Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mie tulen tänne masentamaan teidät kaikki tiedolla, jolla olen masentanut itseni ekan keskenmenon jälkeen. Mulla on siis ikää 36 eli varmaan olen jo suht samassa kastissa kuin 38-vuotias. Eli, kun munasolu on hedelmöitynyt, varhaisen keskenmenon todennäköisyys on

18-vuotiailla 63 %
28-vuotiailla 85 %
38-vuotiailla 95 %
48-vuotiailla 99 %

Että kyllä ne useimmat haamut alkanutta raskautta tarkoittavat, vaikka menkat lopulta tulisivatkin. Nämä aivan varhaiset keskenmenot on vain todella, todella yleisiä. Itsellänikin on ollut 3 tai 4 kertaa testissä jo todella lupaava viiva, mutta menkat on alkaneet. Kerran vielä menkkojen jälkeenkin tuli ihan selvä pinkki viiva, mutta en tosiaan enää raskaana ollut ja viivaa ei enää muutaman päivän kuluttua tullut. Tässä olisi taas yksi syy olla testaamatta varhaisilla dpo:lla. Gynen kanssa olen näistä minun varhaisista keskenmenoista puhunut ja hänestä ne kertoo siitä, että kroppa toimii oikein eikä meissä kummassakaan ole vikaa. Sukusolut ei vain välttämättä ole olleet priimat tai joku kehityshäiriö on tullut heti alkuunsa.

Tsemppiä, vahvistuvia viivoja ja plussatuulia tänne oikein roppakaupalla!

Jennyliini"" Onnea vielä digin tuloksesta ja pikaista paranemista :heart:
nelHM ja empuska viivan vahvistumista teille! ;)
Onnea kaikille haamun saaneille ja plussanneille!!
ON: Mulla alkaa tänään varmaankin menkat, kun on niin kauheet menkkaoireet. Lämmötkin laski suhteellisen normaaliin päin, päivällä ehkä vähän alilämpöä?? (36,3. Aamusin normi max 36,2, joten vähän liian matala toi päivälämpö). Ainoa asia mikä ihmetyttää on, että kohdun vasemmalle puolelle sattuu tosi paljon kävellessäkin..vihloo aivan hirvittävästi :(

Jennyliinille onnittelut! :)
empuska oho, aika pitkä kierto. Jospa ois myöhänen hedelmöittyminen ja siksi ei vielä kunnon plussaa näy.
On tää piinailu kyllä rasittavaa. Eilen olin ihan luovutusmielellä sen paniikkikohtauksen takia, mutta tänään taas toive nostaa päätään. Tosin odotan kokoajan niitä menkkoja alkavaksi, ihan silläkin etten tipuis korkealta ja kovaa. "Onneksi" noi negatestit pitää jalat maassa. Ainakin jotenkuten..Mullahan yksi lapsista näyttänyt positiivista testissä vasta kaks viikkoa menkkojen myöhästymisestä. Vähän kummittelee se mielessä nyt.:O

Vähän muoks muoks:
Oireita ei oikein ole..paitsi tänään paleltanut, lämmöt ei erityisemmin koholla kuitenkaan. Kerran käväs huimaushumahdus päässä kanssa, mut veikkaan syyksi huonossa asennossa kyhjöttämistä kun niskat muutenkin jumissa. Ei varmaan veri kiertänyt kaaliin kunnolla :D
Väsynyt olen ollut ehkä hippasen enempi ku ennen (mutta näin olen myös ennen menkkojakin yleensä). Nukuin pitkät yöunet ja jatkoin vielä pian uusille unille.

Menkkaoireita olis sipsien maistuminen ja lyhyt pinna. :kieh:

Matti Nykästä lainaten: "Se on ihan fifty- sixty miten käy" :p

Viimeksi muokattu:
Empuska kyllä mä nään kaikissa testeissä viivaa :)

neIHM kyllä se on viivanpaikka siis toi valkonen,mulla oli varmaankin ovis sillon ku ne r-testit haamuili ja oli ne kivut eli nyt olis dbo 6.

Onnea kaikille kunnon viivan saaneille :)

Dark Kyllä miekii nään punertavaa haamua!

Oodikas Jaahas, vai noin yleistä.. ilmankos sitä haamua useimmiten loppukierrossa. . Kiitos taulukosta. Toivottavasti nyt ei ois kyse siitä meillä haamuajilla!

Empuskalla kyllä jännää! Kuinkahan meille käy?

Mie tein pölö päivällä pc:n.. iiiihan aavistus miusta punersi heti sen 3min jälkeen. No jätin pissan purkkiin ja tunnin ppäästä tuli posti ja uitin sofin vielä. En ehtiny kaikkes luonnonvalossa kuvata ku porukka kotiutui koulusta. Laitan pari kuvaa.. masentaa. Hitto jos ei aamuun vahvistu! Tosin ei kait se yhdessä päivässä voikkaan oikein kummoseks muuttua :D

Viimeksi muokattu:
Vahvistumisia haamuilijoille ja onnea plussanneille :heart:

ON: dpo9 ja uitin raskauskeijjon puikon 20miun r-testin hmm.. jotahin siihen tuli ja testiajalla.. mutta kuvaa en laita koska joka kerta kun laittanu kuvia tänne niin sitte aina alkanu menkat viim dpo16.. että siitä vissiin joku paha kirous iskeny :D mutta laitan sitten kunhan saan kunnon plussan ja mieluiten ilman menkkoja :whistle:

n.5min
Tein tämmösen alkuilta testin...tyhjää näyttää... Odotan nyt vielä että 30 minuuttia täynnä ja katson sit vielä uusiks. Kun paketissa luki että sillon pitäs tarkastaa vielä tulos. Mutta en usko että tuo tosta mihkään muuttuu. Ei ole ennenkään muuttunut.

sofiliuska
sofiliuska
sofiliuska

Hahahaha, nyt menee kyllä niiiin överiksi tämä testailu ettei mitään jakoja. Posti toi tullessaan "muutamat" raskaustestit ja ovistestit. Vain 15kpl raskaustestejä ja 21kpl ovistestejä. Pakko oli uittaa sofin liuska, takana vissiin tunnin pidätys ja pissaakin tuli niin vähän että hyvä että tikun pää edes kastui :-D Auttakaa mua rakkaat naiset, oon testiriippuvainen.

empuska, mun mielestä toissa sun sofiliuskakuvissa näkyy toinenkin viiva. Haalea, mutta näen sen. Toivotaan parasta!!

Meikäläisen iltatesti kuivui eikä siinä kyllä mitään näy. Turha edes kuvata. Saman näkönen ku tuo 5 minsan testikin.
Sitten varoitus, tulee lima-asiaa.
Veskissä kun kävin niin tuli vaaleaa limaa. Eli ei perusvalkovuotoa vaan tosiaan lima. Yöks. Ei multa yleensä tommosia tule. Weird.:|

Viimeksi muokattu:
Tuli mieleen että voisko mulla olla sittenki kaks ovulaatioo tässä kierrossa?? Ovistesti, jonka tein 18.9 anto suhteellisen vahvan viivan ja se viiva alko hälveneen seuraavina päivinä..oisko sillonki ollu jotain??? Kuitenki noi tikut antanu nyt tämän kierron aikana kaksi plussaa..mietin vain onko mahdollista. Tossa vielä se 18.9 . Jos olisi nyt jostain kumman syystä käynyt näin, niin eikö nyt olisi suunnilleen DPO4-5?? ja vihlonta olisi kiinnittymistä?? :confused:
PS. Kuukautisia ei ole vieläkään kuulunut ja vihlonta jatkuu :D

Ja vielä..Lämmöt oli tosiaan laskenu..kiinnittymisen takia?? Huomisaamuna selviää, onko noussu takas korkeelle vai ei.... Äh toivon liikoja :(

Viimeksi muokattu:
Mitäs minä malttamaton ? :D
Eilisen suht hyvin näkyvän haamun jälkeen piti sitten tänään kokeilla uusiksi, no kyllä siihen edelleen viivaa pukkas mut vieläkin haalean haalee, mutta nähtävissä.
Olisi nyt toki voinut pari päivää odotella :D
Lämmöt koholla ja kolottaa ja etoo ... Vahvoissa toiveissa kuitenkin ollaan :)
Näin illan tullen alkaa vaan miettiä kaikkia mitä jos juttuja :/ ehkä olis parempi pistää pää tyynyyn :D

Samhe Höh. No nyt uusilla aseilla uuteen kiertoon ja kohti tärppiä =)

Tanja Ei kait se mahdotonta ole ovuloida kahdesti. Mutta ei kuitenkaan kolmesti :D. Siis mie alotin kolmannen kerran laskut uusiksi just ku ovistikku näytti plussaa. Tuo viimesin kp23 oli kyllä nii megaplussa ja siitäpö sit se irtoamiskipu jnejne.. että melkeen jos tää yrittäminen jatkus vielä niin luottasin omaan kehoon ennemmin ku noihin tikkuihin. Ehkö varmistus niillö ku ite jo varma oviksesta. Että en heittäs kirvestä kaivoon. Lämpödippi siis voi olla kiinnittymistä ja vihlonnat varsinki. Huomennahan sie näät millaset lämmöt on. Jännää tää touhu kyllä on :D

Mariska Wau. Laitahan kuvaa ;)

Empuska Siun ei ehkä täällä auta kysellä että ootko sie hullu :D. . Tahi tikkuriippuvainen. Mie ainakin oon ihan molempia ja välillä iha suututtaa kun ei voi olla kusematta siihen hemmetin tikkuun edes yhtenä päivänä! Joku riippuvuuksia hoitava hoitolaitos tai psykiatrian suljettu jossa sais omat eskimotikut joita uittaa. . vieroitusohjelma nii ku noissa kovemmissa päihteissä.. eka päivänä viis uittoo, tokana 4 jne :D:D:D:D.

Voi jösses. Toivon että tää kierto päättys pian johonki ratkaisuun. Megapitkäkierto kaikkinen jekkuineen.. huoh. Miten meni fiilikset kokonaan että nuo hailurat plussaksi muuttus :(

• Tykkää
Reactions: Tanja12
nelHM On kyllä tosi jännää ja piinaavaa!! :LOL: En ymmärrä noita tikkuja, enkä omaa kroppaani kohta ollenkaan :D . Huomenna saa nähä miten käy.. Pidän sulle peukkuja ;) . Toivottavasti nyt molemmat saadaan tietää pian =)

Plussatuulia kaikille :LOL:

Yhteistyössä