Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tän päiväiset testit... ennenkun joku ihmettelee että miks testasin kaks kertaa, nii kuten kuvasta näkyy niin keskimmäisessä viiva levisi jotenkin oudosti (kastuikohan liikaa) ni päätin sit kokeilla vielä toisella. Onko teidän mielestä vahvistunut vai pysynyt samana? Tänään vihdoin pääsee ostamaan toisenlaisen testin... josko saisi sitten selvyyttä... :D https://aijaa.com/15n6XO
 
Tän päiväiset testit... ennenkun joku ihmettelee että miks testasin kaks kertaa, nii kuten kuvasta näkyy niin keskimmäisessä viiva levisi jotenkin oudosti (kastuikohan liikaa) ni päätin sit kokeilla vielä toisella. Onko teidän mielestä vahvistunut vai pysynyt samana? Tänään vihdoin pääsee ostamaan toisenlaisen testin... josko saisi sitten selvyyttä... https://aijaa.com/15n6XO
Onhan tuo vahvistunut. Mikä dpo sulla onkaan? :)
 
Katsotaan lähipäivinä mitä tästä kehittyy, onko vain rfsu:n viivanpaikka, vai voisko olla jo plussan alku. Aiemminkin olen saanut lähes joka testiin jotain, mutta nyt viiva vain tummui testiajan loputtua. Se antaa vähän toiveita. Parin tunnin pissasta testattu. Lähipäivät näyttää toki.

Heti testiajan jälkeen



sitten noin tunti testistä:eek:


muoks. Tuli ensin sama kuva. Dpo 9 tai jotain 7-10 välillä noin. En ole tikuttanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Aamulla tein pc:n liuskan ja siihen nyt en tiedä tuliko vain viivan paikka, kun sekin niitä antaa nykyään. Jotain hentoista siinä vilkkui. Täytyy kirmata apteekkiin tänään ja testata myös uudestaan tuolla rfsu liuskalla joku päivä.

tuossa kuva, vähän kyllä huonosti näkyy mitään. En ehtinyt jäädä tutkimaan enää tarkemmin, kun piti töihin kirmata seitsemäksi.

 
Onhan tuo vahvistunut. Mikä dpo sulla onkaan?
En enää edes tiedä kun uusi kierto jo menossa. Testasin niiden outojen kuukautisten takia.. mutta lopputulos on se, että tein cb testin joka oli puhdas nega.. ei haamun haamua :( noh.. ehkä ne selkeät kaksi viivaa joskus minunkin testissä näkyy. Tiedänpähän nyt, että en enää rahojani tuhlaa niihin one stepin testeihin kun antaa niin törkeen selviä viivanpaikkoja :D
 
Heippa kaikille! Vähän yli vuosi sitten täällä pyörin, nyt 3kk tyttö kainalossa ja taas olis asiaa.

Eli, tein testin tänään päivällä. Menkat ei ole edes alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Testailin lähinnä huvikseni kun on ollut alavatsakipuja ja hajuherkkyyttä.

Näättekö te tässä mitään, vai oonko taas viivalasit silmillä?




Rfsu:n viivanpaikkaherkkyys tiedossa :D
 
Heippa kaikille! Vähän yli vuosi sitten täällä pyörin, nyt 3kk tyttö kainalossa ja taas olis asiaa.

Eli, tein testin tänään päivällä. Menkat ei ole edes alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Testailin lähinnä huvikseni kun on ollut alavatsakipuja ja hajuherkkyyttä.

Näättekö te tässä mitään, vai oonko taas viivalasit silmillä?




Rfsu:n viivanpaikkaherkkyys tiedossa
Mä en kyllä nää mitään :(
 
Tänään tehty aptec ja siihenkin vain viivanpaikka näkyviin. Apteekin omia testejä hain nyt tänään, josko ne ei anna mitään turhaa. Malttaisi nytbvaan odottaa sen pari päivää. Tuskin maltan .

muoks. tässä ensin ihan säätämätön kuva. Ihmettelin tuota yhteiskuvaa katsoessa että onpa testi oudon värinen tuossa ylemmässäkin, mutta se ei ollutkaan alkuperäinen, oli jäänyt joku säätö päälle. Alla sitten on kumpikin kontrastit lisätty.








Tässä vielä tuo toissa päiväinen. Ylin kuva 3min, keskimmäinen heti testiajan päätyttyä, alin aika tasan tunti sen jälkeen. Melkoista paskaa sanon minä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tehty aptec ja siihenkin vain viivanpaikka näkyviin. Apteekin omia testejä hain nyt tänään, josko ne ei anna mitään turhaa. Malttaisi nytbvaan odottaa sen pari päivää. Tuskin maltan .

muoks. tässä ensin ihan säätämätön kuva. Ihmettelin tuota yhteiskuvaa katsoessa että onpa testi oudon värinen tuossa ylemmässäkin, mutta se ei ollutkaan alkuperäinen, oli jäänyt joku säätö päälle. Alla sitten on kumpikin kontrastit lisätty.






Tässä vielä tuo toissa päiväinen. Ylin kuva 3min, keskimmäinen heti testiajan päätyttyä, alin aika tasan tunti sen jälkeen. Melkoista paskaa sanon minä.
Ootko tehnyt tänään testiä? Näyttäis niin lupaavalta❤
 
Ootko tehnyt tänään testiä? Näyttäis niin lupaavalta
en kun oli aamulla tuhru vuotoa vessareissulla. Eipä sitä nyt ole enää näkynyt, mutta näin ne alkaa yleensä, Eli tuttuun tapaan alkaa taas tiputtelut ennen kunnon vuotoa. Mulla on se apteekin oma odottamassa tuolla. Jos vuoto ei ala, niin sitten testaan vielä. On ollut kyllä niin masennus päivä tänään.
 
vierailija

Hei piti tulla tänne palstalle kysymään neuvoa. Näettekö tässä jotain? Piti hieman säätää värejä, että sain mitään näkyviin kuvaan. Kyseessä apteekin ultra testi ja viiva näkyi luonnossa paremmin kuin kuvassa. Väristä en ole varma oliko punertava. Oletteko saaneet paljon viivanpaikkoja näihin testeihin. Ovulaatiosta on vasta 9 päivää. Jännittää vain että onkohan plussa tulossa.
 
Nyt on kp27/27-33 eli menkat aikaisintaan alkaa huomenna tai 6 päivän päästä. Mulla oli kiinnittymisvuotoo tai sit jotain välivuotoo. Tein laimeesta päivä pissasta testin siihen tuli jotain hyvin haaleeta viivaa. Jos olisin raskaana se viiva olis varmaan jo vahvempi. Mut ei ole vielä menkat alkanut eli sinne saakka on toivoo vielä. Toisaalta mun kierto voi olla tuon 33 päivääkin niin ei varmaan testeissä kauheesti näy mitään vielä. 1.8. Oli kiinnittymisvuotoo. Näin viime kierron jälkeen yhtenä yönä unta et tuollaisessa rfsu n raskaustestiin tuli kaksi selkeää viivaa. Mikä lie uni.

Onko mulla vielä toivoo? Vai odottelenko vaan niitä menkkoja?
 
Nyt on kp27/27-33 eli menkat aikaisintaan alkaa huomenna tai 6 päivän päästä. Mulla oli kiinnittymisvuotoo tai sit jotain välivuotoo. Tein laimeesta päivä pissasta testin siihen tuli jotain hyvin haaleeta viivaa. Jos olisin raskaana se viiva olis varmaan jo vahvempi. Mut ei ole vielä menkat alkanut eli sinne saakka on toivoo vielä. Toisaalta mun kierto voi olla tuon 33 päivääkin niin ei varmaan testeissä kauheesti näy mitään vielä. 1.8. Oli kiinnittymisvuotoo. Näin viime kierron jälkeen yhtenä yönä unta et tuollaisessa rfsu n raskaustestiin tuli kaksi selkeää viivaa. Mikä lie uni.

Onko mulla vielä toivoo? Vai odottelenko vaan niitä menkkoja?
Nyt on kp27/27-33 eli menkat aikaisintaan alkaa huomenna tai 6 päivän päästä. Mulla oli kiinnittymisvuotoo tai sit jotain välivuotoo. Tein laimeesta päivä pissasta testin siihen tuli jotain hyvin haaleeta viivaa. Jos olisin raskaana se viiva olis varmaan jo vahvempi. Mut ei ole vielä menkat alkanut eli sinne saakka on toivoo vielä. Toisaalta mun kierto voi olla tuon 33 päivääkin niin ei varmaan testeissä kauheesti näy mitään vielä. 1.8. Oli kiinnittymisvuotoo. Näin viime kierron jälkeen yhtenä yönä unta et tuollaisessa rfsu n raskaustestiin tuli kaksi selkeää viivaa. Mikä lie uni.

