Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Päätin taas kerran itsekkin testata vaikka onhan tää nyt jo ihan hullua! :D Sitä vaan kuuntelee jotenkin niin tarkasti omaa kroppaa ja pistää pienetkin asiat merkille... Viime kuukautiset oli niin oudot, et jotenkin toivoin että nyt vois jotain tapahtua.. Johan tässä on vuosi yritystä takana. Niin monta viivanpaikkaa testattu ja tuntuu, että ihan sama minkä testin tekee ja millon, niin aina siinä on jonkin näkönen viiva. Ja just kuten tirppunen tossa sanoi, niin joka kuukausi ajatukset on kiinni näissä jutuissa.. tässähän meinaa hulluks tulla kohta :D Vatsan turvotus jatkuu edelleen ja on jopa hieman ahistava. Etova olo on jäänyt pois paitsi mitä nyt välillä aamuisin, mutta hyvin pienesti. Rinnat on kosketusarat ja pinna kireällä :D Ja nyt uutena ”oireena” vatsassa alkanut tuntua aina välillä kun asetun aloilleni niin ”elohiiri” (kuvaa ehkä eniten sitä tunnetta). Ehkä näitä oireita nyt sitten vaan kehittelee päässä.. voi kumpa saisin joskus sen plussan... olo alkaa olla aika toivoton :( mutta tässä kuitenkin testaus tältä aamulta... jos jotain tapahtuisi, niin olisi viiva kyllä jo tummunut... eli viivanpaikka taas testattu (pc:n testi) https://aijaa.com/rW26UV
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
kuinka monella on käytössä raskauskeijun testit? Ootteko saanut niihin viivanpaikkoja lähiakoina? Viimeksi raskaana ollessani noilla sain ekat merkit raskaudesta jo dpo6-7, ennen sitä ei mitään viivanpaikkoja.
Tänään testasin sellasen viivojen esiäidin, että epäile sitä viivanpaikaksi. Toinen vaihtoehto on rfsu, joka tunnetusti antaa hienot viivanpaikat :D nyt on vasta dpo9 tai 10, joten odottelu on paras ratkasu toki :LOL:
 
Mulla alko tänä aamuna menkat. Olin just kerennyt hakeen pc testin. Tein sen kuitenkin. Ei tullut mitään viivaa. Eli taisi olla vaan rfsu n viivanpaikka se viiva. Mä oon päättänyt että nyt loppuu mun himotestailu. En testaa enää kun vasta sit jos menkat on monta päivää myöhässä. Menee rahaa niin paljon hukkaan kun on himotestaaja.

Tsemppiä teille kaikille ja plussatuulia puhaltelen teille kaikille.

Astun takavasemmalle. Meille ei varmaan tule sitä vauvaa ollenkaan. Täytyy tyytyä siihen.
 
Mulla on nyt kp28/27-31 testasin tänään rfsu puikkotestillä. Siihen tuli haalea punertava viiva ja testiä ei tarvi edes käännellä ja väännellä. Mut puratussa testissä se näky livenä kääntelemättä. Edellinen samanlainen testi oli puhdas nega. Mut tein tämän testin tosi laimeesta päivä pissasta. Tiputteluvuoto piti aikaisintaan eilen tai tänään alkaa ja menkat aikaisintaan tänään. Eikä ole näkynyt vuotoo. Toivottavasti viiva vahvistuisi ja menkat ei alkaisi. En pystunytkään olla testaamatta. :)
 
Päätin taas kerran itsekkin testata vaikka onhan tää nyt jo ihan hullua! Sitä vaan kuuntelee jotenkin niin tarkasti omaa kroppaa ja pistää pienetkin asiat merkille... Viime kuukautiset oli niin oudot, et jotenkin toivoin että nyt vois jotain tapahtua.. Johan tässä on vuosi yritystä takana. Niin monta viivanpaikkaa testattu ja tuntuu, että ihan sama minkä testin tekee ja millon, niin aina siinä on jonkin näkönen viiva. Ja just kuten tirppunen tossa sanoi, niin joka kuukausi ajatukset on kiinni näissä jutuissa.. tässähän meinaa hulluks tulla kohta Vatsan turvotus jatkuu edelleen ja on jopa hieman ahistava. Etova olo on jäänyt pois paitsi mitä nyt välillä aamuisin, mutta hyvin pienesti. Rinnat on kosketusarat ja pinna kireällä Ja nyt uutena ”oireena” vatsassa alkanut tuntua aina välillä kun asetun aloilleni niin ”elohiiri” (kuvaa ehkä eniten sitä tunnetta). Ehkä näitä oireita nyt sitten vaan kehittelee päässä.. voi kumpa saisin joskus sen plussan... olo alkaa olla aika toivoton mutta tässä kuitenkin testaus tältä aamulta... jos jotain tapahtuisi, niin olisi viiva kyllä jo tummunut... eli viivanpaikka taas testattu (pc:n testi) https://aijaa.com/rW26UV
Tuo sun teksti oli ihan kun minun kirjoittama. Mulla on ihan samoja aatoksia ollut. Ja on mahan turvottelua ja kun asettuu aloilleen niin elohiiri tuntemuksia mahassa. Töissä joskus meinaan yökätä jos tulee joku paha haju nenään. Mut noi elohiiri tuntemukset on kyl ärsyttäviä. Ihan kun joku potkisi mahassa. Mut ei siellä ole muuta kun suolet jotka paukkuu. Luulis et testissä olis kunnon viivat ja punainen menkka vuoto jäis kokonaan pois jos raskaana olis. Mä niin toivon et joskus vauva tulisi. Toivon et joskus testissä olis kunnon toinen viiva. Mut alkaa olla jo luovuttaja fiilis.
 
Tänään on dpo9 ja tein RFSUn herkän. Onko tämä nyt vain se perus vaivanpaikka vai onko tämä plussahaamu? Tuli testiajalla ja näkyy edelleen testissä, vaikka nyt jo mennyt pari tuntia testin ottamisesta.


Se mun tämänpäiväinen testi näytti ihan samalta kuin sinun. En saanut vaan sitä kuvaan noin hienosti. Ehkä punerrusta vähän enemmän. Ja edellinen tuollainen sama testi oli tosiaan puhdas nega.
 
Minulla tuli muuten tämän kierron loppupuolella kahtena eri päivänä tippa verta. Ihan kun olis ollut kiinnittymis vuotoa. Toinen tippa tuli kp22 ja toinen kp25 aika jännä että kaks kertaa tuli kiinnittymisvuotoa. Ja alamahaa on nippaillut kohdun seutuvilta. Oon ollut hirveen väsynyt. Ja jonkin aikaa kaurajuoma kahvi on haissut ja maistunut pahalta. Ei koskaan aiemmin tuollaista ole ollut.
 
Tuo sun teksti oli ihan kun minun kirjoittama. Mulla on ihan samoja aatoksia ollut. Ja on mahan turvottelua ja kun asettuu aloilleen niin elohiiri tuntemuksia mahassa. Töissä joskus meinaan yökätä jos tulee joku paha haju nenään. Mut noi elohiiri tuntemukset on kyl ärsyttäviä. Ihan kun joku potkisi mahassa. Mut ei siellä ole muuta kun suolet jotka paukkuu. Luulis et testissä olis kunnon viivat ja punainen menkka vuoto jäis kokonaan pois jos raskaana olis. Mä niin toivon et joskus vauva tulisi. Toivon et joskus testissä olis kunnon toinen viiva. Mut alkaa olla jo luovuttaja fiilis.
Joo kyllä sitä kaikkeen pieneenkin tuntemukseen kiinnittää huomiota kun niin paljon toivoo :( ja sit kun testaa aina niitä viivanpaikkoja niin ne antaa niin paljon toivoa, että joko nyt vihdoin.. Oon myös monesti päättänyt, että nyt lopeta tän jatkuvan testaamisen ja kropan kuuntelun, mut silti sitä aina vaan jatkaa.. Alkaa itselläkin olla jo fiilis että tekis mieli luovuttaa, mutta kun kyseessä on elämän suurin unelma ja haave joskus saada oma perhe.. Ihan älyttömästi tsemppiä sinulle ja toivotaan että se plussa tulee siihen testiin!:love:
 
Päätin taas kerran itsekkin testata vaikka onhan tää nyt jo ihan hullua! Sitä vaan kuuntelee jotenkin niin tarkasti omaa kroppaa ja pistää pienetkin asiat merkille... Viime kuukautiset oli niin oudot, et jotenkin toivoin että nyt vois jotain tapahtua.. Johan tässä on vuosi yritystä takana. Niin monta viivanpaikkaa testattu ja tuntuu, että ihan sama minkä testin tekee ja millon, niin aina siinä on jonkin näkönen viiva. Ja just kuten tirppunen tossa sanoi, niin joka kuukausi ajatukset on kiinni näissä jutuissa.. tässähän meinaa hulluks tulla kohta Vatsan turvotus jatkuu edelleen ja on jopa hieman ahistava. Etova olo on jäänyt pois paitsi mitä nyt välillä aamuisin, mutta hyvin pienesti. Rinnat on kosketusarat ja pinna kireällä Ja nyt uutena ”oireena” vatsassa alkanut tuntua aina välillä kun asetun aloilleni niin ”elohiiri” (kuvaa ehkä eniten sitä tunnetta). Ehkä näitä oireita nyt sitten vaan kehittelee päässä.. voi kumpa saisin joskus sen plussan... olo alkaa olla aika toivoton mutta tässä kuitenkin testaus tältä aamulta... jos jotain tapahtuisi, niin olisi viiva kyllä jo tummunut... eli viivanpaikka taas testattu (pc:n testi) https://aijaa.com/rW26UV
Näkyy sulla joku viiva tuolla! Voi vitsit! Toivottavasti vahvistuu.

Mullakin alkoi menkat... Että se siitä. Ja samoja fiiliksiä. Tekis mieli luovuttaa. Rahaa palaa. Aina ajattelen kans että nyt loppuu himotestaus ja yleensäkin asian ja kropan miettiminen.. Jotaki muuta tämän tilalle vaan eih.

Tsemppiä kaikille! <3

Ps. Se hyvä puoli tässä itellä että kierto oli piiiitkästä aikaa jopa kp 27. Hurraa :)
 
Esikoinen toiveissa, joko testasit uudelleen? :)

Mulla oli tosiaan eilen nega ja aamupäivällä tuli pieni määrä haaleaa vuotoa, ajattelin, että nyt ne menkat alkaa vaan eipä edelleenkään! Tämä ei ole yhtään normaalia minulle. Kierto ei ikinä veny, paitsi silloin kun olen ollut raskaana. Menkat olisi pitänyt alkaa aikasintaan viime tiistaina ja viimeistään lauantaina. Eli 2-6 päivää myöhässä, ja testit vaan negaa. Edelleen alamahaa poltellut, Menkkajomoa ja yöllisiä vessassa juoksuja. Turhauttaa! Pieni stressi päällä kylläkin että liekö vaikuttaa. Ei raskis enää yhtäkään testiä ostaa :D mutta mietin pitäiskö käydä hakemassa joku clearbluen, ei digi
 
Esikoinen toiveissa, joko testasit uudelleen?

Mulla oli tosiaan eilen nega ja aamupäivällä tuli pieni määrä haaleaa vuotoa, ajattelin, että nyt ne menkat alkaa vaan eipä edelleenkään! Tämä ei ole yhtään normaalia minulle. Kierto ei ikinä veny, paitsi silloin kun olen ollut raskaana. Menkat olisi pitänyt alkaa aikasintaan viime tiistaina ja viimeistään lauantaina. Eli 2-6 päivää myöhässä, ja testit vaan negaa. Edelleen alamahaa poltellut, Menkkajomoa ja yöllisiä vessassa juoksuja. Turhauttaa! Pieni stressi päällä kylläkin että liekö vaikuttaa. Ei raskis enää yhtäkään testiä ostaa mutta mietin pitäiskö käydä hakemassa joku clearbluen, ei digi
Joo testasin uudestaan eilen aamulla... sama viivanpaikka edelleen testissä :( täällä kans on edelleen menkkajomoa aina sillon tällön! Turhauttavaa kun mistään oireista huolimatta ei mitään tapahdu... Jännitän sinun puolesta!! Toivottavasti ei menkat ala ja siellä joku olis kyydissä! :) kerro jos testaat, jään mielenkiinnolla odottamaan :)
Tässä vielä kuva eilisestä testistä.. https://aijaa.com/lRdNdo
 
vierailija
Heips, täällä joka kk pyörin katsomassa muiden haamuja ja eri testejä.

