Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haaveilija. On voinu olla. Mulla viime kierrossa digi vilkkui pari pv ja sit yks aamu aamulla vilkkui ja päivällä tuli pysyvä hymiö. Liuskatikku seuraavana aamuna oli jälleen haalea eli digi olis vain vilkkunu jos en olis sillo päivällä saanu pysyvää. Tässö kierrossa en saanut pysyvää taas ollenkaan ja kyllä ovis on olojen perusteella tapahtunut.
Aikaisemmin keväällä taas meni ihan oppikirjasta. Ovis oli plus selkeästi.

Käytitkö vanhaa vai uuden paketin päätettä? Se antaa aina aluksi tyhjän ympyrän vähintään kerran ennenkuin "oppii" sun hormonitasot erottamaan
Joo en tosiaan testannut kun aamulla ja yleensä näyttänyt silloin plussaa jos tullut. Nyt tosiaan vaan vilkkunut. Käytin vanhaa päätettä kun se vielä toimi. Kyllä vahvat oireet kipuineen ja limoineen oli ja tää tissikipu on kamalaa. Päätäkin särkee aina oviksen jälkeen ja nyt on kyllä päätäkin särkenyt..

Saas nähdä kuinka käy, testejä oon tehnyt mut muuten yrittänyt olla stressaamatta koko projektin kanssa.
 
Funny, jos tohon ei voi luottaa nii mihin sitten :)! Ovistikku vahvistaa näköjääm plussan sullekin :).

Empuska mullaki tollanen 10 yksilön tikku oli aamulla viti valkee eikä siinä edelleenkään näy yhtän mitään. PCssä seisoo ihan selkeä viiva kääntelemättä. En oo saanu ikinä tollasta ku raskaana

Omanapa. Nukahin tos illalla ja heräsin äsken ihan umpi hikisenä. Hikoilu on ollu mulla ihan 100% tae siitä että menkat alkaa parin pv sisällä. Ihmetelen kyllä suuresti jos aamulla tulisi enää mitää viivaa tikkuun. Pahoin epäilen että aamuinen PC oli jotenkin viallinen tai jotain tapahtui siinä kun se viiva siinä nyt vaa . En millään usko olevani raskaana etenkään että limis olis muka kerrankin ollu kunnossa noin aikaisilla kp:llä :unsure:
 
Poppis, Onnea <3

Kp 21 Samaa tummaa ovisviivaa puskee tänäänkin. Kauanko nuo liuskan yleensä näyttää ovisplussaa? Nyt kun malttaisi 9 päivää olla testailematta, ei varmaan aiemmin kannata? :whistle:

Oireita, rintojen kivistys/pieni vihlonta ja turvotus, sopivasti vittuilufiilis :rolleyes:..
 
Pitää kyllä taas huudella, sulle Tammityttö! Kyllä minäkin näen ihan värillistä viivaa! Tän aamun dippiä odotellessa.. :). Sinun taivalta seuranneena olisipa mieletöntä jos se vahvistuisi plussaksi!

Empuska, sulle tsempit myös, kyllä mä suakin käyn kurkkii ;). Jospa nyt, voi kunpa!!

Kaikille Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Se oos si kp 30/28 :D vielä ei ollu aamulla mtn kk-vuotoa havaittavissa, jännäks tekee pvän ku o miehen mukana töissä eikä pääse vessassa käymään silloin kun tahtoos/ tarviis... Ei pääse tarkistamaan asiaa vähä väliä :ROFLMAO: Kuvotusta pukkaa ja toivottavasti ei pahoon ruve oksettaan tää kyydissä istuminen :p
 
Kyllä täs joku mättää
Ovistikkun viiva on mustunut entisestään mutta r.testissä on harmaa vaikkakin täysin selkeä viiva. Mitään vahvistumista ei ole tapahtunut joten jostain syystä r.testi reagoi nyt johonki muuhun :( noin tummalla ovistikulla olen aikasemmin saanu selkeämmän viivan r.testiin :unsure: joten joku tässä mättää :oops:

Aamun ovis ja r.testi kuivana, tein ne 05 aamuyöllä
http://aijaa.com/0YAxlu
 
Funny, peukut testiin :)!

Empuska. Eli siis semmonen mikä näkyy ilman mitää tihrustusta tai erikoisvaloja tai päälläseisontaa? Ihan perseestä :(!

Muoks joo nyt ku katoin uusiks sitä sun eka kuvaa niin samalle tosiaan näyttää ku mun.
Sikäli outoa että viimeks syksyllähän hoidoissa noilla testasin puhtaita valkeita tikkuja vaikka kuinka kuivui. Paketti on tosin muuttunut, liekö tikut myös sit uudistunu :( tai sit mussa on ihan oikeasti joku uus vika
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: funny87
Funny! Hienoa!! Nyt peukut että kaikki menee hyvin :)

Empuska..pitäskö laittaa pregcheckille palautetta. Vai sittenkin vain elämälle? Johan tää on ihan suolesta! Meinasitko sä vielä testailla? Mä mietin jaksaako hakea digin tai ainaki apteekin oman.. niin vois lopettaa tän turhan toivomisen :unsure:
Tees ovistikku mun mieliks? Mä jättäsin nää omat haamut omaan arvoonsa mut miks noi ovistikut on tummia tässä vaiheessa?
 
Viimeksi muokattu:
Funny! Hienoa!! Nyt peukut että kaikki menee hyvin :)

Empuska..pitäskö laittaa pregcheckille palautetta. Vai sittenkin vain elämälle? Johan tää on ihan suolesta! Meinasitko sä vielä testailla? Mä mietin jaksaako hakea digin tai ainaki apteekin oman.. niin vois lopettaa tän turhan toivomisen :unsure:
Tees ovistikku mun mieliks? Mä jättäsin nää omat haamut omaan arvoonsa mut miks noi ovistikut on tummia tässä vaiheessa?

Mullakin oli ovistikku tumma ja tuli pelkkiä haamuja. Ei hitto laskin mun tehdyt testit! Niitä oli 22 :D:D:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tein kans sillon ovistestejä raskaustwstin kans, kun tuli haamuja r.testiin ja kun haamut lähti ni lähti ovistikuistakin viivat :D

Ovistikuista (ainakin sofin) sain sen yhden kunnon plussan ja sen jälkee negaks tulkittavia viivoja :ROFLMAO:

Nyt sit kai dpo0 tai 1 ja pinaviini ostettu ja eilen join litran greippimehua :whistle::alien::p
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Theran
Funny! Hienoa!! Nyt peukut että kaikki menee hyvin :)

Empuska..pitäskö laittaa pregcheckille palautetta. Vai sittenkin vain elämälle? Johan tää on ihan suolesta! Meinasitko sä vielä testailla? Mä mietin jaksaako hakea digin tai ainaki apteekin oman.. niin vois lopettaa tän turhan toivomisen :unsure:
Tees ovistikku mun mieliks? Mä jättäsin nää omat haamut omaan arvoonsa mut miks noi ovistikut on tummia tässä vaiheessa?
Mulla ei tammis oo ovistikkuja -.- pct on antanut mulle aina viivanpaikkaa mutta toivoa sopii että se oikeaksi viivaks muuttuisi vielä, en kyllä usko. Tänään jo/vasta kp24/28-30. Aamusta asti on turvottanut ja alavatsaa kiristänyt kummasti. Myös nivusta polttelee ja vihloo välillä. En tiedä.
 

Yhteistyössä