkaa. Luonnossa näkyi paremmin, vessan valo syö vähän viivaa.

Haaleanhaalea viiva, jonka tulkitsisin haamuksi, jos tilanne olisi esim. pari päivää ennen menkkoja.
Mutta niukemmat menkat olivat jo noin viikko sitten, joten luulisi jo vahvaa viivaa tulevan jos jotakin olisi...
Ehkä jossain vaiheessa vielä varmistan jollain toisella testillä.

Mitä kokemuksia muilla on pc puikoista?
tässä mun ensimmäinen haamulainen tästä odotuksesta. Juuri ja juuri näkyy.
eli hyvin voi olla myös plussan alku.
 
vierailija
Kokeilin rfsu:n herkkää testiä, jossa jokin ihan haalean haalea viiva. En tiedä onko viivanpaikka.
Pahoinvointi iski. On ollut jo pari päivää, mutta ajattelin, että äkkiäkös sellaisen itselleen psyykkaa. Lähtee pois aina syödessä.

Päätin lopettaa testien ihmettelyn ja varasin jo ajan yksityiselle verikokeeseen, kun on niin outo ja epäselvä tilanne.

-se vieras, joka ihmetteli pc-puikon viivaa/viivanpaikkaa
 
vierailija
Heippa,
Nyt on pakko kysyä onko kokemusta näkyykö viivanpaikka kuinka valaistuna? Turhan aikaisin olen testannut ja menkkoja odotan vasta 3pvän päästä. Nyt kahtena päivänä saanut testiin haalean viivan jota mietin onko viivanpaikka? Näkyy ihan silmälläkin mutta näin valaistuna korostuu.

 
Heippa,
Nyt on pakko kysyä onko kokemusta näkyykö viivanpaikka kuinka valaistuna? Turhan aikaisin olen testannut ja menkkoja odotan vasta 3pvän päästä. Nyt kahtena päivänä saanut testiin haalean viivan jota mietin onko viivanpaikka? Näkyy ihan silmälläkin mutta näin valaistuna korostuu.

Tämä saattaa olla hyvinkin plussa! Toi viiva on vähän punanen joten yleensä ne on haamuplussaa!
 
vierailija
No niin, kävin verikokeessa pikatestissä ja tulos oli negatiivinen.
Halusin mielenkiinnosta tehdä kokeeksi vielä yhden pc-puikon, joka yhä näyttää tältä:

Eli viivanpaikkaa tässä ilmeisesti tullut koko ajan tuijoteltua ja psyykattua itselleen oireita. En jaksa uskoa, että pc olisi veritesti tarkempi.
 
Mietin tuossa että. Tänää mulla olis vahva ovis päivä. Mutta jos kp 9 asti olen melkein joka päivä harrastanut seksiä. Jos tänää ei kerkeisi niin mikä todennäköisyys olisi tulla raskaaksi? oliko se myös että herkillä r testeillä voi kokeilla jo 10 pv tän päivän jäljeen? vai miten se meni.
 

Yhteistyössä