Nyt kaipaan mielipidettä onko kukaan muu saanut ApteQ:n raskaustestiin näin törkeää viivanpaikkaa?!? Herkkyys 10

Kyllä pientä ihmistä koetellaan kun 8 vuotta yritystä takana ja epäonnistuneita hoitojakin sen verran että tulee vain paha mieli kun käteen ei ole jäänyt kuin paha mieli ja kymmenien tuhansien edestä laskuja ..
Olin joskus ihan rekisteröitynä käyttäjänä täällä, mutta tuli vain paha mieli kun tutut nimimerkit tulivat yrittämään toista tai kolmatta vaikka samassa esikoisen yrittämis ryhmässä olivat silloin 6-8 vuotta sitten.

Mutta asiaan:

Onko mitään toivoa enää siis tässäkään kierrossa kun eilen näytti tältä ja aamulla dpo10 ihan valkoinen taulun toinen puoli 😩

Onko näin räikeä viivanpaikka normaali..

 
Heips, täällä joka kk pyörin katsomassa muiden haamuja ja eri testejä.

Nyt kaipaan mielipidettä onko kukaan muu saanut ApteQ:n raskaustestiin näin törkeää viivanpaikkaa?!? Herkkyys 10

Kyllä pientä ihmistä koetellaan kun 8 vuotta yritystä takana ja epäonnistuneita hoitojakin sen verran että tulee vain paha mieli kun käteen ei ole jäänyt kuin paha mieli ja kymmenien tuhansien edestä laskuja ..
Olin joskus ihan rekisteröitynä käyttäjänä täällä, mutta tuli vain paha mieli kun tutut nimimerkit tulivat yrittämään toista tai kolmatta vaikka samassa esikoisen yrittämis ryhmässä olivat silloin 6-8 vuotta sitten.

Mutta asiaan:

Onko mitään toivoa enää siis tässäkään kierrossa kun eilen näytti tältä ja aamulla dpo10 ihan valkoinen taulun toinen puoli

Onko näin räikeä viivanpaikka normaali..

Oon saanut usein just tollasia viivanpaikkoja apteqin testillä 😔 mutta sulla on kyllä aikaiset dpo:t , todella iso mahdollisuus että plussaksi voi kääntyä!❤ kokeile Pregcheckin testiä, vaikka on 25miu niin on herkempi!
 
vierailija
Mun ensimmäiset testit (sama testi) näyttivät kutakuinkin tuolta, dpo 10-12. Tässä sitä nyt ollaan raskaana viikoilla 10+0!😊 Rfsu:n testien laatu toki on vähän mitä on, mutta itselläni ei ole tullut koskaan viivanpaikkaa tai mitään. Yksi vähän kysymerkki juurikin tuolla testillä, en tiedä oliko väärä pos vai kemiallinen kyseessä, mutta testiviiva ei ollut läheskään noin selkeä.
Uskaltaisin siis varovaisesti onnitella! 😍
 
vierailija
Mun ensimmäiset testit (sama testi) näyttivät kutakuinkin tuolta, dpo 10-12. Tässä sitä nyt ollaan raskaana viikoilla 10+0! Rfsu:n testien laatu toki on vähän mitä on, mutta itselläni ei ole tullut koskaan viivanpaikkaa tai mitään. Yksi vähän kysymerkki juurikin tuolla testillä, en tiedä oliko väärä pos vai kemiallinen kyseessä, mutta testiviiva ei ollut läheskään noin selkeä.
Uskaltaisin siis varovaisesti onnitella!
https://aijaa.com/fA7YLd Koska olen malttamaton ja halusin varmuuden 🥰
 

Yhteistyössä