Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heips.
Olen uusi, mutta en ensikertalainen. Ensimmäisen olen kuumeillut ja odottanut täällä 5-6 vuotta sitten :) Nyt taas tuli aihetta tulla kurkkimaan palstalle ja kysymään teiltä "asiantuntijoilta" apua :)
Tiedättekö, että näyttääkö ovistesti AINA plussaa jos on raskaana? Mulla siis ei tähän hätään ollut muita kuin ovistestejä niin sillä koitin, kun olen kuullut niidenkin toimivan... No, vain haalea viiva tuli... Onko turhaa tehdä oikeaa testiä ja odottaa vain menkkojen alkua? Kerto epäsäännöllinen ja pari kuukautta sitten vasta ehkäisy lopetettu.
Mutta nyt siis tuntuisi olot siltä, että voisikin olla... Vatsa turvonnut, etovaa oloa, pientä heikotusta, ajoittain raudan maku suussa.
Kiva jos jotain kommenttia saan ongelmaani :) En haluaisi negaa testata niin siksi viivyttelen.
 
Onko täällä muita hätähousuja, joita mietityttää testaaminen IVF:n tuoresiirron tai PAS:sin jälkeen? :)

Mulla on tänään pp 7. Viikko sitten oli PAS ja sulatettiin 3-päiväinen alkio, joka alkoi jakautumaan sulatuksen jälkeen. En siis ole ihan varma, laskettiinko se vielä 3-päiväiseksi siirrettäessä vai jo kenties 4-päiväiseksi. Joten tänään olisi tavallaan "dpo 10-11". Yllättävää kyllä, en ole vielä testaillut, vaikka aina aiemmin olen tehnyt ekat testit dpo 10 tienoilla. Nyt negatiivinen tulos pelottaa kauheasti. Varsinainen testipäivä on vasta pp 14 (17.12.). Tässä pohdiskelen, uskaltaisiko kenties jo huomenna testata? :)
 
Kiitokset vastauksista tuohon Sofin one stepiin liittyen. On kyllä mun mielestä kaikkea muuta kuin herkkä testi. Sain eilen toooosi haaleen viivan tapaisen ja tänään CB:n digi näytti kuitenkin 2-3. Eli siinä kai sit todella haaleakin viiva voidaan tulkita plussaksi. No... mulla takana km, joten ei tässä kyllä yhtään vielä riemuita.
 
neIHM piti jo aamulla sulle kommentoida, että sullahan on viivanpoikanen siellä testissä. :) :heart:

Okei, nyt tulee kuvasarjaa. Ikävintä tässä on se, että toi viiva tuli "kunnolla" vasta 10min päästä, että en nyt sit tiiä voiko edes laskea..kyllä siinä jotain pientä näky jo 5min kohilla, mutta...sanooka nyt rakkaat hätäpökät uskallanko jo hitusen toivoa. :ashamed:

Eka kuva on siinä 5minsan tienoilta
image - Aijaa.com

Loput sitten myöhemmin ja vika kuivuneesta. Ylläri, et kuva syö taas väriä.

image - Aijaa.com

image - Aijaa.com

image - Aijaa.com
Nyt siis dpo9/10. Mulla on muuten tissien arastus vähentynyt..yleensä se vaan lisääntyy ennen menkkoja. :)
 
Hyvä että muutkin näkee. :heart:
Minä tietty innoissani tein vielä toisenkin ja vaikka se oli tujumpaa tavaraa en saanut oikein mitään viivaa. :( höh. Voiko se tollee heitellä? Vai onko niin, et virtsa on "liian vahvaa" kuten esim aamuisin ( en saa sillon oikein mitään testeihin) niin ei se hcg oo siin niin vahvaa....tajuskohan tosta nyt kukaan mitään. :D
 
Heilanga Mä en osaa sanoa noista kusjutuista.. Mutta onhan se tujua esim. kahvin jälkeen, mut jos on ollu lyhemmän aikaa rakossa. En tiiä. Mut se, että toisilla näyttää aamulla heikommin, kun illalla, on kait ihan normaalia. Mä kävin kaupassa ja jäljellä oli yks pc:n liuskapaketti. otin sen ja huvikseen rfsu:n p*skatestejä paketin. Tein yhen sellasen ja se antoi just sellasen 15 min kohdalla vahvistuvan viivan, joka häilyi pikkuhiljaa pois. Iha peestä ne. Mut huvikseen piti minunkin :D. Ois kyllä hyvää kuvamateriaalia rfsu:n turhista viivasista.. :whistle:
Sulla on aikalailla muutes samanlainen toi dippaus, mitä mulla se aamun.. ainakin ne alemmat.
 
nelHM juu laita vaan sitä rfsu matskua. Mä oon myös niillä testaillu kun niitä ostin muutaman paketin kun muut oli marketissa loppu. Niihin siitte dippaillut aikani kuluksi. Tosiaan aika näkyviä viivasia antaa varsinkin illalla, mutta esim tänään aamulla ei niin näkyvää..pikkusen näkyvä vain :LOL:
 
Mitenköhän tuota ite aloittaisi testaamisen. Nyt dpo3 ja normaalisti alkaa menkat abt. dpo7-9, joten jos nyt ei yllättäen alakaan niin eikai se silti näy testissä ennenkuin dpo12? Suurinpiirtein...

Jos nyt siis tosiaan ei viikonlopun aikana ala menkat, niin oletettavasti oon raskaana TAI sitten lh vaihe pidentynyt ja näin ollen kiertokin pidentynyt.. Plääh!! :p Piinaviikot todellakin! Nyt on nimittäin hentoinen fiilis että voisi lasahtaa, vaan enpähän vielä liikaa intoile.
 

Mites nää davidin herkät? Antaako helposti vahvoja viivanpaikkoja? Testasin ku nää testit tuli ni ihan piruuttani että antaako viivanpaikkaa ja toooosi heikon. Nyt sain aika vahvan, näky jopa ilman että asetin sen jonkun päälle.. tosin, kuvassa se ei taida juur näkyä? Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä, mutta oon ajoissa testaamassa kun viimeks ku sain km:n niin olin raskautunut suoraan menkkojen jälkeen, joten en yhtään tiedä koska ovuloin! :D analysoikaa kiitos :p
 
AnnikaEveliina: Mää en tuosa testissä nää oikein mtn, ehkä hyvin hyvin hentoinen viivanpaikka :O Muutenkin kyllä monet testit mitä porukka tänne laittaa niin ite en nää oikein mtn mut muut sannoo että tooooosi selvä ja vahva viiva :D Eli en oo vissiin tarpeeksi harjaantunut tähän touhuun vielä. ^^

Vaikia sanoa että millon kannattaa rueta testaileen, mutta jos nyt ei vielä viivaa tullu niin oottele ainakin pari päivää ennenku testaat uudelleen :) Toki vaikeaa varmasti!! :D
 
Pakko se on koittaa oottaa :D se oli vaan niin selvästi siinä, ku sillon kun testasin et antaako tää viivanpaikkaa ni sai tosiaan arpoo että mihin kohtaan se tuli.. nyt ei tarvinnu ja näkyy kuivuneenakin hyvin haaleena :D ja joo,mulla viel puhelimen kamera käytössä, tuskin näkyy sinne asti :p
 
annikaeveliina Mä näen viivanpaikan.. en tiiä onko siinä väriä. pitää katsella kännykällä vielä, niin näkyy paremmin. Tää iso näyttö pistää epäselväksi.

Enhän mä malttanut tänäänkään olla testaamatta:headwall:.. Pc:n testiin alkoi heti tulemaan haamulaista, todeella haaleeta, mutta kuitenkin jotain. Mä en nyt tajua yhtään. Jos oisin raskaana, luulis sen eilisestä vahvistuneen. ja sitten, kun en ikinä ole pc:n testiin saanut viivanpaikkaa. Ja nyt jo toinen tollanen hämynen haamu :O. laitanpa kuvan just tehtynä (5min sisään otettu) ja vartin päästä otettu..

20131211 055655 - Aijaa.com

20131211 062107 - Aijaa.com

Eikä noissa taida nyt tässä mitään ees näkyä.. itse kyllä näin ja mieskii pientä hamulaista. Tää kännykän kamera on hanurista!
 
Viimeksi muokattu:
NeIHM mä nään puhelimella kyllä jotain siellä.. jos on vaan laimeempi pissa tai vastavuoroisesti liian vahva ettei anna kunnon tulosta..? :) ja eiks se hcg tuplaannu 2 vrk välein, eli huomenna vois olla vahvempi :) joo mä omalla puhelimella nään omassa kuvassa kyllä, mut veikkaan et koneella en näkis.. :) vieläkin näkyy kuivana se hailunhailu viivanen siellä.. hmm.. oon lukenut paljon haukkuja tosta davidista et ei anna kunnon viivoja, mut mitään viivanpaikkakeskustelua en löytänyt mistään et antaako herkästi.. :)
 

Yhteistyössä