Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
neIHM en ollu kajonnut testiin mitenkään ku tollasta teki,en ees liikuttanu paikaltaan,täytyy reklamoida kyllä toi kun ei mikää halpa tosiaan oo.

Sunflower5 mulla on avattuna ihan samanlainen paitsi noi viivat ei oo noin tummia :eek:

No täytyy yrittää kaupasta ostaa viikonloppuna ihan perus liuska ja jos ei jo haamua kunnolla niin odotella sinne ens luille ennenku tekee yhtään mitään.

Pakko viel näyttää tässä se mun dpo 8..Nyt alkaa jo silmät harittaa testien tujottelusta että tämäkin kuva näyttää jo epävarmalle. Kuva on otettu testiajan sisällä.
dpo8 haamu

Muoks: Nyt kun koneella katon kuvaa niin vaikuttais että oiskohan sittenki ollu ihan vaan se perinteinen viivainpaikka :stick:

Viimeksi muokattu:
mamoska, mäkin nään puhelimella ihan selvästi sen viivan! Nyt toivokaamme väriä vielä :)
On kyllä ihme juttu että puhelimella näkee tikuissa vaikka ja mitä, mutta tietokoneella ne kuvat on jotenki nii isoja yms. että ne leviää liikaa. Vaikea erotella haamulaisia 0_o

Tanjalla näen kans haalean viivan. Toivokaamme sen vahvistuvan!
Tuo mun kuva oli siis dpo 8..nyt mennään jo dpo 15...eikä viivat ole mihinkään vahvistuneet. Tuo oli herkkätesti joten joko oli valenega tai sitten kemiallinen. Kyllä luulis että tässä ajassa näyttäs nuo "normaalitestitkin" jotakin. Pessimisti täällä vaan hei..Pitäs varmaan jo luovuttaa näiden testien kanssa niin kroppakin relais ja alkais menkat. On ollu ihan sairaanloista tää mun testailu jo :D

mamoska kyllä tossa dpo8 testissä näkyi mun mielestä ainakin haamu..outoa ettei se ole vahvistunut sen jälkeen :(
ON: eli tänään siis DPO10 =) , toivon niin kovasti että tuo tuosta alkaa tummua. Yritän jaksaa odottaa maanantaihin ja silloin pitäisi kyllä jo vähän enemmän näkyä, jos se plussa on tulossa ;)
Hyvää vklp kaikille! Ja kovasti plussatuulia :heart:
Ja Jennyliini"" tule sitten heti kertomaan miten kävi, pidän peukkuja ;)

• Tykkää
Reactions: Jennyliini""
Huoh, kyllä on kummalliseksi tämä kroppa mennyt. Niin vahvasti oireita on, mutta sitten ei varmaan kumminkaan.

Tänään aiemmin join päiväkahvit, se haju jotenkin oksetti ja ällötti. Olen suuri kahvin ystävä. Noh, äsken join taas kupin kahvia. Hajussa ei mtn, mutta auta armias kun sain viimeisen hörpyn hörpöttyä niin sittenpä rupes ällöttää ihan kunnolla. Piti mennä ihan vessanpöntön ääreen yökkimään, mutta enpähän oksentanut.

Voisinko mä nyt vaan saada sen plussan siihen testiin tai sitten alkaa vuotaa!!

Viimeksi muokattu:
Hei hätäpököläiset! Millaisia kokemuksia teillä on apteekin omasta testistä? Antaako ollenkaan haalean vaaleita värikertymiä tai haamuviivojen esiäidin isoäitiä? En yleensä saa mitään viivaa, mutta nyt kuvittelen näkeväni siinä muka jotain viivalaista, mutta kuvaan en sitä kyllä saa... Dpo on vasta jotain 7-8, joten aika epätodennäköistä, olo on vaan niin karsea, et oli pakko tehdä.. :)

Mun oli pakko testata tota kohdunsuuta :p . On tosi tiukasti kiinni ja suhteellisen kova, mutta matalalla (anteeksi kuvailut :D ), mutta sanooko mitään? menkkojen pitäis alkaa kyllä siinä maanantain- tiistain tienoilla..ehkä voi venyy taas vähän pidemmälle, eli torstaille. Nyt on kp 26/28-30 . Viime kierrossa venyi poikkeuksellisesti kp 34/28-30

Jee, hyvä Tanja!
Mä en oo varma tunsinko mä sen oikein eilen yön pikkutunneilla :D Tunsin kyllä sen "pallukan" ja sen keskellä semmoisen pippurin kokoisen kovan patin. Ja ihan kauheen ylhäällä se oli! Mun piti vähän tikistää samalla että se tuli vähän alemmas ja yletin! Anteeksi TAAS! :D

Kiitoksia kaikille vastauksista.
Mikä lie noissa "10 herkis" testeis näyttää outoja viivoja mulla. Tänään tein sen "25 herkän" apteekin oman ja puhdas nega tuli nyt illalla:) Taidan tästä etiäpäin uskoo vaan tota apteekin omaa:D

Mut wau miten monella oliki tullut taas haamuja! Ihan selviä sellasia! Vahvistumista viivoille:)

En tiedä mitkä testit todella luotettavia? Kun noissa liuskoissa taitaa olla aika paljon ongelmia.

Oireita ei oikein mitään tänään. Maha turvoksissa ja vv runsaasti. Kp25 on tänään. Ens viikolla kannattaa sit varmaan minun testailla lisää:D Jos maltan odottaa:) 3 liuskaa edelleen kaapis polttaa:D

Voimia/tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Neuvoja viisaammilta kyselen... Eilen illalla ovistestillä saatu plussa. Onko tänään jo aivan liian myöhäistä raskauden toivossa peittoja heilutellaa? Mies kun vasta tänään kotiutuu niin eipä oo aikaisemmin ollut mahdollista....

Yhteistyössä