häpyhuulen rauhastulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA!!!!!

Vieras
Arka asia..mutta nyt kaipaan kipeästi apua..Minulla on ollut pitkään oikean puoleinen häpyhuuli turvonnut..olen sitä gynelläkin näyttänyt,mutta ku ei ollut kipeä,niin jäin jatkohoitoa vaille..
nyt asia on alkanut vaivaamaan...jopa istuminen tuottaa kipua..kovalla penkillä istuminen melkein mahdotonta..rakastelussa asia vaivannut aina..
Nyt tuntuu siltä, että pitäisi mennä lääkäriin,pahoinvointia ja pientä lämpöäkin päivittäin..kipun ja olon takia aloin jo pohtia töissä jaksamista..

Onko tämä mielestänne sellainen asia, että voin soittaa aamulla lääkäriin päivystysajan ja pyytää sairaslomaa...
turvotus nimittää hieman helpottaa viikonloppuisin, kun en ole töissä,kotona kun saa olla vaikka vaakatasossa...

jotenkin nolo asia, mutta asia on koko ajan mielessä,kun kipu muistuttaa olemassaolon..

sillon ku mulla oli toi rauhastulehdus,ni en todellakaan rakastellut tai istunut edes pehmeellä penkillä!!!! eli hiukan epäilen,ettei ois semmosesta kysymys...ja vaati tosiaan kahden päällikkäisen antibioottikuurin syömisen,ennenku kärsi kunnoolla istumaan!
mut joo,lääkäriin varmaan kannattais mennä!

no tuleeko siitä sairaslomaa?ja kuinka paljon...
En oikein pääse lääkäriin koskaan,kun olen sijainen..ja työajat aika silloin kun terveyskeskus auki..olen siis päiväkodissa töissä..työkin aika raskasta ja kiireistä..

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
luuletko,et olet korvaamaton työssäsi?sijainen olen minäkin ja päiväkodissa töissä,mut jos olen kipeenä ni ihan varmasti menen lääkäriin!

Heh,no en todellakaan..ehkä vain poden pahaa omaatuntoa...ei millään kehtaisi olla pois..kun keväällä meillä lapset sairasteli paljon,ja jouduin olemaan paljon hoitovapaalla...

Terveyskeskukseen voi hyvin mennä, ei ole ihan niin hätäinen tilanne. Mutta hyvä olisi kyllä käydä, tulehdus voi nimittäin mennä pahaksikin. Ja kun on tuota lämpöäkin, sekin kielii tulehduksesta jossain.

Yhteistyössä