Onko mulla vielä toivoo? Vai odottelenko vaan niitä menkkoja?
Ootko tehnyt tänään uutta testiä? Ilman muuta toivoa on vielä❤
 

No nyt ollaan jännän äärellä.
Heippa kaikille! Vähän yli vuosi sitten täällä pyörin, nyt 3kk tyttö kainalossa ja taas olis asiaa.

Eli, tein testin tänään päivällä. Menkat ei ole edes alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Testailin lähinnä huvikseni kun on ollut alavatsakipuja ja hajuherkkyyttä.

Näättekö te tässä mitään, vai oonko taas viivalasit silmillä?




Rfsu:n viivanpaikkaherkkyys tiedossa :D

Toissapäivänä testattu herkällä testillä tämä:


Kyllä se varmasti sen digin vaatii että saa varmuuden (ja siinä välissä useamman liuskan)..
 
Moikka!

Pakko aktivoitua vanhana käyttäjänä vuosien jälkee täällä pinossa tullut pitkiä piinallisia vuosia vietettyä aikoinaan ja ennestään löytyykin jo 3 lasta. 1 clomeilla, 1 ivf pakaste siirrosta ja yllätys luomu.

voin kertoo et testejä on aikoinaan kulunu jäätävät määrät ja niitä on tullu tiirailtua millon kynttilän ja millon auringon valossa

Meillä piti olla lapsiluku täynnä, mutta mulla kauhee vauvakuume ja isäntä ei oo innostunu. Meillä ei oo käytössä ehkäsyä, koska mikään ei juuri mulle sovi. Eli kohta 4 vuotta menty silleen et tiedän tasan oman kiertoni ja tiedän millon ei kannata laukasta maaliin

tää kierto meni vähän oudoksi, kun en kunnolla ovista tuntenut kuten yleensä aina. No ovis on yleensä kp16 ja nyt sit oli seksiä loppuun saakka kp12 ja 14.
Oletetusta oviksesta 5päivän päästä seksin loputtua tuli ruskeaa verta ja sit tipotellu siintä pari päivää.

Mullahan ei koskaan ole välivuotoja. Ja tuona päivänä kun vuotoa tuli mahaa koski ja sen jälkeen munasarjoja viillelly ja alamahaa koskenu/jomotellu.

tänään kaiken jären mukaan dpo9 ja olen tehnyt tuttuja pregchekkejä ja rfsu:n testejä jotka blankkoja. Yleensä prekchek näyttäny ajoissa raskauden jos semmonen on ollut. Nyt uutena tuttuna olen kokeillu tuota apteekin ultraa johon siis kaksi haamujen haamua tullut. Se on mulle ihan uusi tuttu (apteekin omalla aikoinani testannu paljonkin) niin antaako se viivanpaikkoja? Huomasin että nykyään luotettavat pregchekit on vuosien varrella pilattu kun siinähän näkyy kumpikin viiva harmaana vaikka et oo ees kuseen sitä kastanu

tänä aamuna siis aamupissasta rfsu ja pregchek negoja ja ultraan haamujenhaamu testiajalla. Kokemuksia ultrasta kaivataan?

terkuin
Vanha palstailija
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hei kaikki!
Saako kysyä apua onko tämä nyt viivanpaikka?

En ole testiasiantuntija ollenkaan, mutta menkat on 2 vkoa myöhässä ja tähän tuli hyvin haalea viiva. En tiedä näkeekö edes kuvasta, joten tuskin kuitenkaan haamu?

Ja varmaan näillä päivillä tulisi kunnon viiva jos myöhästyminen johtuisi raskudesta?

Rfsu:n testi lidlistä

 
Aika hurjia viivoja antaa apteekin ultra kuivuttuaan. Neljänä päivänä peräkkäin saanut testiajalla aivan juuri ja juuri eroittuvan viivan, 10min ajalla selkeän viivan, mutta kuivuttua esim. tänään dpo 12/13 tällainen:


Ei voisi kuvitella, että mikään testi antaa näin vahvoja viivoja kuivuttuaan. Monethan seuraavat kuivista viivoista vahvistumista, mutta hurjaa, jos näillä sitä ei voi koskaan tehdä...

Muut testit täysin negoja, joten en ole raskaana.
 

Yhteistyössä