Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä alkoi vuoto lisääntyä jo päivällä. Illalla näytin miehelle näitä viimeisimpiä testiä ja kuvia niistä testi ajalla ja jopa mun täysin raskaustesti viiva sokea ukko ymmärsi miksi olin niin mieli maassa. Varsinkin se parin päivän takainen apteq testi sai toiveet niin korkealle. Mutta haistatellaan viivan paikoille ja uuteen kiertoon. Tässä nyt mietitään meidän vauvakuumeilun tulevaisuutta varmasti nyt lähiaikoina. Vähän hällä väliä meininki ollut ehkäisyn kanssa, toivoisin pääseväni oikeasti kuumeilemaan.
 
@LaTiLa ehkä ne ketkä tekee vaan yhden testin tekee sen vasta menkkojen ollessa myöhässä eikä tutkaile viivoja kauhean tarkkaan...toisin kuin jotkut muut meistä :D Nimimerkillä tänään taas testin tehnyt, joka oli vasta noin viidestoista :LOL:

Mulla oli kyllä syykin testata, kun olin tiistai-keskiviikko välisen yön sairaalassa kovien alavatsakipujen vuoksi. Umpparista ei löytynyt vikaa, niin ultrattiin ja kohtu oli tyhjä, mutta ei löytynyt kohdunulkoista raskauttakaan ja hcg oli 945 eli ihan normaali. Nyt tein tänään testin ja oli selkeästi taas kahdessa päivässä vahvistunut...huomenna on hcg verikoe ja ens torstaina ultra! Jossain siellä masussa jotain kasvaa mikä nostattaa hcg arvoa, mut vielä ei ole varmuutta missä raskaus on (n)o_O
 
Saa kans varata gyne aikaa lähiaikoina ellei pidä mennä akuutisti. Oikeaa munasarjan seutua jomottaa niin helvetisti. Menkat on normaalit muuten, mutta mitään tällaista ei ole koskaan ollut jotta polttaa toista puolta. Etureidelle asti jomottaa, tärinäkipua. Hämärää. Ei normaalia menkkakipua kuten ennen vuotoa. En tiedä onko joku kysta.
 

Yhteistyössä