Hämmästynyt!

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti78
  • Ensimmäinen viesti
kotiäiti78
Olen ihan ymmälläni yhdestä asiasta synnytyksen jälkeen mullejäi hieman kiloja mielestäni kuitenkin olen seksikäsja isot rinnat ym olen hullun lailla lenkkeilly ym ja vaan mukaanpainoa on pudonnu 4kg yks ilta mieheni oli erittäin pahalla tuulella ja tokaisi vain että ei susta kyllä huomaa että lenkkeilet ja paino olisi pudonnu... :\| mä jotenkin loukkaannuin siitä nyt se vaikuttaa mun seksi elämääni todella paljon.
 
kop
:kieh: Miehes ei näköjään halua ymmärtää ettei ne kilot lähde niin vaan pois synnytyksen jälkeen.Et se vie oman aikansa ennen kuin ne saa karistettua pois kokonaan.Tsemppiä sulle :hug:
 
Pikku pikku vinkkinä, että sentit lähtee vyötäröltä nopeemmin kuin kilot, jote voit ilahduttaa sohvaperunaa vaikka lausahduksella: "kato kun mää oon jo kymmenen senttii hoikempi eikä tissitkään roiku! Kokeile vaikka!!"
:D
 
Tossa näppäimistöllä on L-kirjaimen alapuolella sellaiset nappulat kuin piste ja pilkku, opettele niiden käyttö niin saa sun marinoista jotain tolkkuakin. Jos et millään meinaa oppia niin voit kysäistä keltä tahansa 10v mukulalta, ne voi sua neuvoa miten välimerkkejä käytetään.
 
Sinulle vieras joka kommentoit kirjoitustaitoa.
Onko taito kirjoittaa oikein, pistein,pilkuin ym välimerkein tämän palstan tärkein asia?
Jos et saa teksteistä selvää, ja haluat kommentoida vain virheitä siirry kirjallisuutta ja kirjoittamista käsitteleville sivustoille.
Näillä palstoilla puhutaan elämästä. Joskus kiehuu yli eikä vain jaksa katsoa miten tekstijäsentyy.
Voi olla ,että kannattaa hankkia elämä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 17:08 vieras kirjoitti:
Sinulle vieras joka kommentoit kirjoitustaitoa.
Onko taito kirjoittaa oikein, pistein,pilkuin ym välimerkein tämän palstan tärkein asia?
Jos et saa teksteistä selvää, ja haluat kommentoida vain virheitä siirry kirjallisuutta ja kirjoittamista käsitteleville sivustoille.
Näillä palstoilla puhutaan elämästä. Joskus kiehuu yli eikä vain jaksa katsoa miten tekstijäsentyy.
Voi olla ,että kannattaa hankkia elämä.
Kieliopista näpäyttäminen ei ole väärin. Välillä näkee tekstejä joihin voisi antaa neuvoja suuntaan jos toiseen, koska kirjoittajan tekstin voi ymmärtää monella tavalla. Tällaisesta "sinnepäin" tekstistä jää sellainen maku ettei kirjoittaja itse ole viitsynyt paneutua ongelmansa pohdintaan. Huoliteltu kirjoitusasu ja kieliopin noudattaminen edes pisteiden ja pilkkujen osalta vat vähimmäis vaatimuksia, mitä suomalaiselta peruskoulun käyneeltä voi vaatia.

-Pilkun******
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 14:07 vieras kirjoitti:
Tossa näppäimistöllä on L-kirjaimen alapuolella sellaiset nappulat kuin piste ja pilkku, opettele niiden käyttö niin saa sun marinoista jotain tolkkuakin. Jos et millään meinaa oppia niin voit kysäistä keltä tahansa 10v mukulalta, ne voi sua neuvoa miten välimerkkejä käytetään.

Peesi.Ymmärtäisi paljon enemmän tekstiä!!
 
joopajoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 19:56 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 17:08 vieras kirjoitti:
Sinulle vieras joka kommentoit kirjoitustaitoa.
Onko taito kirjoittaa oikein, pistein,pilkuin ym välimerkein tämän palstan tärkein asia?
Jos et saa teksteistä selvää, ja haluat kommentoida vain virheitä siirry kirjallisuutta ja kirjoittamista käsitteleville sivustoille.
Näillä palstoilla puhutaan elämästä. Joskus kiehuu yli eikä vain jaksa katsoa miten tekstijäsentyy.
Voi olla ,että kannattaa hankkia elämä.
Kieliopista näpäyttäminen ei ole väärin. Välillä näkee tekstejä joihin voisi antaa neuvoja suuntaan jos toiseen, koska kirjoittajan tekstin voi ymmärtää monella tavalla. Tällaisesta "sinnepäin" tekstistä jää sellainen maku ettei kirjoittaja itse ole viitsynyt paneutua ongelmansa pohdintaan. Huoliteltu kirjoitusasu ja kieliopin noudattaminen edes pisteiden ja pilkkujen osalta vat vähimmäis vaatimuksia, mitä suomalaiselta peruskoulun käyneeltä voi vaatia.

