Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Paljon on taas haamuja, jopa plussia! Onnea paljon<3

Itse täällä odottelen ovista (jonka pitäisi olla 13.8-14.8 jos kierto on samanpituinen kuin aikaisemmin). Nyt menossa Kp17, ja yleensä ovisplussan olen testeihin saanut Kp18.
..tähän kiertoon en tilannut yhtään ovistestiä, joten ihan tuntemusten / oireiden mukaan mennään.

Hedelmällisyys nousee: Hedelmällinen jakso alkaa 7.8.2014
Ovulaatio: Hedelmällinen jakso loppuu 12.8.2014
^Tuollaisen tuloksen antoi internetin ihmeellisen maailman ovislaskuri Perhesuunnittelun kotisivut
Saas nähdä.. :D
 
Starangel Onnea =)

Ooti Ihan selvä pinkki viiva näkyy testiajalla sekä kuivana. Varovainen onnittelu sinulle =)

Vaikka sanoin että en jaksa enää mitään tätä nii kyllä se vaan niin on että pyörii paljon mielessä kuitenkin, oisko mahkuja tärppiin. Minä en kans ovista tikuttanut vaan tuntemusten mukaan lasken dpo:t.. nyt siis mahdollisesti se dpo4. Oviksen jälkeen oli taas alamahan polttoja, kuten oli tuossa tuulimunaraskaudessakin samassa vaiheessa. . Mutta ei kyllä mitään oloja mihinkään suuntaan. Eikä vielä voikkaan olla. Kiinnittymisvuotoa-ja kipuja jännään seuraavaksi. Testata en haluis ennen kuin jos menkat ois myöhässä.. koitan nyt skarpata sen suhteen enkä testejäkään ole hommannut.

Plussatuulia!
 
Kiitos nelHM :)
En vaan oikeen usko, pitää vamaan tehdä toisen merkkinen josko siihen jotakin tulisi. Mutta eilen tosiaan tuli paljon haaleampi tuolla samaisella testillä...

Tsemppiä sinun piinailuihin, se oireettomuus voipi olla hyvä merkki.. ;)
 
Mää kyttään vieläkin tääl. Paljon on tapahtunut näköjään viime vierailuni jälkeen. Tippa tuli linssiin niin plussista kuin huonoista uutisistakin. Tää on edelleen ihan paras ketju. Ootte huippuja! Toivottelen kääröjä kaikille!

-jofa + puolivälipötsi
 
ooti, hento plussa selvästi :)

mennään nelHM aika samoilla päivillä, tsemiä sinne :) Ymmärrän ettet halua hätäillä asian kanssa.

Olen päättänyt lopettaa miljoona kertaa tämän testipelleilyn, kun joka kuukausi lopputulos on ollut pettymys. Silti pikkuinen toivonkipinä jaksaa nostaa päätään, mitä jos nyt!! <3
 
Mietin tässä että voiko olla jotain merkitystä kun tein aamulla pc:n testin ja siinä näkyi silloin ainakin viivanpaikka, väristä en osaa sanoa ja nyt joku tovi sitten kävin roskiksella ja siihen testiin oli imeytynyt kahvia ja molemmat viivat näkyi tosi selvästi. Liekkö tuolla jotakin merkitystä on? Tai sitten se kahvi vaan sattuu olemaan pieniin päin! :D
 
heippa! taustalla lueskellut mutta nyt hers kysymys.. antaako nuo pregent stickit jotain tosi vahvoja viivanpaikkoja? luonnossa selkeempi,kameralla ei meinaa taltioitua. muut testit vaan sanoo negaa niin vaikee uskoa tohon :/ niin ja onnittelut kaikille plussanneille!!
 
Moi ViVa, haamulainen siellä kurkkii :) Mikä dpo sulla on ja tuliko tuo viiva testiajalla näkyviin? Entä jääkö se siihen kun testi kuivuu? Itsellä kanssa tänään saatu kyseisellä testillä haamu, mutta sitten kun olen muulla testillä kokeillut niin ei tule mitään... Voikohan nuo olla viallisia ja antaa noinkin selvää pinkkiä viivasta vaikka se ei meinaisikaan mitään? Jos joku on katsonut tuolta edelliseltä sivulta tuon mun tän aamuisen testin tuloksen :)
 
no moi ooti! juuri samalta näyttää mun testini kuin nuo sinun! :)
näkyi testiajalla ja näkyy edelleen nyt pari tuntia myöhemmin. tein tänään myös postissa tulleen jonkun 10 vahvusen testin ja apteekin oman ja ei mitään... siksi epäilen onko noissa joku häikkä sit kumminkin :/
vaikka muistelisin edellisen testanneeni 2011 näillä myös ja näyttivät aiemmin kun apteekin oma testi. ei vaan uskalla uskoa vielä,ei se niin helposti voi käydä kun vasta sovittiin että tulee jos on tullakseen.. :D

muoks* niin ja kpt on 27/28-30. oviksesta ei tietoa,toissaviikolla kai oli :)
 
Viimeksi muokattu:
Saatko laitettua siitä kuvaa kuivuneena? =)

Mä kanssa muistelen, että tämä kyseinen testi näytti edellisessä raskaudessa paljon muita aiemmin viivasta. Ja kun tein tänään aamupissasta, niin tokihan se on vahvempaa kuin nuo päivälirut, joita ei tosiaan pysty tuntia kauempaa pidättää ja koko ajan tulee juotua vettä!! =)

Jos tuo viiva ei olii tullut testiajalla, niin en oikeastaan uskoisi siihen hetkeäkään, mutta kun se tuli kuin tulikin sallitun ajan puitteissa :D
 
ViVa Sulla ihan samanlainen pinkki viivanen kun ootillakin! On kyllä kummia testejä jos ovat turhia viivoja! Ei viivanpaikassa ole väriä. Mutta jos teillä on aiemmat kokemukset molemmilla, että näyttänyt muita aiemmin niin uskosin noihin sillo =).

Mistäs moisia testilöitä saa? En voi itelleni mitään vaikka kui yritän, että en miettis jo testien tilaamista. Blaah, ei mun pitänyt! Jos joskus vielä tärppi käy sekin vielä menee kesken tai on muuten viallinen, sit en kestäs tai jaksas enää. Mut jotenkin vielä että jos nyt vielä koittas. Rennosti menty ilman yrittämistä ja testailua tähän asti tää kierto. Mulla muuten tulee välillä tosi kipeitä vihlomisia jommalle kummalle sivulle sekä alapääähän :O
 
Ooti: kiitos. Ei meillä päin saa kun tasan cittarista pc:n ja rfsu:n testejä. . Ihan mälsää. Prismassa ole mitään. Täytyy isolla kirkolla käydessä katsella :D. Uudet lelut kiinnostas. Toisaalta sofit edelleen todella halpoja ja ne näytti kans jo dpo10 hentoa plussaa ja vahvistuivat tasaseen. Mullahan siis eka kierto raskautumisen jälkeen nyt kun raskaus paljastui tuulimunaksi reilu kolme viikkoa sitten. Mut kun mun ei pitäny.. täältä löydän itseni silti aina. Jofan sanoin: paras ketju kaikista =)!
 
juu prismasta ostin minäkin!

Nellikanelilla nään selvän haamun :)

On minulla ihan veto pois olo,autossa iskee pahoinvointi ja aamulla vähän myös. ja mahakipuja vaihtelevasti. Mutta kun nuo kaikki ollu myös kuukautis-oireina :D ainut uus on tissien "pistely". tänään kun mm juoksin niin au!

tässä vielä kuva kuivasta testistä: 2014-08-12 20.26.50-1

meinaatko ooti aamulla tehdä sen toisen testin? itse meinasin.. sit heti taas kuvaa :D
Meinaatko oo
 
Pakko kommentoida väliin, testailin juuri noilla testeillä edellisessä kierrossa. Samanlaista punaista viivaa antoi mutta muut ei mitään, kovasti siitä innostui kuitenkin mutta ei tarkoittanut mulla mitään: ( mutta peukut pystyssä että teillä kuitenki oikea viiva:)
 
Nellikanelilla kyllä haamulainen. :) Toivottavasti Vivan Ja Ootin tesit enteilisivät myös vahvempaa viivaa huomiselle. :heart:

NelHM, on varmasti vaikea himotestailijasta muuttua maltilliseksi tjottailijaksi. Oon seurannu sun taivalta ja todellakin toivosin täysaikasta raskautta sinulle. <3 Peukut on pystyssä kovasti. :heart:

No eipä meinannu tuo puikkotesti ilmeisesti mitään, ku pc:n liuskaan ei näy mitään. Oon niin typerä, ku testaan ja testaan aina vaan. :headwall: Kai ne terot on sitte huomenna haettava, niin pääsee mahollisesti ekaan clomikiertoon piakkoin. Sillon sentään on mahdollisuuksia. :/
 

Yhteistyössä