Hän oli hieman vanhempi

Astuin arasti olohuoneen puolelle ja istuin sohvalle matalan pöydän taakse. Markku tuli keittiön puolelta lasien ja pTämä on pieni muistelu jo kauan sitten tapahtuneesta. Silloin olivat tytöt ja pojat tyttöjä ja poikia. Verrattuna nykyajan nuoriin, niin aika lapsia olivat. Ei silloin nuorten joukossa voitu edes uumoillakaan, miten nykyajan nuoriso elää ja käyttäytyy. Estottomasti ja rohkeasti. Salaa ehkä ihailtiin jos saatiin kuulla jonkun parin olleen sillä tavalla. Siitä kuiskittiin ja oltiin salaa ehkä hieman kateellisia siitä rohkeudesta, mikä heillä oli ollut. Pojat keskenään niin kuin tytötkin tietenkin juttelivat asioista, ja tuntui, ettei kukaan tiedä yhtikäs mitään. Vanhempien kanssa ei juteltu kuin tavanomaiset arkiset asiat ja murheet, mutta ystävien kanssa sitten selvitettiin ja koettiin monetkin asiat väärin ymmärretyiksi. Aina oli joku, joka ihan varmasti tiesi ja häntä oli uskominen. Tämä muistelu on omasta elämästäni ja palaan vuosia taakse, omaan nuoruuteen.
<<<<<<<<




Nimeni on Niina ja olen juuri täyttänyt 16 vuotta. Kotini on kaupungissa, melkein keskustassa. Asumme isän ja äidin kanssa kerrostalossa joka on viimeinen kivitaloista, jotka pienen kaupungin keskustassa on. Siitä alkaa sitten rivitaloja ja omakotitalojen alueet. Täältä siis oikeastaan historiani alkaa.



Koulu oli loppunut jo kolmisen viikkoa sitten ja pian oli juhannusaika. Kesäkuu olikin harvinaisen kuuma, helteinen ja hiostava. Aikani kuluksi lähdin ulos etsimään hieman viileyttä, sillä sisällä auringon paahtamassa kodissa tunsin sulavani. Kävelin hiljakseen läheisessä kaupunkimetsikössä lehtipuiden varjossa pientä sammaloitunutta polkua pitkin. Yht’äkkiä pelästyin, kun vastaan tuli hölkäten joku. Tunsin hänet naapuritalon mieheksi. Rivitalon mieheksi. Tiesin hänen nimensäkin. Se oli Markku. Olin ollut jo pidemmän aikaa hieman ihastunut häneen, ihan salaa, enkä ollut siitä kenellekään kertonut. En edes parhaalle ystävättärelleni, Einille, joka nyt oli jo lähtenyt vanhempiensa kesämökille.



”Hei, miten menee,” kysyi Markku?
Ihmettelin miten hän nyt minulle puhui. Oikein pysähtyi. Ei hän koskaan aiemmin mitään ollut sanonut, ainakaan minulle. Tunsin punastuvani ja katsoin alas sandaalejani. Ponnistin itsestäni pienen äänen jotenkin näin:
”Hei, hy-hyvin kai. Miten its-itselläsi?” Katseeni oli tiukasti muualla mutta ei miehessä.
”Ihan mahtavaa,” hän vastasi, ”ihan hienoa ja mukavaa tämä kesän alku, eikö vaan?”
Vastasin niin olevan ja vilkaisin Markun kasvoja. Hän rykäisi hieman ja potki sammaleisen kävyn polulta sivuun. Hän liikutteli itseään kuin hänellä olisi ollut asiaa enempikin.
”Olen nähnyt sinut useinkin menevän kadulta viereiseen taloon ja arvannut sinun asuvan siellä. Tiedän myös nimesi, tai olen sen kuullut kun joku on sinua kutsunut. Se on Niina, eikö vaan?”
”On se,” vastasin ja nyt uskalsin jo katsoa miestä silmiin.
”Olen monta kertaa ajatellut, että olisi mukava jutella naapureiden kanssa, no, ainakin sun kanssa.”
En osannut vastata mitään, vaan katselin taas alas ja naputtelin sandaalin kärjellä polulla olevaa puun juurta.
”Kuule, mitä jos tulisit illalla minun luo. Tarjoan vaikka punaviinit. Sanotaan siinä seitsemältä.”
Päässäni pyöri ja ajattelin, että mitä vastaisin. Voisinko, en koskaan aikaisemmin ole ollut yksin jossain vieraassa paikassa miehen kanssa. Kamalaa, ihan kaksin. Mitä vastaan? Viiniä juomaan. Eiii!
”Voin mä kyllä,” kuulin itseni heikolla äänellä vastaavan.
”Kiva, tule sitten,” vastasi Markku ja lähti juoksemaan kohti kotiaan.
Minä käännyin myös ja kiiruhdin kotiin. Villisti pyöri taas ajatukset päässäni. Tunsin itsessäni ihmeellistä kuumotusta enkä tiennyt uneksinko vai ei.



Oli vielä hyvin aikaa ennen kuin kello olisi seitsemän. Kotona otin esiin uudet farkut, joiden takataskun päällä luki MicMac. Ajattelin ottaa aika kireän ja valkoisen t-paidan. Semmoisen jonka hihat olivat niin lyhyet, että hihan alapuoli oli melkein kainalossa. Sekin oli uusi. Nostin ne sängylle ja menin vielä kaapille. Valikoin pikkuhousuja ja otin esiin pienet ja kireät. Melkein läpikuultavat ja joissa edessä oli pitsikoristeet. Ne olivat melkein bikinit. Napakin jäi vyötärön yläpuolella paljaaksi. Rintaliivit olivat myös uudet, silkkiset tai jotain, ja nekin kivan nätit valkoiset. Eivät näkyisi niin hyvin paidan läpi.



Menin suihkuun ja pesin hiukseni. Runsas shampoo vaahtosi ja olin vaahdossa kokonaan itsekin. Hiukset ehtisivät hyvin kuivua ennen kuin menisin Markulle. Aloin miettimään veden valuessa ylitseni, että mitähän olin tekemässä. Mitä siellä tapahtuisi. Alkaisiko Markku lähennellä ja tehdä vaikka mitä. Minähän olin neitsyt, ehta, niin kuin pojat sanoivat. En ole kenenkään kanssa ollut. Itse olen vaan itseäni tutkiskellut ja oppinut miten voi tehdä hyvää itselleen. Jo pari, kolme vuotta olin itseäni sormettanut ja joskus jotain pientä itseeni työntänyt. Hiusharjan varsi oli kerran satuttanut, ja silloin tuli verta. Kaksi päivää sitä hieman tuli ja sotki pikkuhousut. Se ei ollut kuukautisvuotoa. Ymmärsin, että enää en ollut ”ehta”. Sitten ei enää sattunut eikä verta näkynyt, vaikka kerran kokeilin penaalia. Minulla on semmoinen pyöreä muovinen kynäkotelo, jonka ymmärsin olevan yhtä paksu kuin miesten se, siis silloin kun he rakastelevat. Pyyhin sen vaan puhtaaksi ja se mahtui hyvin sisääni. Mittasin kerran viivoittimella, miten syvälle uskalsin sen työntää. Kyllä se meni jotakin 14-15 senttiä. Syvemmälle en uskaltanut sitä upottaa.



No niin, tulin suihkusta ja kiedoin pyyhkeen pääni ympärille. Toisella pyyhkeellä kuivasin itseni ja ajattelin hieman ehostaa kasvojani. Hassu nimi ehostaa, remontoida, eihän minulla naama rikki ollut. Laitoin hieman voidetta kasvoille ja silmien ympärille kajalia. Sipaisin huuliin myös hieman rosan väristä huulikiiltoa. Hieman vaan. Hiukset olivatkin jo melko kuivat ja harjasin niitä avonaisen ikkunan edessä kunnes ne olivat aivan kuivat. Nopeasti olin pukenut valitsemani vaatteet päälleni ja olin valmis lähtemään. Kello oli vielä puoli seitsemän, mutta lähdin. Syy oli se, että oli tehtävä harhautus ja käännyttävä väärään suuntaan. Ihan vaan vanhempieni takia.



Olin eteisessä kun isä ja äiti kysyivät mihin lähden. Vastasin vaan huolimattomasti valehdellen meneväni Einille. Eihän Eini ollut edes koko kaupungissa, mutta eiväthän vanhempani sitä tienneet. Menin ulos ja kadulla käännyin toiseen suuntaan kuin missä Markun rivari oli. Kävelin hitaasti ja kaarsin sitten meidän talon takaa Markun talolle. Herrajumala sentään kun olin hermostunut. Sydän oli noussut kurkkuun kun soitin Markun ovikelloa tasan kello seitsemän. Katselin ympärilleni ja kuulin sisältä askelien lähestyvän ovea. Ovi aukesi, ja hän seisoi siinä! Taivas miten komealle hän näytti. Kaunis minusta, vai voiko miestä kauniiksi sanoa? Tummat, hieman pörröiset hiukset, siniharmaat silmät jotka katsoivat tyylikkäiden silmälasien takaa. Ja vielä, miten komea hän oli. Enkö ole sitä aiemmin huomannut tai pannut merkille? Nyt kun katselin häntä lähempää, niin kyllä asia niin oli. Komea. En osannut sillä hetkellä sanoa mitään, vaan potkaisin kengät eteisen naulakon alle.
 
Astuin arasti olohuoneen puolelle ja istuin sohvalle matalan pöydän taakse. Markku tuli keittiön puolelta lasien ja punaviinipullon kanssa. Hän istuutui viereeni ja kaatoi viiniä laseihin. Olin kuolla, … näin lähellä vierasta miestä en koskaan aikaisemmin ollut istunut, mitä nyt bussissa, mutta näin kaksistaan ja sohvalla. Vallitsi pieni hiljainen hetki kun maistelimme viinejämme.
”Sä olet hyvän näköinen,” sanoi Markku hetken kuluttua ja kertoi, että oli jo pidemmän aikaa huomannut ja seurannut menojani.
”Päätin nyt rohkaistua ja kutsua sinut tänne, kun sopivasti kohdattiin ja olit yksin.”
En osannut siihen mitään sanoa, mutta hieman änkyttäen sain kumminkin sanottua.
”Ai, se on mukavaa.”
Mikä idiootti olinkaan, eihän niin voinut sanoa. Otin taas viiniä lasista ja tunsin miten se lämmitti jo kuumaa minua. Varovasti Markku otti käteni omaansa ja katsoi minua silmiin. Miten kaunis oli Markun katse. Ja kauniit silmät silmälasien takana. Otin taas viiniä ja se maistui paremmalle kuin ensimmäisellä kerralla. Tunsin sydämeni nopeat lyönnit ja olin hieman pyörällä päästäni. Taisin olla jo vähän huppelissa.
”Nojaa hieman taakse ja sulje silmäsi,” sanoi Markku yllättäen.
Tulin hieman hermostuneeksi ja kai myös araksi. Mitä hän tarkoitti ja aikoi, mutta tein kuitenkin niin. Laskin viinilasin pöydälle ja nojasin vasten selkänojaa. Vilkaisin vielä Markun kasvoja jotka olivat kiltin näköiset ja suljin silmäni. Äkkiä tunsin hänen huulensa omillani. Hän suuteli. Jäykistyin, vartalo nousi lähes kaarella ylös ja painoin kämmeniä vasten sohvan istuinta. Olin kuolla, taas kerran. Rentouduin hieman ja Markku jatkoi suutelua ja irrotin kädet sohvalta. Teki mieli tarrata Markkuun ja itsekin antautua suuteluun. Tunsin miten Markun käsi laskeutui reidelleni ja pistin omani sen päälle. Kauhistuneena pyysin häntä odottamaan. Katsoin häntä ja kerroin, että tämä tämmöinen on ensimmäinen kerta minulle. Kerroin, etten ennen ole ollut kenenkään kanssa ja nyt on ensimmäinen kerta kun olen jonkun kanssa näin kahden. En ole edes koskaan suudellut.
”Mutta sinähän suutelet ihan hyvin ,” sanoi Markku ja kysyi voiko jatkaa ja halusinko minä vai lopetetaanko.
Hän oli huomaavainen ja kiltti. Sanoin, että en pelkää ja voisi vaikka jatkaa. Markku työnsi sohvapöydän kauemmaksi ja istui eteeni lattialle. Liu’uin selkänojaa alas lähemmäksi Markkua ja hän laittoi molemmat kätensä reisilleni. Hitaasti hän hiveli niitä polvista ylös ja takaisin. Peukalot liukuivat sisäreisillä ja aivan huomaamattani olin avannut hieman jalkojani. Markun kädet hipaisivat ohimennen edustaani liukuessaan ylös lantioilleni ja sieltä taas takaisin. Värähdin aina kun kädet liukuivat häpykummun yli. Sitten näin miten kädet avasivat farkkujeni napitusta, mutta en tehnyt mitään. Suljin vaan silmäni ja annoin niin tapahtua. Markku avasi ne kokonaan ja tarttui housujen vyötäröstä ja kysyi:
”Onko kaikki hyvin, voinko vielä jatkaa?”
Purin huultani ja silmät edelleen suljettuina nostin takapuoleni irti sohvalta ja kuiskaten:
”Voit.”
Markku veti farkut päältäni ja alkoi suudella paljaita reisiäni. Hänen huulensa suutelivat sisäreisiä ja samalla hän erotti jalkani vielä kauemmas toisistaan. Markun huulet kävivät aika lähellä rakoani ja tunsin itsessäni omituista kuumotusta. Kovempaa kuin kotona silloin kun hyväilin itseäni. Minä halusin nyt lisää.



”Onko sua koskaan nuoltu?”
Mitä? Kysymys yllätti. Enhän ollut edes ennen suudellutkaan. Siis nuoltu, sieltäkö? En oikein ymmärtänyt.
”Nuoltu? Ei ole,” vastasin, suljin silmäni ja jäin odottamaan.
Markku pujotti sormensa pikkuhousujen vyötärönauhan alle ja veti pikkarit hitaasti pois päältäni. En edelleenkään vastustellut, vaikka nyt näkyi kaikki. Kaikki se mitä ei kukaan vieras ollut ennen nähnyt. Tunsin miten kuuma kieli eteni sisäreittä ylös kohti vakoa. Kevyesti se liukui sitten vaossa ylemmäksi ja pysähtyi klitoriksen päälle. Kieli palasi alemmaksi ja tunkeutui häpyhuulien väliin. Hän imi vakoa ja samalla peukalo paineli klitorista. Sormet olivat karvoitukseni päällä. Yllättäen hän levitti molemmin käsin häpyhuulet pitkälle erilleen. Suuteli syvältä ja työsi sinne myös kielensä. Huokaisin kovaa ja Markku tuntui siitä pitävän. Hän alkoi imemään ja suutelemaan vakoa aina vaan lujemmin ja minä hengästyin. Käteni oli Markun hiuksissa ja painoin päätä alas kohti syliäni. Huohotin ihan valtavasti. En näin ollut koskaan tehnyt. Hallitsemattomat kirahdukset tulivat suustani ja pylly pyöri Markun kasvojen alla. Oli taivaallisen ihanaa. En voinut käsittää miten sylin nuoleminen ja imeminen voi tehdä näin ihanaa. En ollut semmoista edes ymmärtänyt. En alkuunkaan käsittänyt.



Markku painautui vasten syliä ja imi klitoriksen suuhunsa. Tunsin, että kohta tulisin, sillä sen tunteen olin jo oppinut kotona kotikonstein. Nyt se vaan tuntui voimakkaammalta, melkein kivulta. Markun sormi painui syvälle vakooni, syvemmälle mitä hänen kielensä oli ollut. Sormi kiersi ahdasta reikää ja silmissäni säkenöi ja lantio salamoi. Olin tulla millä sekunnilla tahansa. Sitten Markku pisti sisääni toisenkin sormen ja silloin minussa räjähti. Orgasmi oli kova ja vapisin. Kirahdin kovaa jota alitajuisesti häpesin. Vartalo nousi kaarelle. Puristin Markkua ranteista kun hän hitaasti hiveli sisäreisiäni lähellä vakoani. Minusta oli valunut nesteitä ja ne levisivät Markun käsien alla pitkälle reisiä myöden alas.



Markku katsoi minua pahankurisella ilmeellä ja hymyili. Kysyi sitten, että mille tuntui. Tuskin pystyin vielä puhumaan kun kakellellen vastaisin:
”Oli se ihanaa.”
Suljin taas silmäni ja nojasin taakse. Kaikki oli alapäässäni avoinna, mutta en siitä välittänyt. Hetken olin vaan siinä, mutta sitten havahduin ja kysyin:
”Miten vanha olet?”
”Vähän aikaa sitten täytin 22 vuotta,” vastasi Markku.
Markku, 22 vuotta, ihana ja komea mies, mietiskelin itsekseni. Katselin miestä ja arvasin sekä näin, että ei Markku ollut saanut äskeisestä vielä täyttä tyydytystä. Näin, että hän oli aika kova, - pullotuksesta päätellen. Hän istuutui vierelleni ja kysyi ujosti, että mitenkähän olisi, jos hän saisi myös jotain.
”En ole koskaan semmoista tehnyt,” sanoin sitten ehkä hieman pelokkaasti.
”Kuule, ei siinä mitään vaaraa ole. Ollaan varovaisia.”
Markku pyysi minua istumaan lattialle eteensä. Hän napitti auki housunsa ja riisui ne. Yhtä aikaa lähtivät myös bokserimalliset alushousut. Herrajumala sentään mitä näin! Punastuin ja huolestuin, kun minulla ei ollut aavistustakaan mitä minun piti tehdä. Markku kysyi, että olinko okei ja nyökkäsin olevani. Istuuduin kömpelösti lattialle Markun eteen. Pelonsekaisella uteliaisuudella ojensin käteni ja tartuin kovana olevaan kaluun. Puristin sitä varresta ja aloin liikuttaa kättäni ylös ja alas. Tunsin kättä ylös viedessä aina paksumman pallukan kädessäni, ja alas mennessä käden luiskahtavan siltä pois. Huomasin miten Markku alkoi hieman hengästyneenä hengittää ja välillä sulki silmiään. Hän siis piti siitä. Ajattelin, että minun piti tehdä samaa mitä Markku hetki sitten oli minullekin tehnyt. Kumarruin ja työnsin kieleni ulos. Puristin kalua kädessä ja toin sitä lähemmäksi suutani. Hipaisin kielellä sen kovaa, pyöreätä päätä ja maistoin ihan omituisen maun. Ei hyvää eikä pahaa, mutta kai sentään hyvää. Avasin suuni ja otin tummanpuhuvan, melkein violetin värisen pallon huulieni väliin. Hyväilin sitä ja kutittelin kielellä. Ei se hullumpaa ollut. Tulin rohkeammaksi ja otin kalua syvemmälle suuhun. Muistin miten Markku oli minua imenyt ja nyt rupesin imemään. Työntelin suutani edestakaisin ja Markku alkoi hieman puuskuttaa. Kalu oli mielestäni suuri, mutta niin ihanan tuntuinen kädessä. Tunsin miten Markku nautti ja jännitti vartaloaan. Minä imin ja samaan aikaan puristin kädellä vartta ja otin sitä syvemmälle suuhuni ja aina välillä ulos. Edestakaisin.
”Ihanaa Niina, tee niin, runkkaa, runkkaa kovaa.”
Se mitä tein, oli siis runkkaamista. No, minä runkkasin kädellä ja suulla. Koskettelin välillä alla riippuvaa pussia ja tunnustelin kiveksiä. Sen tiesin, että ne olivat kivekset.
”Oiih, minulta tulee kohta, jatka vaan, jatka,” puuskutti Markku.
Kun hetki koitti, niin Markku tarttui itse kaluunsa ja otti sen suustani. Heti irtosi pitkä vana vaaleaa, spermaa siis, joka lensi ylös Markun rinnalle asti ja sotki samalla vatsankin. Katselin silmät pyöreinä miten kalu sykki lopuksi pieniä määriä enää spermaa. Kokeilin sitä sormella. Mitä jos sitä olisi äsken lentänyt suuhuni? En kai olisi siitä suuttunut? En.



Istuin Markun viereen sohvalle. Maistelimme vielä viiniä ja puhelimme. Minä jo vapautuneemmin ja ujostelematta. Olin edelleen alapäästäni alasti. Kerroin miten en koskaan ollut ollut tämmöisessä mukana ja miten uutta tämä oli ollut. Pyysin kokemattomuuttani anteeksi. Kellokin alkoi olemaan jo paljon, mutta istuin vaan Markun kanssa juttelemassa. Nautin hänen käsiensä hyväilyistä jotka edelleen vaeltelivat alastomilla kohdillani. Koskettelinhan tietenkin Markkua minäkin.



Markku nousi ja otti minua kädestä ja johdatti makuuhuoneeseen. Hän sytytti pienen lampun ja pyysi minut menemään sängylle. Minä tottelin ja tein miten hän pyysi. Markku laskeutui vierelleni ja kysyi, oliko kaikki kunnossa. Hän suuteli minua suulle ja nousi päälleni, levitti jalkani ja työnsi sitten hitaasti kaluaan sisääni. Ynähdin hieman, mutta se liukui kivuttomasti sisään ja minä nautin. Valtavan nautinnollista! Kokeilimme erilaisia asentoja ja kaikki oli minulle uutta ja rakastelimme koko yön.
<<<<<<<



Tässä oli historiani tässä asiassa ja miten minusta tuli Markun oma. Ja ikioma edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: AinaAnnina
Luin tämän toissapäivänä. Tarina jäi ihanana mieleen. Olen nyt haaveillut, että minut olisi löydetty näin. Vähänhän tuossa on laillisuuden rajamailla olevia juttuja. Viiniä alaikäiselle jne. Mutta tosi kiihottava.
 

Yhteistyössä