Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun on nyt pakko tulla kysymään teiltä testaaja ammattilaisilta että näkyisikö huomenna aamulla jo mahdollinen plussa..

Ma 2.11 punktio
To 5.11 siirto

ja jos nyt negatiivinen niin onko vielä mahdollista saada plussa virallisena testipäivänä eli ens viikon keskiviikkona 18.11? En oke ikinä ennen testannut etukäteen mut nyt joten kuumottaa niin paljon toi CB digi tuolla kaapissa!!

vierailija
Mun on nyt pakko tulla kysymään teiltä testaaja ammattilaisilta että näkyisikö huomenna aamulla jo mahdollinen plussa..

Ma 2.11 punktio
To 5.11 siirto

ja jos nyt negatiivinen niin onko vielä mahdollista saada plussa virallisena testipäivänä eli ens viikon keskiviikkona 18.11? En oke ikinä ennen testannut etukäteen mut nyt joten kuumottaa niin paljon toi CB digi tuolla kaapissa!!
En tiedä suoranaisesti vastausta, mutta minun testit tuossa ylempänä ja näköjään meillä melkein sama siirtopäivä! Mulla 3pv 8-soluisen alkion siirto 6.11. ja virallinen testipäivä vasta 22.11.! Tänään iltapäivällä elämäni ekat haamuplussat ja vaikea tätä on todeksi uskoa!

En heittäisi kirvestä kaivoon, jos nyt näyttäisi negaa. Aina olen tikutellut viralliseen testipäivään saakka tunnollisesti, joillain kai näkyy myöhemmin. Meillä nyt 1.ivf/icsin 4.PAS ❤

• Rakkaus
Reactions: Calico
En tiedä suoranaisesti vastausta, mutta minun testit tuossa ylempänä ja näköjään meillä melkein sama siirtopäivä! Mulla 3pv 8-soluisen alkion siirto 6.11. ja virallinen testipäivä vasta 22.11.! Tänään iltapäivällä elämäni ekat haamuplussat ja vaikea tätä on todeksi uskoa!

En heittäisi kirvestä kaivoon, jos nyt näyttäisi negaa. Aina olen tikutellut viralliseen testipäivään saakka tunnollisesti, joillain kai näkyy myöhemmin. Meillä nyt 1.ivf/icsin 4.PAS
Varovaiset onnittelut sinulle! Ihanaa! Eli whkä mä uskallan testata aamulla

• Tykkää
Reactions: MammaMimosa
Varovaiset onnittelut sinulle! Ihanaa! Eli whkä mä uskallan testata aamulla
Kiitos! Todellakin varovaisesti olen iloinen, että ainakin jotain siellä tapahtuu. Ihan puhtaan negan olin valmis testaamaan näillä piiniksillä ja vielä päiväpissasta. Tuli aivan puskista!

Tulehan kertomaan miten testin kanssa käy! Minäkin dippaan aamulla taas liuskatestin.
T. Ex vierailija MammaMimosa

• Tykkää
Hyvältä näyttää! Onnea!! Mun Clearblue digital näytti ei raskaana. Siltä myös tuntuu. Ei tullut yllärinä.. toki testaan keskiviikkona vielä niinkuin kuuluu
Halauksia ja lämpimiä ajatuksia sinne <3 Voihan tilanne vielä muuttua keskiviikkoon mennessä. Mulla on ollut negasiirroistakin ihan raskausoireita. Toisaalta nyt tästä haamuilevasta siirrosta alkoi eilen kuvotus ja pahoinvoiva olo, sitä ei oo ennen ollut tässä mittakaavassa.

• Rakkaus
Täällä taas.. Kuukautiset alkoivat perjantaina, mutta lauantain aamupäivän jälkeen en ole vuotanut oikeastaan ollenkaan.. Eli voisin melkein sanoa, että loppuivat kuin seinään. Päätin sitten kuitenkin taas vaihteeksi testata kun kaapissa sattui vielä yksi testi olemaan. Ihan selkee viiva tuli testiajalla, eikä kuivuessakaan haihtunut pois. Pahoin pelkään, että nää on vaan tyypillisiä viivanpaikkoja rfsu:lle. Kertokaa mielipiteenne! Ajattelin käydä hakemassa digin vielä, että saan varmuuden tapahtuuko jotain vai ei :D https://aijaa.com/5vv8R5

Täällä taas.. Kuukautiset alkoivat perjantaina, mutta lauantain aamupäivän jälkeen en ole vuotanut oikeastaan ollenkaan.. Eli voisin melkein sanoa, että loppuivat kuin seinään. Päätin sitten kuitenkin taas vaihteeksi testata kun kaapissa sattui vielä yksi testi olemaan. Ihan selkee viiva tuli testiajalla, eikä kuivuessakaan haihtunut pois. Pahoin pelkään, että nää on vaan tyypillisiä viivanpaikkoja rfsu:lle. Kertokaa mielipiteenne! Ajattelin käydä hakemassa digin vielä, että saan varmuuden tapahtuuko jotain vai ei https://aijaa.com/5vv8R5
Toivottavasti sulla kunnon plussa tulossa!!

Olen kyllä itekin tuollaisia saanut samalla testillä. (mulla ollut viime aikoina valitettavasti turhia haamuja/viivanpaikkoja :(

Kerro miten kävi! :)

• Tykkää
Reactions: MammaMimosa
Hyvältähän toi näyttää. Onnea Ite siirryin clearbluen plus ja digi testeihin kun en noihin liuskoihin saanut ns leffaviivoja.
Tänään rv 7+6 ja eilisessä ultrassa kaikki hyvin
Kiitos! Sunnuntaina sain digiin raskaana 1-2, se oli kyllä ihanaa kun ei tarvinnut viivoja tihrustaa. Vie mielenterveyden nuo viivat kun niitä vertailee

Ihania uutisia ultrasta! Hurjasti onnea sinne!

