Haaveilija 24, jotain!??
Catharin <3 voi että! Kyl nyt on pakko mennä kaiken hyvin! Pakko !!
Tsemppiä kaikille täällä!
Catharin <3 voi että! Kyl nyt on pakko mennä kaiken hyvin! Pakko !!
Tsemppiä kaikille täällä!
Kyllä mä oon yleensä hätähousu, mutta nyt on ollut niin kauhee kiire että ei oo ehtinyt oikein ajatteleen ees asiaa.Mä olisin tehnyt jo mutta olenkin hätähousu
Joo siinä on yllä eilinen cb ja wondfo, alla tän aamun wondfo.. ovistikkuja siispäMä kipasin hätähousuna kauppaan hakeen testin ja pikasesti kotiin tekeen sen. Puhdas nega. Eli menkkojen odottelu jatkukoon...
Onko Pisamapeikko no ovistestejä mitä oot noin ison määrän testaillut? Sori, mä oon vielä ihan ulkona näistä testikuvioista...
Musta tässä näkyy punastakin. Millainen kuivana? Kuvaa?
Pc:tä ja rfsu:ta on prismoissa, cittareissa ja tokmannilla yms. Eli niistä vaan eikä apteekista.Myydäänkö PC:n testejä myös Prismassa? Jossain S-marketissa kun oon niitä nähnyt... Kuinka hölmö oonkaan kun oon aina ajatellut että ainoot raskaustestit myydään apteekissa, ja että ne maksaa 7-20 €. Oon ihmetellyt miten kaikilla on varaa testailla niin helposti, ite kun oon välttänyt sitä etten turhaan tuhlaa testeihin...
Minäkin näen jotain. Mulla ei näy väriä mutta puhelimella on muutenkin vähän huono kattella.
Kyllä sullakin viiva siinä näkyy!Moi!
Oon seuraillut keskusteluja ja jännittänyt kaikkien testejä jo pidempään. Oon niin hätähousu kuin vaan voi olla ja kannan korteni kekoon. Aloitin reippaana tyttönä testailut jo DPO 5 . Pari päivää testit on olleet ihan oletetusti blancoja, mutta tänään DPO 7 testiajan jälkeen kuivana olen PC:ssä mukamas näkevinäni jotain. En tosiaan ala ilosta hyppimään, mutta on tää vaan hullun hommaa ja kiinnostavaa nähdä tapahtuuko testeissä mitään. Mitäs ammattilaiset sanotte onko mitään näkyvissä?
Meillä lääkkeellinen PAS siis tehty 31.3. (2 alkiota, 2-päiväisinä siirretty). Eli DPO:T on satavarmoja. Mitään en pistänyt kiinnittymisen tueksi.
Katsotaan osaanko edes linkittää tuota kuvaa...
http://aijaa.com/zf0nS6
Onnea ja tervetuloa joulukuisiinHei.
Olen tässä viikon teitä seuraillut ja ihan teitä ja tulevia hätähousuja ajatellen liityin tänne.
Meillä tehtiin PAS tässä iiiihan äskettäin ja ajattelin että tekaisempas elämäni ensimmäisen digitestin päivää ennen kuin olisi virallinen testipäivä. Se oli siis tänä aamuna. Negahan siihen pötkähti. RFSU:n digitesti. Pohjassa luki päiväys 4/16, mutta minusta se tarkoittaa että tämän kuun on vielä hyvinkin käypää tavaraa.
No en malttanut olla testaamatta uudestaan tänään. Tällä kertaa PC:n puikkotesti. Ja tuohon PLUSSAAN ei tarvi minkäänlaista mielikuvitusta
Eli jos joku joskus googlettaa (kuten minä itku silmässä KOKO aamun ja päivän aina kun töiltä kerkesin niin....) pp 13 aamu pissasta nega ja iltapäivällä teen juonnilla kolmisen tuntia rakossa viihtyneestä ilta pissasta ihan selvä plussa
Luget käytössä, eli niiden ei pitäisi vaikuttaa testiin mitenkään.
Eli teen päätelmän: RFSU on ihan hanurista, enkä ennään ikuna osta niitä. Enkä digitestiä. Kyllä viiva on aina viiva
Mä opin tän saman tässä ihan vastikäänMyydäänkö PC:n testejä myös Prismassa? Jossain S-marketissa kun oon niitä nähnyt... Kuinka hölmö oonkaan kun oon aina ajatellut että ainoot raskaustestit myydään apteekissa, ja että ne maksaa 7-20 €. Oon ihmetellyt miten kaikilla on varaa testailla niin helposti, ite kun oon välttänyt sitä etten turhaan tuhlaa testeihin...