Häiritseekö seurustelukumppanisi ulkonäössä jokin?

Niin siinäpä se tulikin jo otsikossa. Eli ärsyttääkö/inhottaako/häiritseekö kumppanisi ulkonäössä jokin asia, tai esim. pahanhajuinen hengitys tms kiusallinen asia?

Kun aina puhutaan että joko ärsyttää kumppanissa monikin luonteenpiirre tai tapa, tai sitten ollaan niin rakastuneita että hehkutetaan puolison olevan TÄYDELLINEN pakkaus. Onko siis kellään niin, että muuten suhteessa menee hienosti ja on hyvä olla mutta jokin ulkonäköasia TODELLA häiritsee kumppanissa?
 
Jooo...eli voisin tähän pari exää mainita...nro1: likaiset hampaat...elikkäs ko mies ei koskaan pessyt hampaitaan...hampaat aina valkoisen kanahkan peitossa..siinäpä kiinnostaa paljon pusutella saatikka tehdä muuta! Nro2: pahanhajuiset jalat! ei vois olla äklöttävämpää hajua..koko kämppä aina lemus ihan märänneelle! :x eikä siihen auttanu mikään...pesin kenkiä ja sukkia...pakotin jalkakylpyyn ja rasvailin kaikilla ihme hajustetuilla rasvoilla niitä mut ei...se vaan oli semmonen ominaishaju vissiin.. Nro3:housut persvaossa :snotty: eli ko henkilö oli ns kehonrakentaja ja hänellä mielestään oli maailman upein takamus...sitä tietenki piti korostaa vetämällä sali/college housut persvakoon..ja mua hävetti ja oksetti...sellanen plösö perä... Ok..aikas kriittistä tekstiä..mutta näin ihanasti exiä muistelen... |O
 
Mies näyttää vaan paremmalta koko ajan =)! Tähän ei mitenkään vaikuta varmaan se, että olen päässyt uudistamaan herran vaatekaappia, ja vinkkaamaan millainen hius- ja partatyyli olisi minun mielestäni ihana. :heart:
 
exän ulkonäössä häiritsi sen silmät. ja hampaat tai ehkä siis pahanhajuinen hengitys ja jalkahiki!

nykyisen ulkonäössä ei taida häiritä mikään. tai voiisihan se vähän mieheisempi ja suurikokoisempi olla, mutta onpahan isompi kuin minä

:D
 
Mulla ei ole ollut koskaan suuria vaatimuksia ulkonäön suhteen. Ex oli pieni, kalju ja ruma kuin perkele (hänen oma kuvaus), mutta en mä sitä koskaan ajatellut.
Nykyinen aviomies puolestaan on kuin jostain kataloogista repäisty, erittäin komea ja tietää sen kyllä myös... Ei valittamista siis hänen ulkoisessa olemuksessaan!

Haisevaa miestä en vois sietää.
 
Naismaisuus, kaikissa muodoissaan.

Omassa päässäni haaveilen sitten lihaksikkaista siilitukista, jotka joutuu ajamaan parran kolmesti päivässä. Kaljua en kuitenkaan voisi sietää...

Sietää en voisi: haisemista, lihavuutta, röyhtäilyä ym.
 
Punaherukka
Tupakointi :headwall: On polttanut koko meidän suhteen ajan ja aina se vaan häiritsee. Välillä, kun itsellä on hermo pinnassa niin alkaa todella ärsyttään odottaa kaupan pihassa, kun mies vetää tupakin loppuun. Tai joskus nolottaa, kun ollaan menossa kylään ja siinä sitten koko perhe varrotaan oven takana, että mies saa tupakin loppuun :/ Eikä se tupakointi nyt ainakaan paranna hengitystä! Mies syö purkkaa kiloittain mutta silti tupakki haisee hengityksestä läpi.
 
Exässä häiritsi...hyi helvata mä järkytyin kun näin sen miehen tokan kerran. siis kun tavattiin ekan kerran, niin hän näytti tosi komealta ja oli tosi siistit kuteet päällä. Ihastuin.. noooh sitten nähtiin tokan kerran ja meinasin pyörtyä kun sillä miehellä oli tosiaan ne mamman ostamat 2 numeroa liian kireät farkut ja joku ysäri poikien paita yläasteajoilta (siltä siis näytti) ja aivan liian pieni KAMALA mokkatakki ja HIRVEÄT kengät :LOL: :LOL: :LOL:

Ihastuin siis komeaan, lihaksikkaaseen hyvin pukeutuvaan henkilöön joka paljastuikin aivan eri tyyliseksi :x Selvisi että nämä hienot kuteet olikin sitten tyylitajuiselta kaverilta lainassa..
Ja mua siis hävetti kulkee tän mamiksen kanssa ku farkut meinas revetä sillä perseestä, hyi helvata :LOL:

Nykyisessä mikään ei tuollai kyllä häiritse :heart:
 
En vois sietää; läskiys/liika lihaksikkuus, kaljuus, pitkä parta/vikset :p mieluummin ei silmälasejakaan.
Nykysessä ei nyt mitään pahempaa, valkosemmat hampaat vois olla ja ruskeet silmät. Ei leikkais tukkaa liian kynitysti ja harvemmin pikkufinnejä.
 
Biker-parta B)
Sellainen ihan kunnon Bandidos-reuhka.
Trimmailee sitä kerran, kaksi vuodessa, mutta enimmäkseen antaa rehoittaa ihan kamalana.

Kuitenkin mä olen oikeasti tyytyväinen siitä, että on miehen näköinen. Mä en tykkäis sellaisesta Lacosten tennareihin pukeutuvasta hienohelmasta jonka vyö ja sukat on sävy sävyyn ja joka ei voi mennä äijien kanssa edes saunomaan jos ei sattunut omat hiusvahat mukaan - muilla kun ei sitä hallittua sotkua saa päähän aikaiseksi.
 

Yhteistyössä