• Rakkaus
Reactions: Alinna86
Noista digitesteistä!!
Tänään omien laskujen mukaan 4+3, mutta digitesti näytti jo 3+viikkoa ? Voiko olla silti mun laskut oikein, ja hormonit vaan noussut nopeasti? Kellään kokemusta näin päin? Vai onkohan kiinnittyminen vaan tapahtunut aikaisin, siitähän ne hormonit alkavat nousemaan... Tai sitten on tuplat tulossa kun eilen siitä miehen kanssa puhuttiin että mitäs sitte :geek:

Äh, onnistuukihan tämä..

Kokemuksia kaivataan raskauskeijun ovistestien mukana tulleista "one step 10" raskaustesteistä. Antaako viivanpaikkaa? Näen omin silmin jo ihan testiajalla selkeän jonkun, kameralle hankalahko saada. Näettekö tässä jotain?

vierailija
Ovulaatiotesti.
Meinaakohan tämä että ovulaatio mahdollisesti lähiaikoina? Tänään kp33. Kierukan poiston jälkeen tullut heti parin päivän päästä tyhjennysvuoto,mutta sen jälkeen ei ole ollut kuukautisia.
On vielä aika haalea, nuo molemmat tulee olla yhtä tummia tai testiviivan pitää olla jopa tummempi kuin tuo kontrolliviiva jotta olis ovulaatio lähellä :)

• Tykkää
Reactions: Jaffakeksi
Moikka. Liityin tänne joukkoon mukavaan, kun tein tänään (hätähousuna) testin, jonka tulos hämmentää.

Viiva on siis lähes näkymätön. Nyt on dpo 10

https://aijaa.com/yr2PcN https://aijaa.com/IzfD8e

Luonnossa tietysti näkyy paremmin :D

Sit vähän kerron itsestäni. Eli toiveissa 4 lapsi, olen 30v "nuori" äiti. Poika olis haaveissa <3 Asun Lappeenrannassa ja olen naimisissa.

Muoks. Tein toisen yhtä epämääräisen testin. Aamulla uusiksi :D

Viimeksi muokattu:
Äh, onnistuukihan tämä..

Kokemuksia kaivataan raskauskeijun ovistestien mukana tulleista "one step 10" raskaustesteistä. Antaako viivanpaikkaa? Näen omin silmin jo ihan testiajalla selkeän jonkun, kameralle hankalahko saada. Näettekö tässä jotain?
Ainakin omien kokemuksien mukaan, tämä kyseinen testi antaa ihan törkeen selkeitä viivanpaikkoja! Testasin muutamia kertoja myös itse näillä ja pelkästään niiden perusteella olisin voinut kuvitella olevani raskaana... Eli en luottais oman kokemuksen perusteella pelkästään siihen testiin, valitettavasti :( Eikä muuten näkynyt tuo sinun kuva.

Moikka. Liityin tänne joukkoon mukavaan, kun tein tänään (hätähousuna) testin, jonka tulos hämmentää.

Viiva on siis lähes näkymätön. Nyt on dpo 10

https://aijaa.com/yr2PcN https://aijaa.com/IzfD8e

Luonnossa tietysti näkyy paremmin

Sit vähän kerron itsestäni. Eli toiveissa 4 lapsi, olen 30v "nuori" äiti. Poika olis haaveissa <3 Asun Lappeenrannassa ja olen naimisissa.

Muoks. Tein toisen yhtä epämääräisen testin. Aamulla uusiksi
Nään kyllä suht selkeen viivan! Toivottavasti vahvistuu! Miltä näytti tänä aamuna? :)

vierailija
Ainakin omien kokemuksien mukaan, tämä kyseinen testi antaa ihan törkeen selkeitä viivanpaikkoja! Testasin muutamia kertoja myös itse näillä ja pelkästään niiden perusteella olisin voinut kuvitella olevani raskaana... Eli en luottais oman kokemuksen perusteella pelkästään siihen testiin, valitettavasti Eikä muuten näkynyt tuo sinun kuva.
No voihan itku, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin. Oli tosiaan silminnähtävä viiva siinä vieressä.

Miten tähän saa lisättyä kuvia? En saanut urlin kautta, en millään. Vääntäkää rautalangasta

Lupasin itselleni etten tule piinailemaan mutta toisin kävi, täällä ollaan :)

Haaveissa toinen lapsi ja yritystä nyt takana vasta 2kk.

Tässä kierrossa nousi jo toiveet korkealle koska dpo 9 tuli pientä vuotoa ja menkkamaista juilintaa(=kiinnittymisvuotoa?!) mutta tänään dpo 10 testatessa oli kyllä aivan puhdasta nega.

Kuukautisiin pitäisi olla vielä ainakin 4-5 päivää... Mutta jatketaan jännäilyä ja tsemppiä kaikille joulukuun kiertoon!

No voihan itku, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin. Oli tosiaan silminnähtävä viiva siinä vieressä.

Miten tähän saa lisättyä kuvia? En saanut urlin kautta, en millään. Vääntäkää rautalangasta
Aijaa.com "valitse tiedostot", "lataa", selaa alas asti ja paina "kuvakoodit" ja siitä vaikka ensimmäinen linkki kopioida. Toivottavasti onnistuu :)

Yhteistyössä