Hälventäkää mun Uusimaa-ja Helsinki -kammoa ja stereotypioita

No miesten vessa oli tukossa. En oikein huomannut muuta ku oli kiire veskiin...

Onko siellä erikseen edes naisten vessaa? Tai jos on, ni se on samalla invavessa. Jos on -Helsinkiinpäin menossa, ni kannattaa pidätellä nille vanhoille Matragrilleille, Siis ne pienet punaiset tönöt kummallakin puolla turunmotaria, helsingin suuntaan nykyään Kaisan grilli vissiin.
 
Onko siellä erikseen edes naisten vessaa? Tai jos on, ni se on samalla invavessa. Jos on -Helsinkiinpäin menossa, ni kannattaa pidätellä nille vanhoille Matragrilleille, Siis ne pienet punaiset tönöt kummallakin puolla turunmotaria, helsingin suuntaan nykyään Kaisan grilli vissiin.
Oli siellä naisten veski.

Yritän ajoittaa vatsan toiminnan Lohjan abc:lle...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun täytyy tunnustaa jotakin!

Siis mähän en voi käydä noissa yleisissä vessoissa istumassa (bajamaja/puistoveskit) ni viime kesänä kaivarissa iski hätä, enkä kehannu veneen taakse mennä pissille ku niin monella oli pohjat kesken, paljon väkeä. Menin sitten sinne puistoveskin lattialle kyykkypissille, siinä oli kyllä sellainen ritilä lattiana, että en jättänyt lammikkoa jälkeeni.

Tsadissa on välillä hyvin vaikea käyä tarpeillansa! Oon kyllä luontoon pissijä, että jos jossain vain on puska niin sekin riittää mulle ennemmin kuin yleinen vessa.:giggle:
 
Mun täytyy tunnustaa jotakin!

Siis mähän en voi käydä noissa yleisissä vessoissa istumassa (bajamaja/puistoveskit) ni viime kesänä kaivarissa iski hätä, enkä kehannu veneen taakse mennä pissille ku niin monella oli pohjat kesken, paljon väkeä. Menin sitten sinne puistoveskin lattialle kyykkypissille, siinä oli kyllä sellainen ritilä lattiana, että en jättänyt lammikkoa jälkeeni.

Tsadissa on välillä hyvin vaikea käyä tarpeillansa! Oon kyllä luontoon pissijä, että jos jossain vain on puska niin sekin riittää mulle ennemmin kuin yleinen vessa.

Välillä jokin ruoka-aineallergia aiheuttaa sit kyllä kiireen veskiin... Virossakin oon käyny mettässä, kuin karhu konsanaan, monta kertaa. Kerran Tarton poliisiasemaa vastapäätäkin. No sit huomattiin, että lihaliemikuutiossa oli heraa ja fazerin must leib ei ihan sopinu tämmöiselle herkkävattalle...
 
vierailija
Helsinki on sellainen pienisuuri kylänen. Kuten jo mainittiinkin, suuri osa on muualta matkustaneita, eikä paljasjalkaisia helsinkiläisiä oikeen tapaakkaan.
Helsinkiläiset eivät oikeastaan vaikuta miltään, koska he vaikuttavat niin monenlaiselta. Ja sitten, kun monta monenlaista laitetaan nippuun, ei niitä jaksa seurailla.
Elikkäs teilläpäin, jos naapurin Liisa menee kauppaan ja sil on ruskeet kengät jalassa, niin tiät, että se on huonolla tuulella, eikä sille kannata mennä just jutteleen, meet sit seuraavana päivänä.

Helsingissä näitä Liisoja on yhtäaikaa liikenteessä se tusina. Ja niin on hyvätuulisiakin Liisoja. Ja huonotuulisia ja kaikkia siltä väliltä. Seuraileva ihminen ei ehkä jaksa enää keskittyä, että mitä siellä ympärillä liikkuu. Ja kaikki ne samat ongelmat, jotia on maaseudulla, saa vähän eri mittasuhteet. Pakkoko oli lähteä tuiskulla hakemaan maitoa kissalle, Helsingissä näitä, joiden se on pakko tehdä, on se tusina. Oliko pakko lähteä kauppaan liian myöhään, että ei meinaa ehtiä pois ennen sulkemisaikaa, ja kerrot sen tusinalla.... etc etc.
paitsi että kauppa on auki 24/7 niin sillä ei oo mitään väliä mihin aikaan sinne menee. Piatsi jos haluaa ostaa lonkeroa
 
vierailija
Mun täytyy tunnustaa jotakin!

Siis mähän en voi käydä noissa yleisissä vessoissa istumassa (bajamaja/puistoveskit) ni viime kesänä kaivarissa iski hätä, enkä kehannu veneen taakse mennä pissille ku niin monella oli pohjat kesken, paljon väkeä. Menin sitten sinne puistoveskin lattialle kyykkypissille, siinä oli kyllä sellainen ritilä lattiana, että en jättänyt lammikkoa jälkeeni.

Tsadissa on välillä hyvin vaikea käyä tarpeillansa! Oon kyllä luontoon pissijä, että jos jossain vain on puska niin sekin riittää mulle ennemmin kuin yleinen vessa.
Kaikesta ei tarvitsisi avautua...
 

Yhteistyössä