\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 14:07 vieras kirjoitti:
Tossa näppäimistöllä on L-kirjaimen alapuolella sellaiset nappulat kuin piste ja pilkku, opettele niiden käyttö niin saa sun marinoista jotain tolkkuakin. Jos et millään meinaa oppia niin voit kysäistä keltä tahansa 10v mukulalta, ne voi sua neuvoa miten välimerkkejä käytetään.
Ensin se asiallinen asia; kun joku asia korpee ja on tunnekuohun vallassa, ei jaksa keskittyä kirjoitus asuun. Sitäpaitsi tunnekuohun vallassa saattaapi sormet olla nopeammat kun silmät tai ajatus. Kirjoitusnopeuden kasvaessa virhelyöntien todennäköisyys kasvaa ja kiukkuisena taas se nopeus kasvaa...
Toisekseen itseltäsi puuttuu yksi piste ja sen jälkeen iso alkukirjain, sekä kolme pilkkua. Eikä tuo mukulalta ja suo ole mitään hyvää kieltä eikä keneltä kirjoiteta keltä.
Luulitkos olevas ainut, joika osaa pilkkua #&%?$!* :kieh: :kieh: Jos ei ole asiaa, ole hiljaa. Tyhmäkin käy viisaasta kun pitää suunsa kiinni. Myös nämä oppi peruskoulussa, ainakin minun aikanani ja luultavasti samalta opelta kun sen pisteen paikankin
.
Lopuksi vielä voin kertoa ihan itse, että tämä viesti on kohtalaisen huonoa kieltä ja aika kökkö rakenteeltaan, mutta kun yhdellä kädellä vauva sylissä en jaksa korjata virheitä.
Joten kolmanneksi vois huomauttaa, että mä tuskin olen ainoa, joka täällä kirjoittaa samalla kun imettää vauvaa tai muuten muksu hyörii sylissä. Eipä silloin viitsi miettiä kauheasti ulosantia!
Alkuperäiselle :hug:
Ei se mies välttämättä tarkoittanu yhtään mitään, itsehän sanoit sen olleen pahalla päällä. Mä käskin viimeks kun vedin herneen nenään ukon ajaa moottoripyörällä rekan alle. :ashamed: En ihan tarkottanu...Joskus, no hyvä on, aika usein, tulee oma paha olo purettua siihen läheisimpään ihmiseen, kun vieraille ei kehtaa mennä ärhentelemään :ashamed: