hätä ei lue lakia, eli listataankos OUDOIMMAT ULOSTAMISPAIKAT :D

  • Viestiketjun aloittaja SweetestPoison hetken harmaana
  • Ensimmäinen viesti
..
Kerran aamulla kun tallille aamuvuoroon klo 6 kävelin niin meinas koko matkan ajan tulla paskat housuun, kerkesin melkein tallille mutta oli pakko hypätä siihen lumihankeen maneesin eteen paskalle....... Eikä ollut paperia ei.
 
Aikoinaan armeijassa oltiin sissikeikalla ja oli pakko paskoa metsään. Paikka ei sinänsä ole mitenkään erikoisen outo mutta extremekokemuksen siitä teki about miljoona hyttystä jotka iskivät välittömästi kiinni kasseihin kun sain housut alas.
 
vieras
Kaun kaun sitten mieheni oli matkalla rekankaa jyväskylään yöllä ja yhtääkkiä alko polttelemaan vatsaa eikä lähellä ollu missäään huoltoasemaa eikä mitää muutakaa paikkaa mihin ois voinut mennä paskalla niin oli sitten oli pakko käydä aisan päälle paskalle hmmm.. hauskin juttu kun sitten yllätys ylllätys tuleekin muit rekkoja toisest suunasta ja kaikki tööttäää miehelle... :D
 
näin se menee
Alkuperäinen kirjoittaja saab:
No huh! Mulla ei oo kyllä ikinä tullut niin kova hätä ettenkö ehtis kotiin saakka pidätellä! *koputtaa puuta*
Kotonakin voi olla toisinaan vaikea kakkia....Aikoinaan ainut wc-oli vuorokauden remontissa, ei siis wc-pyttyä käytettävissä. Ja kakkahädän tullen oli PAKKO vääntää tortut muovipussiin......
Kun hätä on suurin, niin apukin on lähellä...
 
Sata vuotta sitten
Saunan pesuhuoneessa kunnon ökköpökkö ja se piti hävittää... joten survoin sen lattiakaivoon. Tää on kyllä ihan älytön juttu ja toki olisin ehtinyt mennä vessaan mutta ajattelin pääseväni helpommalla noin. Töitä tosin sai tehdä sen survomisen kanssa.
 
"riepu"
Aina mökillä ollessa kakin muovipussiin (salaa kaikilta :D ) koska inhoan ulkohuussia yli kaiken! Se on pimeä ja haiseva kolo, yäääk!! Tosin viikon mökkireissulla ehkä kahdesti joutuu tortun vääntämäänkään. Puskapissalla käyn myös aina mökillä ollessani. Mulla on pissapapruja varten pussi, mihin ne laitan ja sit roskiin kun lähdetään :D
 
"vieras"
Joskus kauan aikaa sitten hiihtovaelluksella keskellä tunturiaukeaa, sukset jalassa kyykin kun varmaan 2m lunta. Paperia oli, ja lumeen sai kakin haudattua. Vaelluskaverit seisoskelivat suksillaan ja katselivat kohteliaasti toiseen suuntaan.
 
urbaanilegenda
:LOL: :LOL: itse olen sontinut rappusten alla muovipussiin: unohdin avaimet kotiin & talonmiestä odotellessa rupesi kakka hakkaamaan reikää. ei muuta kuin kyykkyyn portaiden alle, ostokset pois kassista & pökäleet tilalle :whistle:
talonmies ei sanonut mitään, jos ihmetteli käytävässä leijuvaa lemua & sitä, että sylini oli täynnä maitopurkkeja sun muuta.. pussin portaiden alta kävin noutamassa hiukan myöhemmin
 
Pomomiehen hätä
Pari vuosikymmentä sitten olin kesätöissä oppaana Suomen Joutsenella. Siis se uljas, valkoinen purjealus, joka toimi (ja toimii) museona täällä Turussa. No, yhtenä lämpimänä kesäaamuna tultiin töihin ja löydettiin kannella siijaitsevasta, pleksilasista rakennetusta lipunmyyntikojusta valtava kasa sitä itseään. Oli vielä mukavasti ehtinyt muhia aamuauringossa (paistoi tosiaan koko kopin täydeltä sisään, kun läpinäkyvät oli seinät), ja haju oli lähes silmin nähtävissä.

Paperiongelmakin oli kätevästi rakaistu, sillä kasan vieressä oli muutama "Tervetuloa Turkuun" -esite täysin palvelleena. Montaa asiaa kerittiin siinä aamutuimaan pohtia, mm. sitä oliko teolla mahdollisesti jonkilaista kannanoton luonnetta esim. tamperelaisten suunnalta (vrt. esitteiden käyttö) ja sitä, miksi ihmeessä laivan edessä ollut tiheä pusikko ei ollut kelvannut hätähousulle, vaan oli jotenkin onnistunut ohittamaan kaikki laivan hälytysjärjestelmät ja kapuamaan pikkuruiseen myyntikoppiimme asioilleen.

Iltapäivällä sitten saimme soiton poliisilaitokselta; Laivan hälärit olivat sittenkin toimineet ja poliisilla oli säilössä ERITTÄIN nolo, erään turkulaisen firman toimitusjohtaja, joka oli napattu kiinni kirjaimellisesti housut kintuissa. Sanomattakin lienee selvää, että sovittu "likaisen työn lisä" kiliahti tilelle valon nopeudella...
 
löysin tälläisen vanhan ketjun & on ihan pakko osallistua :D
vaikkei ole kyllä kovin hauska juttu... aikoinaan sain ilmeisesti grillin kasvispurilaisesta ruokamyrkytyksen, yöllä söin ja aamulla kun pyöräilin töihin alkoivat hirveät mahakrampit. pyörä jäi lojumaan tielle kun syöksyin ojan yli metsikköön, oksensin ja pyllystä lensi kakkaa kaaressa...
käytin siihen aikaan pitkää nahkatakkia ja onneksi ehdin sen riisua, olisi muuten tullut pesulareissu !! riitti kun sammarit ja maiharit onnistuin sotkemaan, piti palata kotiin ja käydä lähellä asuvan exän luona koputtelemassa että lainaatko puhelinta, soitan töihin.. huh heijaa
 
"vieras"
Itselle tuli kerran kauhea hätä kun olin metsässä lenkillä. No mikäs siinä oli torttua vääntäessä luonnon rauhassa maisemia katsellen. Vaan olisi pitänyt katsella vähän myös sitä millaisella sammalmättäällä sitä takamustaan pyyhkäisi.. Oli nimittäin tulimuurahaisten (ne pienet ja punaiset muurahaiset) pesä ja kuhiseva sellainen...

Tuli aika rivakka ravi kotiin suihkuun..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28084044]Itselle tuli kerran kauhea hätä kun olin metsässä lenkillä. No mikäs siinä oli torttua vääntäessä luonnon rauhassa maisemia katsellen. Vaan olisi pitänyt katsella vähän myös sitä millaisella sammalmättäällä sitä takamustaan pyyhkäisi.. Oli nimittäin tulimuurahaisten (ne pienet ja punaiset muurahaiset) pesä ja kuhiseva sellainen...

Tuli aika rivakka ravi kotiin suihkuun..


Pitipä googlettaa ihan oikea nimikin kun meidän perheessä noita on kutsuttu tulimuurahaisiksi, mutta ne ovatkin siloviholaisia eli kusiaisia. Olen aina luullut, että kusiainen on yleisnimitys muurahaisille. Oppia ikä kaikki... :)
 
"tii"
Itse olen aina tähän mennessä kerinnyt vessaan,mutta ystäväni ex-mies joutui kerran pesemään ystäväni housuja baari-illan jälkeen taksiaseman vessassa,kun ystäväni oli paskantanut housuunsa.Oli neitonen ollut niin kännissä.
Samainen ystävä lähti kerran minun ja tuntemattoman miehen mukaan baari-illan pääteeksi,no ystäväni oli taas niin kännissä,että jossain vaiheessa aamuyötä meni paskalle rappukäytävään.Kyllä hävetti,kun kaverini sieltä rapusta sen ukon kanssa raahasin sisälle.
 

Yhteistyössä