Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/EVWmcQ tein viimisen testin tänään aamulla. Mun mielestä ei kyl oo juurikaan vahvistunu :cry: pitäis varmaan käydä hakemassa digi.
hankala verrata, kun muut kuivia. Kyllä mun silmään kuitenkin on tummempi. Ja eikös se hcg tuplaannu joka toinen pv. Digi varmaa kannattaa tehdä silloin kun pitäisi näyttää 2-3, kun nythän näyttää joka tapauksessa sen 1-2. Helppo sanoa, mutta koita olla murehtimatta liikaa <3
 
Empuska. .eikai niitä oireita paljon voi vielä ollakaan. Mulla ainaki plussat ollu aina oireettomia verrarruna nega kiertoihin. Olot alkaa aina vasta myöhään, rv5-6.. ;)

Carharin juu..niin tiedän toki tämän. Mut tosiaan negaa noi mun tikut on ja sit ovistikut oli tummia joten raskaana en oo :).. itsellä jostain syystä kyl lämmöt ollu aika 100%merkki raskaudessa, ne kyl on tosi korkealla ja palelee kovasti. Nyt ei palele ollenkaan, päinvastoin.

Catharin. Mikäs rv sulla on menossa? Digin kans kannattaa olla silleen "varauksellisesti " että sekään ei oo mikään absoluuttinen totuus :) eiköhän kaikki mene hyvin. Teeppä digi niin katsotaan!!
 
Tänään olis vasta rv 4+3 eli todella alussa vasta :) hitto kun en muista mihin oon sen viimevuoden kalenterin laittanu, laitoin sillon tuulimunasta kaikki digit ylös, et mitä minäkin päivänä näytti. Se nousi kyl tosi nopeesti, muistaisin et rv 5+0 olis näyttäny jo 3+. Säästän toisen ens viikkoon, et olis 5+ jotain (y)
 
funny87: hienoa, että digivarmistus tuli!

empuska : jee varmistetulle ovikselle ja toivotaan, että plussa vielä tähän kiertoon tulisi !

Tammityttö: aika jännä toi että digi antoi pysyvää hymynaamaa kaikkien noiden testien keskellä.

Catharin : kyllä mun silmään näyttää vahvistuneen!
 
  • Tykkää
Reactions: funny87
Catharin! Okei :) mä tein muistaakseni 3+6 sen 1-2 viikkoa, 4+3 tuli 2-3 viikkoa ja 5+0 se 3+ eli käytännössä silleen kun kai periaatteessa "kuuluis" mennäkin :)
Mut tosiaan 4+3 on hyvin alussa ja itselleni ainaki PC ei vahvene joka päivä vaikka hcg nousee hyvin.

Dand3lion. No niimpä! Mä olen ihan pihalla mitä tapahtuu! ! Viime keväällä ku olin raskaana se digi antoi pelkkää ympyrää monta pv (testasin ihan koemielessä)vaikka PC raskaustestissä oli ollu jo pitkään tummahkoa viivaa. Ei edes vilkuttanu vaikka luulin et edes sen näyttäis :D
 
Sais kyllä tää yleis-kuvottava olo mennä ohi ja tulla niitä kuukautisoireita, muutenhan sitä luuloo kummia tässä :D Kummalliset kuukautiset, mulla on aina kauheet nivelkivut, päänsärkyä, heittelevää mielentilaa ja rinnat tosi kipeet, nyt ei oo mtn näistä, tai noh, päätä pikkasen särki aamulla mutta se meni ohi. Ei saa tällai toista kiusata :cautious::ROFLMAO:

Plussia muille :love::love:
 
Samaa mieltä Vällin kans (y)

L4aisk4m4t0, kurjaa :unsure: aina nää sekavat oireet ja olot raivostuttaa. Kun kuitenkin tiedän esim itse nyt et ei oo raskaana.

Empuskan uutisia ootellessa :whistle:

Ainii tein äsken 1.5h päivälirusta vanhan kunnon rfsun ovistikun. Sain siihen perushaalun viivan kuten yleesä "ei oviksen aikaan". Eli ainakin LH piikki poistumassa jos ne viivat kerta siitä joutui. Jos tää oli sit joku stressiovis niin menkat alkanee viikon päästä mikäli vanhat merkit paikkansa pitää. Pantu on tosin joka toinen pv (kerrankin, koska varmaan molemmat oletti että tässä kohtaa ovikset oli ja meni) mutta en usko tärppäävän sillä on niin mystinen kierto ja ovisoireet puuttui.

Tässä viel dokumentti
http://aijaa.com/Kms1cu
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka muuten nää raskaustestit yleensäkki toimii, siitä on jo reilu 3 vuotta kun oon näitä testillu ja yritin ohjeista lukea niin oli, että 1min kuluttua voi lukee positiivisen tuloksen. Tänään testasin erittäin herkän raskaustestin ja en ottanu tosiaan mitään aikaa mutta se oli melkee heti näin ja hävis kyllä sitten ihan kokonaan :unsure: http://aijaa.com/puY4Qx
 
Miwwi. Mulla ainaki käy joskus nii et väri ikäänku jumittaa siihen testiviivakohtaan ja näyttää ensin et tulee viiva. Sit se väri etenee ja viivaa ei enää ookaan. Negoja ne on kyl siis ollu.
Mutta yleensä ohjeissa sanotaan se testiaika ja periaatteessa plussa ei siitä katoa minnekää. Joku haamuviiva tai viivanpaikka saattaa sit kyl taas ilmestyä testiajan jälkeen
Mut jospa toi sun olis plussan alku :) kokeile vaik jotai muuta tikkua?
 
Oon tässä lueskellut tätä ketjua ja oli tultava kommentoimaan että onnittelut kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia kaikille :love:

Empuska
, minulla nuo vauvalan testit näytti loppukierrosta viivanpaikkaa (sitä ennen ihan selviä negoja), se viivanpaikka vahvistui haamuksi dpo 11, oliskohan se sinullakin sitä(y)
 
Täällä kans tympäsee nuo epämääräset viivat. En kerralla testaan kun menkat myöhässä. (uskoo ken tahtoo)
Menkkoja ei vielä näy tänään kp29/28-32. Tosin tokat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen joten eipä sitä tiedä millon ne menkat sitten alakaa.
 
Empuska. Ei oo noista kokemusta...miltä ne omaan silmään näyttää..? En kyl luottais ainakaa jos ne on niitä "herkkiä". Kukaan ei tunnu saavan niillä viivoja. Sitäpaitsi aamupissa on viel tässä vaiheessa parempi ratkaisu, kaiketi :D
 
Empuska. Ei oo noista kokemusta...miltä ne omaan silmään näyttää..? En kyl luottais ainakaa jos ne on niitä "herkkiä". Kukaan ei tunnu saavan niillä viivoja. Sitäpaitsi aamupissa on viel tässä vaiheessa parempi ratkaisu, kaiketi :D
Ei nää oo herkkiä, nää on niitä tavallisia 25! :D ja tää on joo päiväpisusta. En osaa oikein sanoa noihin juuta enkä jaata, viivanpaikkaa ne tarjoo. Mutta toi kuvanlaatukin on niiiin surkee että ihan oksettaa :D
 

Yhteistyössä