Ja taas aikuset akat riitelee!!!
Tätiki ois setä jos sillä ois munat, ja jos siinä ois kahva, niin se ois matkalaukku! :kieh:
Kirjottakoot ja pankoot jokainen mitä kuvia ja tekstejä tykkää, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta siinä olen samoilla linjoilla, että jos yritystä on takana noinkin kauan kuin yli 10 vuotta, niin itse menisin kunnon tutkimuksiin, maksoi mitä maksoi.
Mua kauhistuttaa jo tämä vajaa vuodenkin yritys ja kun tiedän että mulla on epäsäännöllinen kierto, pco, hormonilääkitys jne, ja jos ei tärppää niin haluan tietää miksi ja haluan sellasiin hoitoihin että se tärppi tulee vaikka henki menis.
Omasta mielestäni noin pitkän lapsettomuuden syy pitäis tutkia kunnolla, eihän me täällä palstoilla osata muutaku arvailla mistä nyt voi mikäkin vaiva johtua.
Ehkä joillain sitten on aikaa ja mielenkiintoa kusta tikkuun monta kertaa päivässä, ja laittaa tänne toisten analysoitavaksi kuvia joka ikisestä kusitikusta, mutta itellä vaan ei sellaseen oo aikaa eikä mielenkiintoa, eikä ennen kaikkea rahaa ostaa tikkuja jokaiselle viikonpäivälle.
Muutaman kerran oon pannu jotain ovistikku-kuvia, ja yhden epämääräisen r-testikuvan, kun siihen tuli joku omituinen värikertymä, mutta joka päivä en tänne ehdi ja jaksa alkaa laittamaan kuvia.
Tää nyt taas oli mun mielipide. Ei
rockstone missään vaiheessa sanonu, että tää on vaan kerran plussanneille, ja kuvien lisääminen ja kommentointi on kiellettyä.
Koittakaa nyt rauhottua, suomi on vapaa maa ja sananvapaushan täällä pätee, jokainen saa mun mielestä purkaa tänne mieltään, on sitte huonoa tai hyvää sanottavaa. Mutta ymmärrän myös sen, että täällä helposti ärsyyntyy joko siihen mitä joku kirjoittelee tai siihen miten joku laittaa kuvia ketjuihin.