@Neltsuliini me kyl tarvitaan tsemppiä. Tsemppiä sullekin noihin tuntemuksiin.
Mulla ei ole ennestään lapsia. Yksi raskaus päätty 12 viikolla keskenmenoon. Siinä raskaudessa voin pahoin 24 h 6 viikosta lähtien. Mut naisilla kun voi olla erilaisia raskauksia. Se kun tuntu et joku teki voltin mahassa tuntui siltä kun se vois raskaana tuntua. Mut en ole sitä koskaan tuntenut kun en ole niin pitkälle päässyt raskaudessa. Mut oli varmaan jotain suolisto juttuja.@Minni-83 @Neltsuliini onko teillä ennestään lapsia mihin vertailette noita oireita ? Mulla on aina kaikki raskausoireet, enkä usko menkkojenkaan jälkeen ettenkö voisi olla tiineenä...
Täällä tuota piinaa ollut jo kolmevuotta niin odotan kiertoa jolloin ei olisi mitään oireita ja varmaan silloin se plussa tulisi
Kiitos, mut nyt tosiaan kp15/26 eli piinaillaan tää vielä loppuun@W.we Ovistikkuun tulee aina kaksi viivaa. Sinulla on tosi selkeästi ovis ollut kohdassa 11i. Siinä toinen viiva on vahvempi kuin testiviiva. Sen jälkeen toinen viiva selvästi himmenee. Joskus se kierron lopussa vielä vahvistuu, mut mun mielestä se ei merkkaa ovista vaan joko alkavaa raskautta tai menkkoja. Tsemppiä seuraavaan kiertoon, varmasti löydät nyt oviksen!
Tosiaan, kiertohan oli vielä kesken! Toivottavasti nyt tärppää!Kiitos, mut nyt tosiaan kp15/26 eli piinaillaan tää vielä loppuun
Juuri samat aatteet on mulla, tässä on kaikki vielä todella epävarmaa. Ei auta kuin odotella ja toivoa ja testailla. Kiitos, et kommentoit!@stindepinde Mulle valitettavasti tulee tuosta mieleen kemiallinen raskaus. Toki on aivan mahdollista että sulla hormonit vain kohoaa hitaasti ja oletkin raskaana, verenvuotoahan voi silti tulla. Mutta itselläni nyt ollut pari kemiallista, jotka on näkyneet useana päivänä hailakkana haamuna testissä, eikä haamu siitä vahvistunut. Toivotaan nyt kuitenkin, että sulla kyse olisi muusta.
*Muoks: aika selvä haamu tuossa sun testissä kyllä on. Voi kun olisikin plussa <3