Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM ei oo totta :D reklamaation paikka ja lisää testejä.

Hookoo, tsemiä vielä on mahis! Myrtti ja PTT, joo tehkää digi, peukut pystyssä!

iloksi, toivottavasti tänään on vahvistunut! boomm, sehän saattaa tarkoittaa raskautta :)

ON, kp 8 mahatuntemuksia ja läpinäkyvää valkkaria. Ovis tekee tuloaan eikä perhanan testit ole tulleet.

• Tykkää
Reactions: iloksi
Kylläsä NelHM on jännät paikat sulla!!! :) Huhhuh, toivotaan nyt että sieltä paukahtaa kunnon ovis joka tuottaa toivotun tuloksen :)

Kovasti toivon kaikille testailijoille punaisia viivoja testeihin ;)

Kysyisin mielipidettä. Oon tehnyt ovistestejä kp9 eteenpäin ja tänään siis kp13 ja minusta tuo viivanen on haalistunut, eli onko oili vieraillut tuossa kp11-12 vaihteessa? Laitan kuvan ja tuo alin on tosiaan kp9 ja ylin tämän aamuinen kp13. Eihän se vahvinkaan viiva ole samanpaksuinen kuin tuo kontrolli, mutta on kuitenkin vahvin noista tuo kp11. Limoja ei kyllä ole enää yhtään ja lämmötkin mielestäni on noussut. En tiedä sitte, on tää vaikeeta :D

WP 20140828 003[1]

Jatkan varmaankin edelleen tikuttelua :)

Viimeksi muokattu:
Erittäin herkät liuskatesti ei tehneet mua hullua hurskaammaksi ja edelleen odotetaan veritestin tulosta. Mulla on kyllä olo, että ei se raskautta ole tämä. Olis kai se muuten jo näkynyt testissä :/

Rintatulehdusta pukkaa toiseen rintaan (lopetin imetyksen 1,5vk sitten) ja lämpö on koholla hiukan - 37C. Se voi olla joko tästä loppukierrosta johtuva tuo lämpötila tai sitten tisiaan siitä mahdollisesta rintatulehduksesta. Tiedä sitten.

nelHM sun tilanne on kyllä tosi kumma! Ja siinä sinisessä testissäkin minä nään jotain sellasta hailuraa toisen viivan paikalla.
Kyllä tässä usko menee noihin testeihin, mut liityn minäkin ihmettelijöiden joukkoon, että miten sitä ei voi vaan olla testaamatta!
Minä oon kirjaimellisesti himotestaaja ja vaikka mahdollisesti olen saamassa parin tunnin päästä tiedon veritestistä, niin mieli tekisi tehdä se digi, joka kaapista löytyy!

Ai niin, tuli mieleeni, että meidän apteekissa oli tupladigipakkaus 20e. Toisen tein jo pari iltaa sitten ja sain tuloksen ei raskaana... Ei vaan voi luovuttaa ennen kuin ne menkat tulee!

Tsemppiä !

NelHM, sun sininen viiva sai mut nauramaan ääneen - ihan loistava! Omituista kyllä tosiaankin, että sulla on viivoja vähän joka testissä! Mulla oli silloin km-kierrossa niin, että kun CB:n digi r-testi näytti 1-2 viikkoa, samana päivänä CB:n digi ovistesti hymyili...

Itselläni dpo8. Yritän olla testaamatta. Tein periaatepäätöksen, että testaan vasta JOS menkat on myöhässä ens viikolla. Saas nähä.

Meillä edessä sitten jotkin hoidot loppuvuodesta, jos ei siihen mennessä tärppää luomusti. Endoleikkauksen jälkeen lääkäri sanoi, että jos ei puoleen vuoteen tule luomuraskautta, niin sitten otetaan järeemmät aseen käyttöön. Eka lapsi sai alkunsa luomuna yk3. Mutta siitä on jo 7 vuotta...

Niin ja se vielä, että tilasin Kotitesti.fi:stä kaikenlaista jokunen aika sitten. Lähetyksessä kesti yli 2 VIIKKOA!!! Ehdin jo reklamoida, käydä ostamassa apteekista samat kamat paljon kalliimmalla (koska tarttin ne ovistestit) ja valittaa asiasta myös postiin, sain myös rahat takaisin Kotitesti:fistä. Ja sitten ne tuotteet yhtäkkiä, 2,5 viikon päästä tilaamisesta se paketti tuli. Hienosti meni.

No se on vaihdellut 24-30:kin välillä.. Joskus on tosiaan saattanut olla tosi lyhyt kierto, mutta ei kylläkään yli tuon 30. Viime kierrossa ovulaatio taisi olla kp14-15, en tosin tikutellut enkä ole sitä oikeastaan koskaan tehnytkään, joten en osaa sanoa hyppäisikö tuo testiviiva ihan silmille kun lh-huippu on vaan käyttäytyykö tuolla tavalla kuten näissä kuvissa.
Mutta jatkan vielä tikkujen kanssa touhuamista niin kyllä se vahvistuu siitä jos on vasta tuloillaan :) Mutta ajattelin sitä, että onko se normaalia että käy nuo viivat välillä vahvempina ja sitten taas haalistuvat ennen varsinaista lh-huippua?

myrtti: sillo keskenmeno kierrossa tein digin tunnin päiväpisusta oli dpo14.. sillo liuskatesti oli todella haalea, aattelin sillo tehdä varalta digin kun eihän mies mua usko niistä pilipali viivoista (miestäni lainaten) :D..
On tähänki kiertoon kaks digiä oottamassa, vaa en tiiä millo teen ees yhen turhautumistani lisää tuottamaan. huomenna ois menkkojen viimenen eräpäivä, en usko että olisin raskautunut nyt tästä kierrosta, se perinteinen äidinvaisto puuttuu (viime kierrossa vaisto oli). Jos huomenna vielä nega sitte nostan käet ilmaan ja luovutan, oottelen sitte ne menkat.