-Pilkun******
Lueppa sitten oma tekstisi vielä kertaalleen... :whistle:
 
Vanha Kääpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 14:07 vieras kirjoitti:
Tossa näppäimistöllä on L-kirjaimen alapuolella sellaiset nappulat kuin piste ja pilkku, opettele niiden käyttö niin saa sun marinoista jotain tolkkuakin. Jos et millään meinaa oppia niin voit kysäistä keltä tahansa 10v mukulalta, ne voi sua neuvoa miten välimerkkejä käytetään.
Ensin se asiallinen asia; kun joku asia korpee ja on tunnekuohun vallassa, ei jaksa keskittyä kirjoitus asuun. Sitäpaitsi tunnekuohun vallassa saattaapi sormet olla nopeammat kun silmät tai ajatus. Kirjoitusnopeuden kasvaessa virhelyöntien todennäköisyys kasvaa ja kiukkuisena taas se nopeus kasvaa...

Toisekseen itseltäsi puuttuu yksi piste ja sen jälkeen iso alkukirjain, sekä kolme pilkkua. Eikä tuo mukulalta ja suo ole mitään hyvää kieltä eikä keneltä kirjoiteta keltä.

Luulitkos olevas ainut, joika osaa pilkkua #&%?$!* :kieh: :kieh: Jos ei ole asiaa, ole hiljaa. Tyhmäkin käy viisaasta kun pitää suunsa kiinni. Myös nämä oppi peruskoulussa, ainakin minun aikanani ja luultavasti samalta opelta kun sen pisteen paikankin;).

Lopuksi vielä voin kertoa ihan itse, että tämä viesti on kohtalaisen huonoa kieltä ja aika kökkö rakenteeltaan, mutta kun yhdellä kädellä vauva sylissä en jaksa korjata virheitä.

Joten kolmanneksi vois huomauttaa, että mä tuskin olen ainoa, joka täällä kirjoittaa samalla kun imettää vauvaa tai muuten muksu hyörii sylissä. Eipä silloin viitsi miettiä kauheasti ulosantia!

Alkuperäiselle :hug:
Ei se mies välttämättä tarkoittanu yhtään mitään, itsehän sanoit sen olleen pahalla päällä. Mä käskin viimeks kun vedin herneen nenään ukon ajaa moottoripyörällä rekan alle. :ashamed: En ihan tarkottanu...Joskus, no hyvä on, aika usein, tulee oma paha olo purettua siihen läheisimpään ihmiseen, kun vieraille ei kehtaa mennä ärhentelemään :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 20:31 joopajoo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 19:56 Vieras kirjoitti:
Kieliopista näpäyttäminen ei ole väärin. Välillä näkee tekstejä joihin voisi antaa neuvoja suuntaan jos toiseen, koska kirjoittajan tekstin voi ymmärtää monella tavalla. Tällaisesta "sinnepäin" tekstistä jää sellainen maku ettei kirjoittaja itse ole viitsynyt paneutua ongelmansa pohdintaan. Huoliteltu kirjoitusasu ja kieliopin noudattaminen edes pisteiden ja pilkkujen osalta vat vähimmäis vaatimuksia, mitä suomalaiselta peruskoulun käyneeltä voi vaatia.

-Pilkun******
Lueppa sitten oma tekstisi vielä kertaalleen... :whistle:
O kirjain näyttäisi puuttuvan ovat sanasta ja sanojen joihin ja ettei eteen voi laittaa pilkun, jos siltä tuntuu.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/4.3.html
Pilkun paikasta voimme jatkaa keskustelua esimerkiksi uutisryhmässä: sfnet.keskustelu.kieli

Ja sinulle Vanha Kääpä.

Kunpa edes kolme neljäsosaa kirjoittasi yhtä "hyvin" kuin sinä, niin väärinkäsityksiltä ja monimielisyyksiltä vältyttäisiin.
 
Joopajoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 19:56 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 17:08 vieras kirjoitti:
Sinulle vieras joka kommentoit kirjoitustaitoa.
Onko taito kirjoittaa oikein, pistein,pilkuin ym välimerkein tämän palstan tärkein asia?
Jos et saa teksteistä selvää, ja haluat kommentoida vain virheitä siirry kirjallisuutta ja kirjoittamista käsitteleville sivustoille.
Näillä palstoilla puhutaan elämästä. Joskus kiehuu yli eikä vain jaksa katsoa miten tekstijäsentyy.
Voi olla ,että kannattaa hankkia elämä.
Kieliopista näpäyttäminen ei ole väärin. Välillä näkee tekstejä joihin voisi antaa neuvoja suuntaan jos toiseen, koska kirjoittajan tekstin voi ymmärtää monella tavalla. Tällaisesta "sinnepäin" tekstistä jää sellainen maku ettei kirjoittaja itse ole viitsynyt paneutua ongelmansa pohdintaan. Huoliteltu kirjoitusasu ja kieliopin noudattaminen edes pisteiden ja pilkkujen osalta vat vähimmäis vaatimuksia, mitä suomalaiselta peruskoulun käyneeltä voi vaatia.

-Pilkun******
Ooksä joku tollo??Tossa sun omassa tekstissä on vähintään yhtä paljon virheitä kun alottajan kirjotuksessa :LOL: Opetteles kuule ite kirjottaan,äläkä täällä marise :kieh:
 

Yhteistyössä