Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tässä olisi kaltaisilleni aikaisille testaajille oma pino ihmetellä haaleista haaleampia ja tummempiakin haamuja. Voin pistää pari kuvaa illalla vielä. Mukaan vaan sieltä plussakuvienkin puolelta ne muutamat, jotka aloittaa ihmettelemisen jo viikko oviksen jälkeen! :D
 
tsirbu kivan pinon laitoit pystyyn :)
niinkuin itsekin sanoit, ei tuo cb:n testi ole kyllä puolestaan puhunut, päinvastoin..! kaverini juuri kertoi että oli tehnyt kyseisen testin ja saanut siihen haamun, tarkoittamatta kuitenkaan sitä itteään!!
Mielestäni koko testi pitäisi hävittää markkinoilta!!!

Toivottelen edelleen viivalle vahvistumisia :)
 
Aijaa.com - 10283873
No joo,tää on jo ehkä noloin esi-isien kuningas haamu,MUTTA silmin katsottuna jotain siinä on! ja mikä siis oudointa tämä tuli kp6,eli menkat oli välissä mutta jatkoin testailua kun oireet ei hävinny mihinkää:hirvee vessassa ramppaaminen,aamuiset etovat olot,arat rinnat ja "täyteläisemmät" menkkajuiliminen alavatsassa. ja nippailut munasarjoissa,siksi tuo ovistesti tehty kans kun luulin oviksen olevan
 
  • Tykkää
Reactions: sinivuokko2012
Jee, tänne mä sit tuun:D harmi, ettei vielä ole kuvia, joihin olis piirtyny jotain viivanpaikkaa kummempaa. jospa aamulla olis tulos toinen..

mä olen niin ulalla omista kierroistani, ettei mitään tolkkua, ovis oireita oli n.12 päivää sitten, mut onhan se tärppi voinu tulla pari päivää sen jälkeenki, eli oli dpo:t 10-12 ja testit siis negatiivisia.

kummastuttaa kyl ne viivanpaikat ja haihtuvat haamut, kun koskaan aiemmin ei ole tullut mitään, ei kertakaikkiaan mitään.

saahan täällä vähän jaaritellakki, vaik kuvaa ei oiskaan?:saint:
 
Hahaa! Kiva ketju! :) Minä, joka vannoin vielä eilen et teen ekan testin vasta lauantaina, niin tehä päräytin sen sitten jo tänään! Tai tein kaksi testiä! :D Jotain niissä näkyy mutten ole aivan varma et mitä! :confused:
Tein siis PregCheckin liuskasen ja Clearbluen plus-testin. Tsirbu sen verran täytyy sanoa nuista cb:n testeisä, mitä mulla niistä on kokemusta..niin sen pystyyn tulevan viivan paksuudella on merkitystä. Eli jos viiva on ohut, on se ainakin mulla tarkoittanut negaa..mutta jos se on samanlevyinen kuin vaakaviiva (vaikkakin se olis haalee) niin sitten se enteilee jotakin positiivista. Tämmöiset kokemukset mulla! :) Ja nyt haluankin kuulla teidän mielipiteitä siitä et onko tuossa mun tekemässä testissä ohut vaiko paksu tuo pystyviiva..? Tsirbu sun kuva on hieman epäselvä, mutta minusta viiva näyttäisi leveältä..:)
Mulla siis kp 23/28-32 ja luullakseni dpo 8 tai 9..ja tässä tulevat kuvat:

Pregcheck
Clearblue
 
JEE! Näin moni jo tuli! :D

Tein vielä Elivon nyt illalla ja tässä ois heti kärkeen kuvat:
Tässä heti kontrolliviivan ilmestyttyä
[/URL][/IMG]

Ja tässä aivan testiajan lopussa:
[/URL][/IMG]

Lasketaanko haamuksi?

MiNalon molemmissa näen jotain, clearbluen testissä selvästikin! :) Samaten piuun testissä!

Onko kellään Elivosta kokemusta? Herkkyys? Mietin tässä just, että pisimmän mulla olleen kierron mukaan ois vasta nyt dpo10.
 
Tsirbu kyllä mä näen haalean viivasen! Ja pikkasen väriäkin siinä on! :) Ehottomasti lasketaan haamuksi! Oisko siinäki herkkyys 25 niinku useimmissa testiessä. Luulisin niin.
Minä oon kyllä taas ihan naurettavan aikaisin liikkeellä testauksissani! :LOL: Mut minkäs hätähousu itselleen voi! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Mä näen piuun testissä selvästi, Tsirpun testissä hämärästi ja MiNalon alemmassa testissä jotain.. mut siinä ***keleen liuskassa en.. mut jos joku näkee siinä, ni mullaki on toivoa:D ja kirosana johtuu ainoastaan siitä ketutuksesta, etten mä saa testeihini yhtään mitään.. tai saan.. vahvistuvia viivanpaikkoja.. jospa se kertois kuitenkin hyvää ja saisin huomenna jo kuvattua teille viivanpaikan:D
 
No ei tästä kyllä voi enää sanoa mitään. Paljaalle silmälle erottui paremmin, mutta silloinkin tuon Elivon kiiltävä pinta haittaa tiirailua. :D Tosiasiassa ei tarttis ees tiirailla, jos ois oikein positiivinen viiva, mutta silti teen niin. :D

[/URL][/IMG]

Ja siis kuvahan on, kuten huomaatte, aivan saakelin kontrastinen allekirjoittaneen ansiosta. Muuten ette oisi nähneet mitään. :D
 
Aijaa.com - 10288410
^lisätty kontrastia
Aijaa.com - 10288411
Aijaa.com - 10288413
^testi avattuna
Eli tämän päivän testi...herkkyydestä ei tietoa mutta maininta erittäin herkkä oli paketissa,punaväriä näkee silmin (joka ehkä oli kadonnut kuivuttua kun äkkiä vilkasin..) mä-en-tajua mitä tää on.. no postilaatikkoon pitäss kolahtaa 10mIU/ml davidin-testit päivällä jos yrittäs pidättää pisua kun tuoki ollu rakossa alle 2h.
Muitten testeissä mä nään punaväriä =)
 
Piuun testissä näen ainoastaan ekassa aavistuksen väriä, kaikista vaaleimmassa ei mun näytölle näy mitään ja keskimmäinen näyttää viivanpaikalta. Omituinen juttu. :O On tosi paljon kiinni näytön kirkkauden ja kontrastin asetuksista kuinka kukin noita testikuvia kotonaan tulkitsee. Omalle silmälle luonnonvalossa näkyy tietysti kaikken parhaiten. Toivotaan viivalle lisää väriä ja tummuutta! <3
 
Tsirbu: Jos tuo Elivo on tänään tehty ja vertaa tuohon eiliseen niin mun mielestä selvempoi viiva värillä tänään. =)

joskus on tullu muutama testi tehtyä kun noita haaleita viivoja on tikkuihin saanut, mutta täytyy todeta, että cb, rfsu, sitten jotkut netistä tilatut tikut olisko on ollu joku sofi ? niihin tulee kyllä ärsyttävästi viivanpaikkoja .PregCheckin tikkuun tulee näköjään myös vaalea viivanpaikka. Itellä menkat vielä hukassa synnytyksen jälkeen ja aina noihin liuskoihin on nyt tullu viivanpaikat näkyviin joskus harmaa joskus ihan valkoinen. ärsyttävää kyllä. Ennen en huomannut että tuo PregCheckin liuska olis ollu noin ärsyttävä. täällä vauva jo kohta 10kk ja menkat sais alkaa jo...=D pääsisi haaveilemaan kunnolla ja testejä tuhlaamaan...=D
 
Tsirbun tämän päiväisessä testissä näen minähin punertavaa viivasta=)

Kuin myöskin hieman piuu:n tämän päiväisessä eka kuvassa.=)

Viivasiin väriä puuhkuttelen..PuuuuuH:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä