Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Helou ihanaiset naiset<3

nelHM, todella hentosta näen ! :)

..ite möhlin aamulla täällä :D
Tein Raskauskeijun puikko testin, josta en erottanut mitään.. sit postiluukusta ilmestyi lisää testejä. Olin tilannut kolmea erilaista testiä, ja tein kaksi niistä.

Tässäpä kuvia;
IMG 0755

^meinas leuka loksahtaa kokonaan lattiaan kun näin ton. Meinasin jo miehelle laittaa kuvan testituloksesta, mut sit onneks tajusin, että se olikin ovistesti eikä mikää r-testi, saatana !! :'D

Nooh, tässä sit erittäinherkästä kuvia;
IMG 0780-001
IMG 0781-001

Mitäs mieltä ? ..tänään on siis Dpo8 ja Kp26/32

Tervetuloahaikara kyllä noissa r-testeissä on havaittavissa hentoista viivaa ja vieläpä kun sinulla on noin pienet dpo:t!! Vahvistumista huomiseen testiin!! :)

NelHM hentoista viivaa on näkyvissä. Oliskohan ovis ollu myöhemmin ja siks on vielä noin haalea? Toivottavasti se vahvistuu :)

Oikein paljon plussia testeihin ja mukavaista viikonloppua =)

Tervetuloahaikara Miekii nään sulla hentoista viivaa.

Omaa napaa.. ovista en tosiaa satavarmasti tiedä mutta dpo14 tuskin kauheesti heittää.. tän aamun ja eilisenip:n testit kyllä aika selviä pinkkejä haamuja mutta mutta.. ruskeaa tuhrua tuli uuudestaan niin eiköhän ne vatun menkat ala iltaan mennessä. Mä en jaksa. Meidän ei pitänyt edes enää yrittää eikä varsinkaan mun testata. En kierto on ehdottomasti viimenen kierto ilman ehkäisyä. . Mie en voi työkuvioitakaan suunnitella kun tätä asiaa vatvon joka kuukausi. . Oonko vai enkö. Ja kohta ikäero on jo liian iso kuopuksen kanssa.. huoh. Masentaa jo valmiiksi tuleva vuoto. Ja se on varmasti ihan kamala kun takana viimeks se tyhjennysvuoto joka aika niukka loppupeleissä oli. Itkupotkuraivarit tulee kohta kun piti alkaa haaveilee taas.. ja nii sitä tiputaan taas.

Minkä ikäinen teidän kuopus on nelHM? Mulla nuorimmainen nyt 6v4kk eli tulisi olemaan noin 7-8-vuotias, kun seuraavan lapsen saan. Esikoisella ja kuopuksella ikäeroa 1v2kk, joten tarkoituksella toivoin isoa ikäeroa :)

heidip Kuopus 1v3kk. Reippaasti alle 2v oltas haluttu ikäeroksi noille. Kahdella ekalla 1v7kk ja ovat edelleen ku paita ja peppu. Ja nyt tää kuopus jää vähän vaille seuraa ku kaikki noi nii isoja.. että sillä ajatuksella toivottiin pian toista. Eipä tule.

Toivotaan että viivat vahvistuu! Itse olen niin untuvikko, etten osaa katsoa noita testejä "sillä silmällä" kuvista :D Luonnossa näkyy selvemmin. Yhdessä nelHM:n testissä näin vähän toista viivaa.
Itsellä testaus alkaa varmaan huomenna. Silloin dpo 8. Ei kyllä varmaan näy mitään, mutta testaanpahan silti :D

HooKoo Ite ajattelisin niin että kun kiinnittyminen tapahtuu niin periaatteessa jo seuraavana päivänä vois jotain näkyä. Koska hormonia alkaa sillo välittömästi erittyä kehoon. Ja kiinnittyminenhän voi tapahtua jo dpo5, tai vasta dpo10.

Ei vuotoa. Rusehtavaa limaa kerran tullu pyyhkiessä. Että aamuun mennessä alkaa. Vattu. Oon nii negatiivisella päällä nyt ettei tosi. Karmeen flunssanki pukkas ja kuopus kovassa kuumeessa.. ilo ylimmillään siis :(

Pakko nyt tulla vielä tänne purkamaan. Miehen kaa juteltiin. Päätettiin että yritetään yksi kierto vielä ja iha tosissaan molemmat. Innostu että tilaa eBaysta testilöitä sellaset sata ainakii ni saa kans testata. Ovistikut kans messiin. Yritetään nyt oikein olan takaan ja ajotetaan jnejne. Ja jos ei tule niin uskotaan. Yk9 ja riittää se meille. Jos tulis niin iköero ois tasan 2v ja ok. Oikeestaan nyt ihan ok mieli koska mies haluaa kaikkeen mukaan, testijuttuihin jne. Se kyllä vapauttaa stressiä kun ei tarvitse salaa testailla. Että vielä kerran: Hyvä meidän joukkue :D:D

• Tykkää
Reactions: ooti ja Pecanpie
Uitin vielä yhden kun oli pari tuntia veskiväliä ja noita sofejakin vielä yks paketti on. Noita en kyllä ostaa enää! Joku mainitsikin saaneensa niihkn haalea haamua tarkoittamatta mitään. Kuulun samaan sakkiin kait. Taas tuli sellanen tosi hento pinkki hailura.. koitin kuvan saada.

20140822 202950-1

En tiedä onko tämä oikea topic näille mun pohdinnoille, mutta eipä nyt hirveästi aiheestakaan eroa :D
Tosiaan, tässä vauvakuumetta on sairastettu jo jonkun aikaa, tai minä olen. Mies ei ole lapsia vastaan, mutta ei myöskään sen kannalla että vielä olisi aika "yrittämällä yrittää", muttakunmähaluunhetinyt, ei varmaan vieras tuntemus...

Pari kuukautta sitten oli tilanne, et luulin olevani raskaana. Oli omituisia tuntemuksia vatsassa, mielialan heittelyä, tissien kosketusarkuutta ja tietenkin se surullisen kuuluisa menkat myöhässä. Tein parikin testiä ja molemmat negaa =( Myöhemmin sitten alkoi menkat, mut vuoto oli kyllä todella omituista ja tein sit vielä uuden testin ja taas nega. Voi luoja mikä pettymys. Vaikka ei saisi suunnitella liikoja niin kyllä sitä silti tuli haaveiltua siinä ja aika karvaasti särky ne haaveet.
Alotin syömään pillereitä uudelleen, en niinkään ehkäisyn takia, vaan siksi et menkat on mulla niin järkyttävät luomuna, etten siihen kyllä kovin mielelläni alkais. Mietinkin tässä siis, josko lopettaisin ne uudelleen.

Onko täällä muita, jotka ovat yrittäneet raskautta pillereiden jälkeen? Onko tärpännyt heti?

Ihana kuulla NelHM että sulla mieskin on noin innoissaan mukana!! =) Voi kunpa meilläkin olisi.... Mutta tossa testissä edelleen näkyy haalea viivanen. Jännä nähdä kuinka sen kans käy ;)

Täällä kp7/28-30 ja voishan niitä ovistestejä ehkä ottaa mukaan tähän oman kehon tarkkailuun :)

Mukavaa illanjatkoa =)

ooti Kiva kuulla että sie näät sen. Kyllä sitä hulluksi voisi muuten ihtensä ristiä.. mut mie varmaan nään viivoja joka paikassa jo. Pitää aamulla tehdä taas JOS ei muka ole menkat alkanu siihen mennessä. Mietin noita dpo:ta.. kun tikutin öuoli vuotta ovista nii aina alkoi dpo13, pari kertaa dpo14. Että sen perusteella vois heittää nyt parilla päivällä kun ei alkanu tänään vielä. En mie kyllä raskauteen usko ja ajatukset jo uudessa kierrossa. . Vikassa yrityksessä.

nelHM, ihana kuulla kans, että sulla on mies noin täysillä mukana! :) ..kateellisena täällä :D Ja jotakin haaleaa näen kans ! :)

Tein Raskauskeijun OneStep testin tässä illalla, ja tulos tällane;
IMG 0834-001
IMG 0836-001
IMG 0833

Hitto ku valaistus kuvissa ihan päin peetä ku ei ole luonnonvaloa enää saatavilla..
Luulin, että tuo viiva olisi joku painauma/varjo, mut kääntelin ja vääntelin testiä ja katsoin sitä eri valoissa ja kulmista, niin siinä se viiva on, kiinni. Olisko viivanpaikka, vai jopa haamu?
Onko kellään kokemusta, antaako OneStepit helposti viivanpaikkoja? ..itsellä joskus antoivat näkyviin jtn, mutta ei ikinä ole tullut noin selkeää.

• Tykkää
Reactions: Mullinmalli
Sunflower11
tervetuloahaikara näen viivan, mun mielestä on haamu!

neIHM, sun testissä mä en ainakaan valitettavasti näe mitään :/
Tsemppiä ens kierron yrittämiseen jos tässä kierrossa ei tärpännyt!

Itse nyt en tiedä tarkalleen mikä kp menossa kun oon ottanut etäisyyttä koko asiaan.. 47. Kierto menossa.

Kp1, yk9. Karsee kuume ja flunssa kruunatkoon tämän kierron aloituksen.

Tervetuloahaikara On siinä viiva. Onko väriä? Joku one step antoi miullekin viivanpaikkaa mut tuo aika vahva sellaseks. Siun kaa männöö nyt jännäksi ;)

Tsemppiä kaikille ja viivasia kaikille =). Mä nyt vikan kierron tätä touhua ja sit taidan hiljentää koko nikin jos ei pääse odottajiin. Muuten tää kuumeilu ei lopu koskaan.

Tervetuloahaikara, mä nään viivanpaikan mut kuvaan asti ei oo väriä. Näkyykö luonnossa? Toivotaan että viiva vahvistuu. Mikä dpo?

Nokkasiili, mä lopetin pillerit kun alettiin yrittämään ensimmäistä lasta. Tärppäs yk 3. Mulla oli käytössä ovistikutkin, mutta en bongannut ovista. Jälkeenpäin tiedän, että syy oli se etten voinut uskoa oviksen tulevan niin myöhään. Luulin et kierto palais heti normaalin mittaiseksi, mutta esim eka kierto oli 42 pvää joten oviskin oli paljon myöhemmin kuin mihin tähdättiin ja mitä tikuttelin. Seuraava oli muistaakseni 33pvää ja kolmannesta sit jo tärppäs mut oli ilmeisesti jo suht normaalipituinen. Eli ole avoimin mielin ja varaudu myös pidempään kiertoon. Ja kaikkihan on yksilöllistä, mutta tässä mun kokemus.

Heippa! Täällä apua kaivataan. Nyt menossa kp 37/37 ja dpo 14. Eilen ja tänään pc:n testiin saatu positiivista tai ainakin punertavaa haamua.. mutta digi sanoi aamulla että ei raskaana:( onko toivo menetetty vai miten vahvat viivat digiin pitäisi olla?:/ kiitos jo etukäteen jos jaksatte vastailla:)

NelHM, tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti teillä onnistaa, varsinkin jos kyseessä on vika kierto. Jokatoinenpäivä-tekniikalla jumpaten vaan ja tarpeeksi pitkään oletetun oviksen jälkeenkin. Munishan voi irrota viiveelläkin :)

nelHM , tsemppiä sit seuraavaan kiertoon teille ! :) <3
jadey, tuossa kuvassa oli Dpo8, eli tänään sit Dpo9. Ja nyt kun luonnonvalossa tiirailin testiä, niin en siitä kauheasti väriä kyllä erota.. (testi on kyllä jo kuiva..)
Jos tuo on viivanpaikka, niin turhan vahva sellaseks mun mielestä. Argh.. :/

Tämän aamun kuvasia (Dpo9, Kp27 / 32) ;

IMG 0879-001
IMG 0868-001

..en tiedä näkyykö siinä taaskaan väriä ?

joa
Tervetuloahaikaralla nään sielä viivaa! :)

NelHM pahoittelut uudesta kierrosta : /

Tirpana en osaa sanoa tosta digistä, oliko sulla pc puikko vai liuska?

Fenix toivotaan että se viiva vielä piirtyisi <3

Ja mulla on teille kysymys! Mitkä ovistestit on toiminu teillä parhaiten? Mulla oli viime kierrossa ne mammaksin testit, ajattelin josko koittais jotain muuta merkkiä.

Ja miten nuiden lämpöjen kanssa meni, pitäiskö niiden romahtaa samantien kun menkat alkaa..? :D

On, menkat loppui sitten eilen. 2 päivää kunnon vuotoa kipujen kanssa, eilen illalla ei tarvinut enää sidettäkään. Outoa kun yleensä mulla vuotaa sen 5-7 pvää niin että tarvii sidettä käyttää.:confused:

Joa, itse olen käyttänyt one step wondfon (Halpatesti) ja mamnaksin ovistestejä. Molemmat toimineet mulla hyvin.

Voi hitto nelHM :-/ nyt hirmuinen plussapuhuri seuraavaan kiertoon! Me ei haluta että häviät täältä :)

Tervetuloahaikara, sun testit näyttää hyvältä, dpot on kuitenkin pienet vielä, vahvistumista viivoille :)

Mulla varmaan nyt dpo3, oviksen paikallistin lämpöjen ja limojen loppumusen perusteella (ja ovistesti edellisenä päivänä lähes plussa), mutta eilen aamulla lämpö jostain syystä dippas alas 0,4 astetta ja tänään taas ylhäällä. Mistähän moinen voi johtua?

Yhteistyössä