Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Myydäänkö PC:n testejä myös Prismassa? Jossain S-marketissa kun oon niitä nähnyt... Kuinka hölmö oonkaan kun oon aina ajatellut että ainoot raskaustestit myydään apteekissa, ja että ne maksaa 7-20 €. Oon ihmetellyt miten kaikilla on varaa testailla niin helposti, ite kun oon välttänyt sitä etten turhaan tuhlaa testeihin... :D

Ihanaa, onnea kaikille plussanneille, Jouluna teillä on nyytit sylissä! <3

Mä tein varmaan oman hätähousuennätykseni, alotin nimittäin dippailut dpo5, voi elämä :D En tajunnut ostaa PC-tikkuja mukaan kun lähdettiin ulkomaan kotiin lomille, joten vaihtoehtoina täällä on vain Acon kasettitesti ja CB:n "compact" -tikku. Tuolla Aconilla sain aikoinaan kuopuksesta ensimmäiset haamut, mutta en muista mikä dpo.
Noh testasin sitten mukamas ihan vain koemielessä, että saako noilla viivanpaikkoja ja tuo CB:n tulos on melko hämmentävä. Lueskelin kyllä, että CB:t antaa viivanpaikkoja, joten pakkohan tuon on olla nega vielä dpo5 :p Ylin siis dpo5 (acon), keskimmäinen dpo6 (acon) ja alin dpo5 CB.
http://aijaa.com/SMSxhx

Anianna. Jep.Olen kans saanu CB testiin samankaltaisen sinisen selvähkön viivan joka tuli tosin vähän testiajan jälkeen. Hcg oli alle 2
Mutta toivottavasti sinun lopputulos on toisenlainen :) Onhan se aika epätodennäköistä että dpo5 näkyisi mitää ellei sit ovis olekin ollu vähän aikaisemmin :)

Mä kipasin hätähousuna kauppaan hakeen testin ja pikasesti kotiin tekeen sen. Puhdas nega. Eli menkkojen odottelu jatkukoon...

Onko Pisamapeikko no ovistestejä mitä oot noin ison määrän testaillut? Sori, mä oon vielä ihan ulkona näistä testikuvioista... :D

Mä kipasin hätähousuna kauppaan hakeen testin ja pikasesti kotiin tekeen sen. Puhdas nega. Eli menkkojen odottelu jatkukoon...

Onko Pisamapeikko no ovistestejä mitä oot noin ison määrän testaillut? Sori, mä oon vielä ihan ulkona näistä testikuvioista... :D
Joo siinä on yllä eilinen cb ja wondfo, alla tän aamun wondfo.. ovistikkuja siispä

Myydäänkö PC:n testejä myös Prismassa? Jossain S-marketissa kun oon niitä nähnyt... Kuinka hölmö oonkaan kun oon aina ajatellut että ainoot raskaustestit myydään apteekissa, ja että ne maksaa 7-20 €. Oon ihmetellyt miten kaikilla on varaa testailla niin helposti, ite kun oon välttänyt sitä etten turhaan tuhlaa testeihin... :D
Pc:tä ja rfsu:ta on prismoissa, cittareissa ja tokmannilla yms. Eli niistä vaan eikä apteekista.

Samanlainen joku viivanpaikka vaan testattu myös äsken.. Ei tää kovin lupaavalta ainakaan näytä :oops:

Lämmöt edelleen 36.7-36.9 välillä ja mulle normaali on 36.3.
Rinnat/nännit ollut kipeet jo dpo 6 lähtien.. Menkkakipuja aina välillä ja eilen kylkeä kääntäessä repi alavatsaa.. Hyvin osaan taas kuvitella oireita (n)

Moi!

Oon seuraillut keskusteluja ja jännittänyt kaikkien testejä jo pidempään. Oon niin hätähousu kuin vaan voi olla ja kannan korteni kekoon. Aloitin reippaana tyttönä testailut jo DPO 5 :LOL:. Pari päivää testit on olleet ihan oletetusti blancoja, mutta tänään DPO 7 testiajan jälkeen kuivana olen PC:ssä mukamas näkevinäni jotain. En tosiaan ala ilosta hyppimään, mutta on tää vaan hullun hommaa ja kiinnostavaa nähdä tapahtuuko testeissä mitään. Mitäs ammattilaiset sanotte onko mitään näkyvissä?

Meillä lääkkeellinen PAS siis tehty 31.3. (2 alkiota, 2-päiväisinä siirretty). Eli DPO:T on satavarmoja. Mitään en pistänyt kiinnittymisen tueksi.

Katsotaan osaanko edes linkittää tuota kuvaa...

http://aijaa.com/zf0nS6

Moi!

Oon seuraillut keskusteluja ja jännittänyt kaikkien testejä jo pidempään. Oon niin hätähousu kuin vaan voi olla ja kannan korteni kekoon. Aloitin reippaana tyttönä testailut jo DPO 5 :LOL:. Pari päivää testit on olleet ihan oletetusti blancoja, mutta tänään DPO 7 testiajan jälkeen kuivana olen PC:ssä mukamas näkevinäni jotain. En tosiaan ala ilosta hyppimään, mutta on tää vaan hullun hommaa ja kiinnostavaa nähdä tapahtuuko testeissä mitään. Mitäs ammattilaiset sanotte onko mitään näkyvissä?

