En tiedä onko tämä oikea topic näille mun pohdinnoille, mutta eipä nyt hirveästi aiheestakaan eroa
Tosiaan, tässä vauvakuumetta on sairastettu jo jonkun aikaa, tai minä olen. Mies ei ole lapsia vastaan, mutta ei myöskään sen kannalla että vielä olisi aika "yrittämällä yrittää", muttakunmähaluunhetinyt, ei varmaan vieras tuntemus...
Pari kuukautta sitten oli tilanne, et luulin olevani raskaana. Oli omituisia tuntemuksia vatsassa, mielialan heittelyä, tissien kosketusarkuutta ja tietenkin se surullisen kuuluisa menkat myöhässä. Tein parikin testiä ja molemmat negaa =( Myöhemmin sitten alkoi menkat, mut vuoto oli kyllä todella omituista ja tein sit vielä uuden testin ja taas nega. Voi luoja mikä pettymys. Vaikka ei saisi suunnitella liikoja niin kyllä sitä silti tuli haaveiltua siinä ja aika karvaasti särky ne haaveet.
Alotin syömään pillereitä uudelleen, en niinkään ehkäisyn takia, vaan siksi et menkat on mulla niin järkyttävät luomuna, etten siihen kyllä kovin mielelläni alkais. Mietinkin tässä siis, josko lopettaisin ne uudelleen.
Onko täällä muita, jotka ovat yrittäneet raskautta pillereiden jälkeen? Onko tärpännyt heti?