Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Arrrgh. Heitin eilen jo kirveen kaivoon (dpo9) kun ei ollut haamun haamua tullut testeihin ja aiemmissa raskauksissa haamut on tulleet jo viikko ennen odotettuja menkkoja (tosin sillon en tikuttanut ovista joka ainakin tällä kertaa oli vasta kp19). Mulla on ollut dpo 5 lähtien aaltomaisesti tulevaa ja menevää alaselän kipuilua (niin kuin yleenä menkkojen aikaan) ja aattelin, että jes, uus PMS-oire :( Eilen puoliltaöin alkoi närästys just ennen nukkumaan menoa vaikken edes syönyt mitään. Päätin myös eilen, että testailu loppu, mutta kuinkas ollakkaan oli sitten pakko "käyttää pois" nuo kaksi viimeistä kaapissa kummittelevaa testiä (PC ja OS) ja minuutin sisällä molempiin tuli haamun haamu jotka sitten haalenivat kuivuessaan niin, että hädin tuskin erottaa eikä kuvaa niistä saa :( Eli ei nyt sit vissiin auta ku lampsia kauppaan ostamaan lisää testejä (n)Testien piti kyllä riittää menkkoihin asti, mutta oli yllätys miten julmetun kapeita noi netistä ostetut OS:n testit on (pitäs olla kiikarit, että näkis jotain) joten olen käyttänyt aina varuiks PC:n ja OS:n yhtä aikaa :mad:

Lisbon, onko sulla mitään uusia kuulumisia kun samoilla päivillä mennään? :)

Mukavaa päivää kanssasisaret!
Mie lähen viikoks ulkomaille, joten sen aikaa joudutte miun tilannekatsausta oottamaan. Testannu en ole nyt, eikä vuotoa ole, ei myöskään kipuja!
 
Arrrgh. Heitin eilen jo kirveen kaivoon (dpo9) kun ei ollut haamun haamua tullut testeihin ja aiemmissa raskauksissa haamut on tulleet jo viikko ennen odotettuja menkkoja (tosin sillon en tikuttanut ovista joka ainakin tällä kertaa oli vasta kp19). Mulla on ollut dpo 5 lähtien aaltomaisesti tulevaa ja menevää alaselän kipuilua (niin kuin yleenä menkkojen aikaan) ja aattelin, että jes, uus PMS-oire :( Eilen puoliltaöin alkoi närästys just ennen nukkumaan menoa vaikken edes syönyt mitään. Päätin myös eilen, että testailu loppu, mutta kuinkas ollakkaan oli sitten pakko "käyttää pois" nuo kaksi viimeistä kaapissa kummittelevaa testiä (PC ja OS) ja minuutin sisällä molempiin tuli haamun haamu jotka sitten haalenivat kuivuessaan niin, että hädin tuskin erottaa eikä kuvaa niistä saa :( Eli ei nyt sit vissiin auta ku lampsia kauppaan ostamaan lisää testejä (n)Testien piti kyllä riittää menkkoihin asti, mutta oli yllätys miten julmetun kapeita noi netistä ostetut OS:n testit on (pitäs olla kiikarit, että näkis jotain) joten olen käyttänyt aina varuiks PC:n ja OS:n yhtä aikaa :mad:

Lisbon, onko sulla mitään uusia kuulumisia kun samoilla päivillä mennään? :)

Mukavaa päivää kanssasisaret!
Jään odottelemaan testien kuvia (y):geek:
 
täällähän on jännät paikat monilla! Haamuja ja viivoja <3 tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)
täällä tuli uudenvuoden juhliin myös täti punainen eli uuteen kiertoon. Nyt kp 5 ja alkaa vuoto olla onneksi lopuillaan. Kyllä se aina vetää mielen maahan.
 
Olen vähän taustaillut täällä kun ei oikein omassa kierrossa ole mtn päivitettävää jne.

Ovis varmaan tuli ja meni, letrozolit syöty mutta mitään selvää ovikseen viittaavaa en kyllä havainnut. Ultrassa en käynyt koska olin juuri sopivasti kuumeessa, jes. Ja nyt tuntuu että flunssa vaan puskee päälle uudestaan ja uudestaan -.-

Tänään kp20, kohtahan tässä voi rueta jo testejä tilailee. Taidan malttaa vielä koska sitten kun ne tulee niin en malta pitää kaapissa vaan tulee testailtua aina ja ressihän sieltä tulee.

Torstaina verikokeet, ja 11.päivä tuloksista ja jatkoista soittoaika gynelle.
 
Tsemppiä loppukiertoon, Empuska. Toivon todella teille tärppiä <3
Pessiy, pistää se. Aina :cry: Uudella onnella tähän kiertoon! (y)
theran pääsee kohta ovista tikuttaan! :ROFLMAO:
Mirajalapset, tsemppiä touhuihin. Onneksi peruuntui, kohtalo? :whistle:

Mulla on hassu kysymys teille, voisko joku viivanpaikan/negan saanut ottaa testin kylpyhuoneeseen ja ottaa pitkän lämpösen suihkun? Noin testimielessä. Olin äsken taaperon kanssa kylvyssä ja hyllyn päällä testi muuttui tämmöiseksi.

http://aijaa.com/0VAI83
http://aijaa.com/extqKw
 
Täällä kp16 menossa ja ihan outo kierto... Ei mitään tietoa oviksesta. Mutta kp13 sain melkeen positiivisen ovistestin mutta sen jälkeen testit ollu hailakoita haamuja. Yleensä mulla ovisplussa näkyy tikussa vielä 2-3pvää vahvana viivana. Että nyt ei oo mitään tietoo onko ovis tulollaan vielä vai menikö ohi jo... Jos ovis oli jo kp13 niin hukkaan meni :/
 
Täällä mennään jo kp 40 (n)
Tein hailakan haamusen kp28 enkä sen jälkeen oo uskaltanu testailla edes :( Jotenkin tuntuu, et alkaa ne menkat kuitenkin. :(
Tänään on ollu hiukan alamahassa vihlontaa.
Ja onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille (y)
 
Tsemppiä loppukiertoon, Empuska. Toivon todella teille tärppiä <3
Pessiy, pistää se. Aina :cry: Uudella onnella tähän kiertoon! (y)
theran pääsee kohta ovista tikuttaan! :ROFLMAO:
Mirajalapset, tsemppiä touhuihin. Onneksi peruuntui, kohtalo? :whistle:

Mulla on hassu kysymys teille, voisko joku viivanpaikan/negan saanut ottaa testin kylpyhuoneeseen ja ottaa pitkän lämpösen suihkun? Noin testimielessä. Olin äsken taaperon kanssa kylvyssä ja hyllyn päällä testi muuttui tämmöiseksi.

http://aijaa.com/0VAI83
http://aijaa.com/extqKw
mulle kävi just noin edellisessä kierrossa. Nega ja olin lasten kanssa suihkussa/kylvyssä ja ilmeisesti se lämmin höyry saa sen viivan paikan näkyviin. Ehdin jo innostua, mutta ei ainakaan mulla tarkoittanut mitään.
 
Välli: Osuvasti täälä kurkkimassa, kun kysyit tota. Mulle kävi noin kahdessa perättäisessä kierrossa, kunnes tajusin et mun ylenpalttinen saunominen tekee ton.... Ehdin jo kunnolla sillä ekalla kerralla toivoa.
 

Yhteistyössä