Alkuperäinen kirjoittaja mä:tekeekö ne verkkoja?
Kaikki hämikset tekee seittiä, mut en tiiä miten noi lintuhämyt et kutooko ne miten paljon ku eikös ne saalista maassa enimmäkseen niistä kuopistaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tekeekö ne verkkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helevetti:Meillä sais kengänkuvan selkäänsä. Mitä jos se karkaa ja hyökkää kimppuun????? :O iiik
Ei tarantulan puremaan kuole, paitsi voit ehkä jos on amppareille allerginen. Mutta noi tarantulat ei oo niin myrkyllisiä et kuolema tulis.
Onhan niitä kyllä sit lemmikkeinä mm. mustialeskiä ja niistä osa on tappavia jos ei saa vastamyrkkyä.
millasia oireita aiheuttaa, jos ei kuitenkaan henkeä vie? Voiko lapsen hengen viedä?
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Noi potkii karvoja jos niitä ottaa päähän ja ne karvat ärsyttää ihoa ja saa kyllä varoa et iitä ei mee silmiin kun ärsyttää niin kovasti. ja purema on aikalailla samanlainen ku ampparin reaktioiltaan. Jos ei oo allerginen pahasti niin ei tapa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:meil on 13 tarantulaa ja ukko just tuos kerto, että g.rosea ja t.blondi ovat aivan ääripäät toisistaan. rosea on kiltti ja kosteusvaatimus helppo. blondi on suht aggressiivinen, iso, kosteusvaatimus minimissään 90% (elelee luonnossa täysin märässä, n.1m syvyydessä). Punkkiongelma on väistämätön t.blondin kanssa, jos yrittää pitää luonnonmukaisessa asumuksessa (pieniä hopeisia loisia vilisee ympäri terraa...yök!)
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:A. geniculata
G.rosea
L.parahypana
P.murinus (aggre!!! vaarallinen!!!! myrkyllinen!!! en tykkää mut en voi mitää ku ukko omistaa!!!!)
P.cancerides
Poe rufilata
Poe regalis
Poe miranda
Poe pederseni
Poe striata
Poe ornata
H.lividum
B.albopilosum
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Olen kyllä aika yllättynyt, että myrkyllisiä lajeja saa harrastaa Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini83:www.birdspiders.net löytyy hoito-ohjeet, myynnissä olevat jne. halvempaa ostaa suoraan toiselta harrastajalta, kuin eläinkaupasta! voi saada jopa 10 kertaa halvemmalla. ja tietää mitä saa. joku oli myynyt P.murinuksen G.roseana. myös hoito-ohjeet tietävät nuo harrastajat paremmin kuin eläinkaupassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:Olen kyllä aika yllättynyt, että myrkyllisiä lajeja saa harrastaa Suomessa.
Suurempi riski taitaa olla joutua oman koiransa tappamaksi kuin kuolla hämiksen puremaan.