Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei kaikki täällä! Kirjoittelen yleensä tuolla toisessa ketjussa, mutta ajattelin tulla esittelemään aamun testiäni tänne. Uskon, että olette sen verran testejä tiirailleet, että silmänne ovat harjaantuneet eikä niitä noin vain huijata. ;) Tämä testi on siis dpo 12 (oletettavasti ainakin) ja oma silmäni näki siinä mukamas jotain, mutta kuvassa tuntuu, että sekin vähä on hävinnyt... Testi on RFSU ja olen lukenut, että niihin saattaisi viivanpaikka tulla, vaikka ei raskaana olisikaan. Näkyykö tuossa testissä mitään? Ja jos näkyy, onko se vain viivanpaikka?

katso liitettä 19692

Nyt kun tuota tästä ruudulta tiirailen niin ei siinä kyllä mitään taida näkyä.. Olin niin varma, kun testin livenä näin, että jotain siinä on.. :(
 
nööse, tuo testi on suullisen kuuluisa noista melko selvistäkin viivoista :/ Ikävä kyllä tuossa taitaa kyse olla juurikin siitä..Mutta onhan sen mahdollista muuttua vielä lssaksi kun vasta dpo12! Tsemppiä =)

Nellikaneli, kyllä siellä jotakin näkyy. Ei ole itsellä nyt viimeaikaista kokemuta kyseisestä testistä :)

Täällä samanlainen viiva saatu Pregent stickiin aamulla kuin mitä eilen.. Kyllä ne taitaa tarkoittaa nyt jotakin muuta kuin raskautta, valitettavasti :( Mut ihme testejä kyll kun antavat niin selvän punasen viivan tarkoittamatta mitään..
 
heippa!
Samaan päädyin, taitaa nuo pregent stickit olla ihan susia :/ tän aamusessa ei näkynyt mitään mainitsemisen arvoista. Menkkoja odotellessa siis..

Nöösen testissä nään jotain, mutta tosiaan jos nuo antaa samaa viivanpaikkaa kuin nää ps:t. Mutta toivotaan että sinulla vahvistuu viiva!! :)
 
Voi hittolainen näiden testien kanssa, omaa tyhmyyttähän se on että testailee näillä ja antaa toiveiden nousta :/

Kyllä siellä nöösen testissä nkyykin jotakin kun tarkemmin katson ;)

Eli menkkoja odotellessa, kyllähän tuota selkää särkeekin jo siihen malliin...
 
ooti, tässä 1,8vuoden aikana on tullut kokeiltua varmaan kaikki markkinoilla olevat testit läpi :) mutta noin selkeeää pinkkiä viivaa en ole saanut kertaakaan. Kyllä niitä perinteisiä harmaita viivanpaikkoja tulee melkein testiin kuin testiin. Ja täälläkin aika kriittisin silmin niitä katselen.

Jos eilinen viiva jäi testiin, niin mahikset on hyvät :)
 
Nellikaneli Sulla ihan selkee viivanen siellä =)

nööse Miusta se on pinkki haamu. Vaikka nuo kyllä kaikenlaisia mullekin antanut. Sulla taitaa olla vielä se vanha rfsu tuo?

Ooti Peesaan YriyttäJ:tä. Oli niin selvä pinkki että jos se ei meinaa mitään, reklamoisin jo.

Voi urpo. Cittarissa olin ostoksilla ja jotenkin eksyin testihyllylle ja mukaan läks pc:n -ja rfsu:n paketit. Huoh.. en minä malta olla. Kunhan nyt huvikseen jo heti uitin molemmat. Dpo5, ehkä. Eli ei vois näkyä vielä mitäänm mutta kuten pelin henkeen kuuluu, laitanpa kuvaa tulee ni pääsen taas tykittää. Siisei mitään iitsekuria mulla tän testiasian suhteen! Ihan suututtaa.. ja sit naurattaa mikä hölmö :D
 
joa
Onko livenä väriä? Sulla niin aikaset dpot niin kerkee se väri ilmestyä vielä :heart:

Itse tässä odotellut postia kun kuuta nousevaa, testit loppu enkä päässyt aamulla siis testaamaan, pitäis tänään tulla mammaksilta testejä.. :popcorn:
 
Täällä lähdettiin sitten taas uuteen kiertoon :( tiputteluvuoto alkoi taas. Huomenna soitan lääkäriin ajan ja vaadin pillerit joilla saan kierron normaaliksi. Aiemmin suosittelin ehkäisylaastaria mutta en enää koska se on ilmeisesti laittanu kierron näin sekaisin sen jälkeen kun lopetin sen käytön. Huoh. Onnea kuitenkin kaikille plussanneille :) mä taas tuun päivittää tilannetietoja sitten kun niitä tulee. En kuitenkaan kokonaan häviä täältä vaan jatkan edelleen palstan lukemista :)
 
NelHM, en halua olla pessimisti mut testasitko sä km jälkeen että viiva hävisi täysin? Mietin sitä että tulihan kaikki materia silloin pois? Kävitkö missään gynellä? Ja Joskus hcg voi olla pitkään ennenkuin viiva häviää. Mut peukkuja kuitenkin, voihan se tärppätå nopeastikin :)
 
Tammityttö Olin hcg seurannassa ja nega oli jo ajat sitten. Luulen kyllä ovuloineeni. En kyllä testannut sitä mutta jos nyt yhtää kroppaani tunnen niin kyllä se oli ja meni vko sit. Dpo:t tosin ei ole tarkat siksi mutta ainakaan ei myöhemmöt voi olla.
 
Moikka! Ja onnea plussanneille sekä peukut pystyssä haamuilijoille!
Mä tarvisin nyt apuja kun mä oon lopettanu pillerit joulukuussa eikä mun kierto oo vieläkää tasottunu :( ovistikuilla aina saanu huipun kiinni ja siitä osannu laskee millon menkkojen pitäis tulla.. Mutta nyt, ovistesti näyttää melki joka päivä plussaa eikä menkkoja kuulu.. Raskaustestiin tulee haamu mutta johtuu varmaan tosta lh hormonin korkeasta pitoisuudesta.. Että pitääkö minun soittaa neuvolaan ja varata sinne aika vai ihan normi lääkärille? :( vauvaa odotellaan mutta eihän tästä näin mitään tule... Kiitos jos joku osaa neuvoo! :)
 
Pc vielä kuivana
20140813 133312-1

Rfsu testiajalla
20140813 115808-1

Kuivana rfsu
20140813 133342-1

Pc:ssä kyllä on varmaan se viivanpaikka ja en yhtää siihen luota. Tuo rfsu.. aluks oli että jotain näkyis mut ei siinä taida kans olla ku viivanpaikka korkeentaan. Eli toisaalta ne siis pelittää jos noi dpo:t pitäis paikkansa. En usko kyllä tärppiin heti tuulimunan jälkeen mutta onhan se mahdollista. Joillakin se on ollut juuri otollisempaa km:n jälkeen.. mulla meni kyllä 5kk edellisestä km:stä ja sit tuli tuo tuulimuna. Tää ois niiku kolmas kierto imetyksen lopettamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä