Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

N4n
Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :(

Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan vaan.

Nyt siis dpo13 ja menkkajomottelee edelleen, sieltä ne tulee parin päivän sisällä... Onnea kaikille muille yritykseen❤ Mä taidan luovuttaa, tää oli niin kova isku ku oli kuitenkin niin varma.
 
Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :(

Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan vaan.

Nyt siis dpo13 ja menkkajomottelee edelleen, sieltä ne tulee parin päivän sisällä... Onnea kaikille muille yritykseen❤ Mä taidan luovuttaa, tää oli niin kova isku ku oli kuitenkin niin varma.
Voi ei. Olen pahoillani. :(
 
Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :(

Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan vaan.

Nyt siis dpo13 ja menkkajomottelee edelleen, sieltä ne tulee parin päivän sisällä... Onnea kaikille muille yritykseen❤ Mä taidan luovuttaa, tää oli niin kova isku ku oli kuitenkin niin varma.
Minun korvaani kuulostaa kemialliselta. Inhottava juttu, tärppionnea ensi kiertoon ❤
 
Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :(

Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan vaan.

Nyt siis dpo13 ja menkkajomottelee edelleen, sieltä ne tulee parin päivän sisällä... Onnea kaikille muille yritykseen❤ Mä taidan luovuttaa, tää oli niin kova isku ku oli kuitenkin niin varma.


Mä niin tiiän tunteen, pahoittelut ;/ Ite oon lopettanut analysoimasta oireita ja oon huomannu että se oikeesti auttaa siihen ettei mahd oireet ns. vahvistu entisestään. Tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty, mutta itsellä on auttanut paljon. En enää joka kuukausi pillitä kun menkat alkaa, vaan oletusarvona on, että ne alkaa joka kuukausi. Ehkä vähän kyynistä, mutta auttaa itseä jaksamaan. Jos tässä joskus raskautuu, niin hyvä tietty. Testaankin vasta aikaisintaan kun pitäisi menkat alkaa
 
N4n
Mä niin tiiän tunteen, pahoittelut ;/ Ite oon lopettanut analysoimasta oireita ja oon huomannu että se oikeesti auttaa siihen ettei mahd oireet ns. vahvistu entisestään. Tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty, mutta itsellä on auttanut paljon. En enää joka kuukausi pillitä kun menkat alkaa, vaan oletusarvona on, että ne alkaa joka kuukausi. Ehkä vähän kyynistä, mutta auttaa itseä jaksamaan. Jos tässä joskus raskautuu, niin hyvä tietty. Testaankin vasta aikaisintaan kun pitäisi menkat alkaa

Sepä se, kun lakkasin tutkimasta oireita kokonaan tässä kierrossa. Mutta väkisinkin sitä huomasi, että jotain täysin uutta on tekeillä, koska ikinä ennen ei ole esimerkiksi tullut mitään välivuotoja tms. Ja nyt tuli dpo8 yhden paperipalan verran pyyhittäessä. Mitä luulin tietty kiinnittymisvuodoksi... Ja toinen uusi asia oli epämääräiset menkkamaiset jomottelut, eivät samanlaiset kuin normaalisti, pitivät yölläkin hereillä ja heräilinkin parina yönä kun alapäätä vihloi, se sai mut testaamaan ton "plussan". Mikä ei pitänyt paikkaansa. Voi olla että siellä on jotain tapahtunut, mutta ei enää edennyt..

Tipuin kyllä korkealta ja kovaa, koska tällä kertaa olin niin varma. Noh, nyt on päästy pahimmasta yli ja olen valmistautunut siihen, että menkat alkaa parin päivän sisällä.

Eiköhän joskus ole minunkin vuoroni. Tsemppiä myös sinulle sinne. ❤
 
Tässä olis testi ihmeteltävää. Taitaa olla vaan viivanpaikka.

https://aijaa.com/A6MVVG
Minulla on tullut eilen ja tänään vastaava viivanpaikka rfsu:n testiin, lisäksi tämän aamuisessa väriä jäi myös taustaan aika reilusti... Nyt tämä oli erityisen ärsyttävää, koska venäytin eilen selän ja yritin selvittää uskallanko ottaa panacodia :poop: No, menkat pitäisi alkaa pe-su välillä, joten eiköhän tilanne kohta selviä. Siihen asti koitan silti varmuuden vuoksi pärjätä panadolilla. :whistle:
 
Minulla on tullut eilen ja tänään vastaava viivanpaikka rfsu:n testiin, lisäksi tämän aamuisessa väriä jäi myös taustaan aika reilusti... Nyt tämä oli erityisen ärsyttävää, koska venäytin eilen selän ja yritin selvittää uskallanko ottaa panacodia :poop: No, menkat pitäisi alkaa pe-su välillä, joten eiköhän tilanne kohta selviä. Siihen asti koitan silti varmuuden vuoksi pärjätä panadolilla. :whistle:
Mulle lääkäri määräsi panacodia pari vk sitten kun olin raskaana, tutki asiaa siinä vastaanotolla ja sanoi että panacodia saa syödä alkuraskaudessa, mutta olikohan viimeisellä kolmanneksella että ei saa syödä (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mulle lääkäri määräsi panacodia pari vk sitten kun olin raskaana, tutki asiaa siinä vastaanotolla ja sanoi että panacodia saa syödä alkuraskaudessa, mutta olikohan viimeisellä kolmanneksella että ei saa syödä (n)
Okei, hyvä tietää. Voi sitten turvautua niihin jos olo menee ihan sietämättömäksi. Apteekissa neuvottiin kokeilemaan kylmägeeliä, sitä saa kuulemma käyttää koko raskauden ajan, niin on varmasti turvallista myös yrittäjälle. (y)
 
Hei!

Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.:D Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.:eek:

Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.
 
Saako liittyä seuraan? Miehelle en viitsi joka tekstiäni viedä tihrustettavaksi ja kiva kuitenki fiilistellä. Sivusta olen tätä ketjua välillä seurannut. Meillä yk 4 jokin aika sitten gynellä todettu liian ohut kohdun limakalvo, sitä olen tässä nyt yrittänyt kaikenlaisia viinietikoita ja Omega 3 syömällä saada paksummaksi. Yksi onnistunut raskaus takana, siitä 5 v. kaksostytöt<3Harrastuksiini kuuluu ovis-ja etenkin raskaustestien ahkera uittaminen
 
Hei!

Minä, joka olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata tehdä raskaustestiä ennenkuin menkat on myöhässä, toimin tänään kaikkia omia periaatteita vastaan.:D Tilanne on nyt se, että menossa on yk 1 kkm jälkeen. Kp 26/28-29. Ovulaatio saatu kiinni kp 15. Ma seksin jälkeen tuli verta, samoin ti. Ke enää aavistus vanhaa verta, tänään vaan valkovuoto sellaista aavistuksen rusehtavaa. Tein r-testin (pc) dpo 9, se oli niin nega kuin nega voi olla. Hetken mielijohteesta tein päivän toisesta pissasta tänään one stepin, johon piirtyi sitten testiajalla haamu. Ei mikään selkeä, mutta väriä oli selvästi, ei siis mikään harmaa viivanpaikka. Mitään oloja raskauteen viitaten ei ole ja tämän päivän testin piti olla sellainen henkisen luovuttamisen testi, ettei tarvis enää tämän kierron osalta piinailla. Vaan nytpä se piina vasta alkoikin.:eek:

Millasia kokemuksia porukalla on raskauskeijun one stepeistä? Luonnollisesti oon päättänyt nyt testailla uudelleen huomenna aamupissasta ja ylihuomenna viimeistään jo sitte toisellakin testillä.
Mä oon valitettavasti näillä testeillä saanut pari kertaa selkeän haamun, vaikken ole ollut raskaana. Toisella kertaa tosin oli niin selkeä, että uskon kyseessä olleen joku yritys kiinnittyä.
 
Mulla taisi tulla tänään kiinnittymisvuotoa pikkusen pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa ja verta. Eikä pitäis alkaa vielä menkat moneen päivään.

Kuinka pian kiinnittymistä vuodon jälkeen näkyy plussa? Ellei jää kemialliseksi.
 
Moikka, täällä jännäillään taas kanssa. (y)Kiinnittymisvuotoa(ko)? Dpo6 alavatsalla kipua ja paineen tunnetta. Dpo7 vessakäynnillä kirkasta verta muutan tipan verran paperiin. Ja oletetusta Oviksesta suunnilleen viikko. Kuukautististen pitäisi alkaa vasta 3.10 Mitä muuta voisi tälläinen vuoto olla? Ja milloin kannattaisi aikaisintaan testata? Varmaan pari päivää menee vähintään kiinnittymisen jälkeen että hcg alkaa erittyä niin että voi testissä näkyä.. Jännittää :oops::love:
 
Elikkä menkat pitäis alkaa seuraavalla viikolla. Jos olen raskautunut niin se olis tapahtunut heti menkkojen jälkeen. Olen kerran ollut raskaana ja se raskaus alko heti menkkojen jälkeen mut tuli keskenmeno viikolla 12. Sen takia toi haamu saattaa näkyä jo testissä kun aikainen ovulaatio. Jos olen nyt raskaana niin toivottavasti kaikki menis nyt hyvin. Pitää vielä tehdä testejä että vahvistuuko toi viiva.
 

Yhteistyössä