Meillä lääkkeellinen PAS siis tehty 31.3. (2 alkiota, 2-päiväisinä siirretty). Eli DPO:T on satavarmoja. Mitään en pistänyt kiinnittymisen tueksi.

Katsotaan osaanko edes linkittää tuota kuvaa...

http://aijaa.com/zf0nS6
Kyllä sullakin viiva siinä näkyy!

Kahdessa edellisessä ei näkynyt hyvällä mielikuvituksellakaan yhtikäs minkäänlaista viivaloista. Enkä kyllä olettanut tänäänkään mitään vielä näkyvän! Noh, katsellaan! Huomenna taas uutta tikkua uittamaan. Tulis jo aamu.

Oireita olis vaikka mitä (juilimiset, tuikkimiset, nivusten repimiset ja eilen megakipeytyneet rinnat...mulla ei ole koskaan rinnat arat). Lutinukset varmasti aiheuttaa ainakin osan, mut pelkkä tahto ja mielikuvitus ei riitä noiden kaikkien aiheutumiseen :D

• Tykkää
Reactions: Cisu
Kai munkin pitää ilmoittautua täällä, kun olen nyt muutamana viime päivänä sortunut testaamaan One Stepin liuskaraskaustesteillä jotka tuli ovistestien mukana. Parilla ovistestilläkin kokeilin, mutta ei. En laita kuviakaan kun on ollut niin puhtaan valkoista negaa, että... Ei haamuja eikä haamun kumminkaimoja.
Kp nyt 29/26-31 ja dpo14, menkkojen pitäis alkaa hetkenä minä hyvänsä. Viime kierrossa oli ovis kp12 ja menkat alkoi kp27 vajaan viikon tiputtelun jälkeen, nyt ovis oli pari päivää myöhemmin ja tiputtelua ollut on/off dpo 7 alkaen, viime päivät tosin vain ihan vähän vaaleanruskehtavaa. Yleensä tiputtelu yltyy ennen menkkoja... (n)

Viimeksi muokattu:
Hei.

Olen tässä viikon teitä seuraillut ja ihan teitä ja tulevia hätähousuja ajatellen liityin tänne.

Meillä tehtiin PAS tässä iiiihan äskettäin ja ajattelin että tekaisempas elämäni ensimmäisen digitestin päivää ennen kuin olisi virallinen testipäivä. Se oli siis tänä aamuna. Negahan siihen pötkähti. RFSU:n digitesti. Pohjassa luki päiväys 4/16, mutta minusta se tarkoittaa että tämän kuun on vielä hyvinkin käypää tavaraa.

No en malttanut olla testaamatta uudestaan tänään. Tällä kertaa PC:n puikkotesti. Ja tuohon PLUSSAAN ei tarvi minkäänlaista mielikuvitusta :D

Eli jos joku joskus googlettaa (kuten minä itku silmässä KOKO aamun ja päivän aina kun töiltä kerkesin niin....) pp 13 aamu pissasta nega ja iltapäivällä teen juonnilla kolmisen tuntia rakossa viihtyneestä ilta pissasta ihan selvä plussa :)

Luget käytössä, eli niiden ei pitäisi vaikuttaa testiin mitenkään.

Eli teen päätelmän: RFSU on ihan hanurista, enkä ennään ikuna osta niitä. Enkä digitestiä. Kyllä viiva on aina viiva :D

Hei.

Olen tässä viikon teitä seuraillut ja ihan teitä ja tulevia hätähousuja ajatellen liityin tänne.

Meillä tehtiin PAS tässä iiiihan äskettäin ja ajattelin että tekaisempas elämäni ensimmäisen digitestin päivää ennen kuin olisi virallinen testipäivä. Se oli siis tänä aamuna. Negahan siihen pötkähti. RFSU:n digitesti. Pohjassa luki päiväys 4/16, mutta minusta se tarkoittaa että tämän kuun on vielä hyvinkin käypää tavaraa.

No en malttanut olla testaamatta uudestaan tänään. Tällä kertaa PC:n puikkotesti. Ja tuohon PLUSSAAN ei tarvi minkäänlaista mielikuvitusta :D

Eli jos joku joskus googlettaa (kuten minä itku silmässä KOKO aamun ja päivän aina kun töiltä kerkesin niin....) pp 13 aamu pissasta nega ja iltapäivällä teen juonnilla kolmisen tuntia rakossa viihtyneestä ilta pissasta ihan selvä plussa :)

Luget käytössä, eli niiden ei pitäisi vaikuttaa testiin mitenkään.

Eli teen päätelmän: RFSU on ihan hanurista, enkä ennään ikuna osta niitä. Enkä digitestiä. Kyllä viiva on aina viiva :D
Onnea ja tervetuloa joulukuisiin ❤

• Tykkää
Reactions: Piissamirotta
Mä opin tän saman tässä ihan vastikään :LOL:
Pc tä oon ostanut ihan lähi S-marketista ja paketti jotain alle 3€ (sisältää 2 liuskatestiä) (y)

• Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä