Häiritseekö ex-mies elämäänne?

• Viestiketjun aloittaja mamma-66
  • Ensimmäinen viesti
mamma-66
Olen onnellisesti uusissa naimisissa ja neljän lapsen äiti. Arkeamme vain edelleen, viiden vuoden jälkeenkin, ex-mieheni häiritsee ikävillä viesteillänsä. Mitä teen? Onko muilla vastaaavanlaisia kokemuksia? Ex-miehelläni ja minulla on yhteisiä lapsia kaksi, jotka asuvat isänsä luona + avovaimo+ kolme lasta + koiria yms. Kaikki muuten hyvin, mutta ex-mies edelleen vainoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Suzu
Ei onneksi enää, mutta aiemmin on ollut harmia mustasukkaisesta exästä. Uhkaili tavatessa, arvosteli ja huuteli jos jossakin nähtiin.. Onneksi ei päälle käynyt kuitenkaan. Homma loppui vasta, kun ex löysi uuden naisen (onneksi).
Jos sinua häiritään viesteillä tai uhkaillaan, säästä viestit todisteiksi, että saat tarvittaessa lähestymiskiellon. Näissä on joskus todella pahoja, itsepintaisia tapauksia.

poppoo
Minkä tyyppisiä nuo ikävät viestit ovat? Jos ovat suoranaisia uhkailuja tms. pura viestit todistajan läsnäollessa paperille ja pyydä todistajan allekijoitus paperiin. Poliisiin voi ottaa yhteyttä hetikin, mutta tulevat vaatimaan todisteita ja jos haet lähestymiskieltoa, todistustaakka on sinulla eli joudut todistamaan nämä häiriköinnit ja sen, että pelkäät.

Ihan pienellä syyllä ei lähestymiskieltoa saa. Mitenkäs teillä sujuu tuo hänen luonaan asuvien lasten tapaaminen? Oletteko sen saaneet järjestymään ilman riitoja?

fifi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2004 klo 22:18 mamma-66 kirjoitti:
Olen onnellisesti uusissa naimisissa ja neljän lapsen äiti. Arkeamme vain edelleen, viiden vuoden jälkeenkin, ex-mieheni häiritsee ikävillä viesteillänsä. Mitä teen? Onko muilla vastaaavanlaisia kokemuksia? Ex-miehelläni ja minulla on yhteisiä lapsia kaksi, jotka asuvat isänsä luona + avovaimo+ kolme lasta + koiria yms. Kaikki muuten hyvin, mutta ex-mies edelleen vainoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
lapsia piisaa sitten? :D

JasunÄiti74
Ei tästä ole kauaa, kun ex lähetti tekstarin ja kertoi näkevänsä vielä unia minusta :eek: EVVK :headwall: Onneksi noi on vähentynyt, kun menin naimisiin ja saatiin poika :heart:
Mutta siltikin..kausiluontoista tuntuu sillä olevan. Eikä meillä ex:än kanssa lapsia, onneksi :whistle:

alannah
Mulla ja ex kihlatulla on yks yhteinen lapsi. Hän ei mitenkää vainoa mua mutta kyll osas jättää muhun ikuiset, syvät arvet sillo ku oltiin vielä yhdessä. Sen jälkeen ku erosin hänestä, oon vihannu yli kaiken häntä.
Nykyään oon onnellisesti naimisissa ja on esikoisen lisäksi yksi lapsi lisää ja kolmatta ootan parhaillaan.

poppoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2004 klo 11:28 fifi kirjoitti:
lapsia piisaa sitten? :D
Ymmärsin, että neljä lasta. Mutta oliko se tässä pointtina? :p

Neljä lasta minullakin on, kolme ex-miehen kanssa ja loppuvuodesta syntyy yhteinen lapsi avomiehen kanssa. Erosta on aikaa jo 6 vuotta, mutta edelleen eksä häiriköi.

Yhteistyössä