Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dand3lion . Toi on mysteeri miks joskus ei saa sitä pysyvää hymiötä. Mä kyl luottaisin noihin liuskouhinkin. Tummia ovat. Viime kierrossa sain pysyvän hymiön vaikka liuskassa oli haaleampi viiva ku kontrolli :eek:

Bella.. en sano mitään. Nimimerkillä just kaks PC liuskaa tehneenä ja selvät viivat saaneena . Muut testit negaa :mad:..mä en enää oikein luota niihin kun vasta tulee selkeästi viiva. Viime keväänä sain hyvin haalean haamun dpo10 mutta se tosiaan näkyi ihan heti ku väri levisi tikkua pitkin.
 
onko teillä kenelläkään kokemusta että minkälaista painonpudotusta ne odottaa ennenkun saisi kunnolla lapsettomuushoidot käyntiin? mulla kun on tätä ylipainoa hirveesti niin en oo vielä lähteny hoitoja etsimään edes..mutta nyt kun paino putoaa pikkuhiljaa, niin voisi mennä sitten kun se x määrä ois pudonnut. Mutta mikä olisi hyvä määrä? 5% vai 10%..:cautious:
Se vähän riippuu siitä, missä on hoidoissa. Yleensä, jos painoa on paljon, suositellaan 10% pudotusta, mutta toki se viisikin voi tehdä jo ihmeitä. Julkisella ovat joskus naurettavan tarkkoja kilomääristä - eli jos menee jonkun tietyn kilomäärän yli, ei saa hoitoja ennen kuin pudottaa painoa sen kilomäärän alle. Mikä on sinällään huvittavaa, koska joku kiloraja ei kerro mitään esim. BMI:stä... Mutta ehkä tätä tapahtuu vaan jossain perähikiän julkisilla....(?) Yksityisellä eivät hirveästi painosta nitise, mutta ainakin joillain klinikoilla on BMI-raja IVF-hoidoille. Itsellä on kanssa melko reippaasti painoa ja vähän sen rajan yli, ettei IVF:ää tehdä, mutta eivät narisseet painosta muutoin kuin että muistuttelivat riskeistä jos raskautuu ja siitä, että raskautuminen on vaikeampaa. Toisaalta eivät myöskään painostaneet millekään dieetille, oma pcos on aika räväkkä eikä painon pudottaminen ole mitenkään helppoa, joten hiukan lähti taakkaa harteilta kun ei tarvitse tähdätä mihinkään tiettyyn kilomäärään lyhyen ajan sisään. Tsemppiä! Pikkuhiljaa pudottaminen on usein pysyvämpää kuin räväkkä nopsasti tapahtuva!

ON: kp2 meneillään, varsinainen niagara. Ihanaa. Mutta johan tässä kohtaa saa taas alkaa teistailla ovista :D
 
Empuska jos ne 25mlU on yhtä huonoja antaa viivaa kuin noi 10 niin (n)
Mulla siis rv 6+1 ja muut testit ihan ok. Mutta tänäänkin päiväpissasta ja toki olin juonut paljon nesteitä niin ei anna kuin tällaista http://aijaa.com/MsbzFk

Hyvät proge arvot!(y) Pidetään peukkuja että nyt olisi napannut. :love:
Mulla on theran just noita samanlaisia testejä, tai tuosta paketista tunnistin. :) no aika rääkyvän punainehan se on tuokin ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja empuska
Siis tiedättekö että tällä hetkellä on niin hyvä mieli niistä kahdesta follista ja siitä progearvosta että nyt ei niin en kyrsisi vaikka menkat alkaisikin. Mä ovuloin,jee! Ja kunnolla! <3

Ps. Koiran kanssa meni treenit ihan super hyvin, ei edes huominen aamuvuoro jaksa lannistaa. Ihanaa positiivisuutta! ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Nimenomaan Empuska! ! Siis on kuitenkin todistettavasti mahdollisuus raskautta yrittää niillä lääkkeillä, eikös!! Mut katotaan ny tää ensi loppuun ;)

Hei pitihän se mennä kokeilemaan klassista hätähousuilijoiden hulluutta :ROFLMAO: käänsin liuskat negatiiviksi. Haha.. tällanen ohjelma on ladattavissa ilmaiseksi "negative me" jos puhelimen kamerasta ei löydy :ROFLMAO:
Ihanku tää muuttaisi lopputulosta yhtään mihinkää, aamullahan tän taas näkee mitä näyttää :rolleyes:

http://aijaa.com/LyKxqM
 
Jaha. PC antaa saman "ei minkään" viivan.. Apteekin oma edelleen negatiivinen puhdas valkoinen. Glearbluen digi antoi pysyvän hymiön :eek:o_O. Lämmöt liian matalat raskauteen, 36.3, joka mulle ihan normaali. Emmäätajua. Mun kroppa on sekaisin tai sit ovis on olevinaan nyt (ei mitää merkkejä, ehkä jos haluaa kaivaa nii eilen valui enemmän valkkaria ku yleensä mutta ei mitää muuta..Kn on ollu "ei ovis-asennossa pitkään.)
Summa summarum. Tammis ei raskaana.

Mites Empuskalla?
 
Lisään.
Lueskelin tätä ketjua. Aika moni saa LH piikin aikaan PC tikkuun haamun. Ja sit joku oli tehny haamun ja verikokeessa hcg samana aamuna 8.1. Eli reagoi tosiaan herkästi kaikkeen.
Empuska sulla nyt toki eri tilanne kun todistettavasti oot ovuloinu :).

Mä tiesin koska epäkohtia oli liikaa. A)Lämmöt aamuisin ei tarpeeksi korkealla vaika toisina aamuina oli ja päivisinki yli 37.
B ) raskaustestissä ollu aina selkeämpi haamu paljon haaleammalla ovistikulla.

Ainoa mitä ihmettelen on tämä tauoton nännikipu ja menkkakivut yms mitä ollu pidemmän aikaa. Kai mulla on joku muu häikkä tuolla ja hormonit aivan sekasin
Pitänee oikeasti alkaa unohtaa tämä sähellys täällä :(
 
Tammityttö, en testannut tänä aamuna ollenkaan. Ei mulla mtn oireita jne edes olekaan enkä usko että raskaana ollaan, mutta testaan päivällä töiden jälkeen ja/tai huomenna aamulla. Tissikipukin on oikeastaan kadonnut, tosin viime yönä en muista olisiko se ollut unta vai ei mutta mun tissiä/tissejä särki. Se taisi olla unta sitä paitsi :p
 
Jaaha, aamupissasta PCn testillä ei yhtään mtn, tiiraillen ehk jtn haamua taikka si ei o_O

Dpo14 (jos siis ov.-pvä on dpo0) uskoisin ja kp 31/28 eikä edelleenkää mtn kuukautisoireita eikä mtn... mitähän sitä seuraavaksi? Ootella vaa vai, arg...
 
Tammis, mullakin nyt ekaa kertaa on ollu reilu viikon menkkamaisia kipuja, eikä ennen plussakierroissa oo ollut oireen oiretta ennen ku plussa on tullu tikkuun! Et se ei välttämättä olekkaan huono merkki. Ja lämmöistä, pari pv ennen kun plussasin ni lämpö oli mulla 36,3 ja nyt 36,0. Et en lämpöihinkään niin laskis varaani, ellei tää mun raskaus taas oo menossa kesken.
 

Yhteistyössä