Iloksi, tiedän tunteen. Sitä on niin vaikea antaa periksi. Jospa saisit iloisia uutisia :)

Kotitestin paketti mullakin matkalla... Tähän saakka toiminut moitteettomasti. Ellei tänään ole tullut joudun hakemaan ovistestit kaupasta.

Ooti, mulla ainakin vahvuus vaihtelee. Riippuu paljon myös pissan vahvuudesta.

• Tykkää
Reactions: iloksi
No kun mul on ihan kaikki fiilikset et nyt tärppäs. Ja tää yrjöttävä olo. Pysy taas tunnin pois syömisen jälkee, ja nyt taas jo etoo ja joutuu nieleksii etten yrjöö. Ja rinnat erittäin kosketus arat. Ja mä oon nyt vissii 3 yötä nähny vauva unia ja ja ja. Mä oon niin kun niiiin varma et napannu on! Mut jotenkin niin pettymys iski kun testis lukee "ei raskaana" :( Mut tosiaan ainakin huomisen oon testaamatta, ja se onnistuu varmaan aika hyvin kun huomenna muuta mietittävää, kun on lasten ponin haku :)

myrtti: Mulla ei oo mitään oireita, ei kyllä ollu mitään kun viimestäki ootin 2013.. mua väsyttää mutta johtuu kun menin nukkumaan kaheltatoista yöllä ja heräsin 06.00 herätykseen ja pääkipee sekin johtuu lyhistä yöunista, paleltaa no sekin johtuu unenpuutteesta. Päikkärit nukun kunhan saan pienet tytöt päikkäreille. Noh huomenna viimenen testaus ja sitten ootan menkat, jos ei ala niin viikon kun myöhässä niin sitte teen vasta digi r-testin.

nelHM Oon täällä taustalla lueskellut aina näitä juttuja vaikka en oo kirjoitellutkaan hetkeen. Mä en kyllä enää ymmärrä näitä testejä. Voiko mihinkään enää luottaa. Sun tilanne on kyllä harmittava. Toivottavasti kroppa palautuis pian normaaliksi ja sitten voisi taas aloittaa tuon ison haaveen toteutumista :heart:

Myrtti Toivotaan viivan vahvistumista. =) Ehkä se oli digille vielä liian aikaista.

Yrittäjä Jos ovistestit ei tule, haet apteekista tai kaupasta, pääasia että voit aloittaa tikuttelun. Toivotaan vahvaa viivaa ja sitten vain tuumasta toimeen. Onhan se yrittäminenkin kuitenkin kivaa. Vaikka tiedän, välillä siitä hukkuu se tärkein ajatus, läheisyys ja rakkaus..

neIHM: Mielenkiintoisen viivan oot kyllä saanut aikaiseksi!

tervetuloahaikaran uusimpia kuvia ootellaan, tuleppas nyt pian sieltä reissusta! :)

Myrtti85: Sulla samat dpo:t kun mulla... vielä ehkä liian aikaista digille...

Omaanapaa: Mulla tosiaan dpo11 menossa ja tänä aamuna sain oikein tihrustamalla pinkin haamun kontrolliviivan viereen, mutta tästä kuvasta sitä ei kyllä erota - ei sitten millään... haamu tuli siihen hieman testiajan jälkeen ja jopa mieheni näki sen! :) Kuinka nopeasti te ootte saaneet haamuja, mulla Davidin testi?

dpo 11

Myrtti Jospa vaa liian aikasta digille. Oma tunne on hyvä.. mulla ollu aina vahva olo raskautumisesta näiden neljön kohdalla.

HooKoo Toivo niin että olosi kääntyy kaikinpuolin positiiviseksi!

Dark R testissä en näe kummassakaan mitään. Ovis vahva.. ehkäpä siis ;)

Hitsinpimpula Mie näen kyllä hennon viivan. Tuo vahvistuu!! Jollai toisella ehkä jo vahvempi?

Mulla tuli aamulla verensekaista limaa. Iha kirkasta limaa missä veriviiruja. Tää*keho on iha kuutamolla nyt! Koskaa mitää välijutskia kesken kierron ollu.
Posti toi ne Raskauskeijun uudet tikut. Kumpikaan ole plussa. R testissä varmaan se viivanpaikka. . Joku muukin linkitti vasta ja kyseli antaako nää.. Vois reklamoida siitä sinisestä viivasta.. jos ne vaikka korvais ;)

20140828 134801-1

20140828 004632

Ohho nelHM, aika mielenkiintonen sininen viiva ja sun tilanne yleensäkin :D

Mun eilisiltainen viesti jäi edelliselle sivulle niin laitan uusiksi, mitäköhän mun ovistestit touhuaa? Nyt dpo 4. Oviksen jälkeen kuitenkin haaleena kävi testiviiva. Livenä yhtä tumma kun kontrolli, mutta ohuempi siis!

Yhteistyössä