Theran menkkojen pitäis alkaa 3-4 päivän päästä, tai jotain sellasta. Että onhan tässä aikaa vielä plussata, silti menkkoja tässä enemmän odottaa
Mulla on aivan samanlaisia kipuja tällä hetkelläTäällä jännitys tiivistyy, tänään tuli tuhruvuodon lisäksi mukaan alavatsan kipua ja vihlontaa, ikäänkuin kuukautiskipuja. Vaikka otin 1g Panadolia ei auta, kipu vain yltynyt iltaa kohden ja nyt on jo hirvittävät alaselkäkivutkin tullut mukaan. Kivussa on jännää se että istuen on tosi paha olla, seisten ei satu, vihloo vain pienesti, mutta istuen on hirvee paineen tunne alavatsalla.
Yritän pitää vielä lipun korkealla, mutta ajattelen kyllä että jos sieltä jotain elävää löytyy niin kyllä se aikamoinen ihme on...
Sanoisin että punakorkkisessa jonkunsortin haamu, mutta sininen ois kyllä positiivinen..Vastaan omaan aiempaan kysymykseeni: se Yliopiston apteekin punakorkkinen testi on eri testi! Näköjään ovat paikallisesta YA:sta poistaneet valikoimasta sen Apteekin oman testin!
Mielenrauhan takia oli käytävä toisessa apteekista ja sieltä löysin sen tutumman sinikorkkisen. Nyt iltapissasta tuli hailakka viiva, mutta viiva kuitenkin. Tuossa rinnakkain punakorkkinen YA aamuvirtsasta ja sinikorkkinen Apteekin Oma iltavirtsasta, sama herkkyys:
http://aijaa.com/6Jr2t7
En kyllä ikinä enää osta tuota YA:n testiä...
Mä en saa noita kuvia auki. On taas palstan hieno ominaisuus..arpoo kelle aukenee ja kelle ei. Päästään ilmeisesti piinailemaan samoihin aikoihin.katso liitettä 837 katso liitettä 838 katso liitettä 839
Laittelin tämän kierron ovistikut. Sanokaas oisko tänään jo dpo 1 vai 0? Mites se nyt katotaan.. Eilen oli selkeesti paras viiva kuitenki.
Toivotaan että on se ihme juurikin. Oot varmaan googletellut kaikkea ja tiedätkin että toivoa on vaikka pelkääkin pahinta. Pidän peukkuja!Täällä jännitys tiivistyy, tänään tuli tuhruvuodon lisäksi mukaan alavatsan kipua ja vihlontaa, ikäänkuin kuukautiskipuja. Vaikka otin 1g Panadolia ei auta, kipu vain yltynyt iltaa kohden ja nyt on jo hirvittävät alaselkäkivutkin tullut mukaan. Kivussa on jännää se että istuen on tosi paha olla, seisten ei satu, vihloo vain pienesti, mutta istuen on hirvee paineen tunne alavatsalla.
Yritän pitää vielä lipun korkealla, mutta ajattelen kyllä että jos sieltä jotain elävää löytyy niin kyllä se aikamoinen ihme on...
Kiitos, toivotaan parasta <3Toivotaan että on se ihme juurikin. Oot varmaan googletellut kaikkea ja tiedätkin että toivoa on vaikka pelkääkin pahinta. Pidän peukkuja!
OnneaVastaan omaan aiempaan kysymykseeni: se Yliopiston apteekin punakorkkinen testi on eri testi! Näköjään ovat paikallisesta YA:sta poistaneet valikoimasta sen Apteekin oman testin!
Mielenrauhan takia oli käytävä toisessa apteekista ja sieltä löysin sen tutumman sinikorkkisen. Nyt iltapissasta tuli hailakka viiva, mutta viiva kuitenkin. Tuossa rinnakkain punakorkkinen YA aamuvirtsasta ja sinikorkkinen Apteekin Oma iltavirtsasta, sama herkkyys:
http://aijaa.com/6Jr2t7
En kyllä ikinä enää osta tuota YA:n testiä...
Voisko olla? Mun silmään ei kyllä osunu tai sit näin väärin..mut jos siinä jotain näkyy niin taitaa ihan väritön kuiteskin ollaMiksi mie nään tossa haaleeta haamulaista.
Toi näyttää iha samalta miltä mulla näytti kakkosesta DPO 5. Alotin joo testaamaan tosi aikasin. Mutta jos siellä viiva on niin toivon vahvistumista!Voisko olla? Mun silmään ei kyllä osunu tai sit näin väärin..mut jos siinä jotain näkyy niin taitaa ihan väritön kuiteskin olla
Välillä niin raskaana että ja välillä että tuskin.. ja tänään tosiaan vasta dpo 2..Tässä sitä alkaa taas ajatella vaikka ja mitä.. päiviä ei ole vielä mitään mutta jännää nipistelyä ollut munasarja seudulla tänään.. aiemmin vasemmalla muutamia minuutteja, nyt oikealla vain hetkisen. Tuntemukset semmoisesta normista poikkeavia.
Järki sanoo että se ei ole yhtikä mitään, vaan vaan.. sanopa se näille tunteille..
Ihan kun haamua pilkistäisi.. Aukaseppas tuo puikko, pleksi aina vähä härkkii noiden analysointia