Häh!? Pitääkö tämä paikkaansa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toiselta forumilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toiselta forumilta

Vieras
Kopsaan suoraan toiselta forumilta kun sattui silmään:

""Peniksen kasvattaminen näyttää sittenkin olevan mahdollista. Erään huippuyliopiston tekemien testien mukaan soijalesitiinin käyttö yhdistettynä magnesium-b6vitamiini-sinkki -kuuriin lisäisi pituutta ja paksuutta. Vaikutus perustuu siihen, että soijalesitiinin käyttö parantaa peniksen (ja koko kropan) verenkiertoa, magnesium-b6vitamiini-sinkki -yhdistelmä nostaa elimistön luonnollista testosteronin määrää.

Täällä on lisätietoa soijalesitiinistä: Lesitiini (soija- ja kananmunalesitiini) terveysvaikutukset - Keskustelut - Tiede.fi

Mielenkiintoisia kohtia ovat ainakin "lesitiinin sisältämä fostatidyylikoliini muuttuu kehossa asetyylikoliiniksi, mikä on yksi olennaisimmista tekijöistä erektion kestossa ja kovuudessa" ja "Lihastoiminnan paraneminen ja hermoston vahvistuminen "

Itse olen nyt pari kuukautta kokeillut ottaa aamuisin 1-2 ruokalusikallista soijalesitiiniä ja iltaisin reilun annoksen magnesium-sinkki-b6vitamiini -pillereitä. Vaikutuksina olen huomannut ainakin aamuerektion voimakkuuden moninkertaistumista ja penis tuntuu kokoajan "turvonneelta". Erektio- ja lepopituutta on tullut noin 3 cm lisää, paksuuden lisääntymisen olen huomannut siinä, ettei sormet enää yletä erektiossa olevan peniksen ympäri. ""

quote: magnesium-b6vitamiini-sinkki -yhdistelmä nostaa elimistön luonnollista testosteronin määrää

Olen käyttänyt sinkki magnesium kapseleita noin kuukauden ajan ja tehnyt seuraavia huomioita:

- penis lähes jatkuvasti stondiksessa
- peniksen pituus ja paksuus lisääntynyt merkittävästi. Pituus tällä hetkellä noin 20 cm. Tuntuu myös, että terska on turvonnut entisestään.
- tyttöystäväni on enemmän kuin tyytyväinen

toimiiko tämä muka oon nyt pari viikkoa syönyt b6-magnesium ja zincosan tabletteja ei vielä mitään järisyttävää ole tapahtunut onko joukkoon lisättävä vielä soijalesitiini

toimiiko tämä muka oon nyt pari viikkoa syönyt b6-magnesium ja zincosan tabletteja ei vielä mitään järisyttävää ole tapahtunut onko joukkoon lisättävä vielä soijalesitiini

Kannattaa varmaan lisätä ja annostuksien määrää myös, mitkäköhän annostukset b6, magnesiumia ja sinkkiä on sitten tullut syötyä? sinkkiä nyt ainakin voi aluksi ottaa roimiakin annostuksia kuurina, sitä voi aloittaa vaikka ekan viikon jollain 60mg ja pikkuhiljaa vähentää ja säänöllisesti sitten 15-30 mg.

Kyllähän tosiaan avausviestin systeemillä tosiaan varmasti saadaan jo erektiota parannettua, on "köyhän miehen kasvatuspillereitä" jos noin voi sanoa. Monet potenssin ja seksuaalisuuden lisäämiseen tarvittavat pillerit sisältää juuri noita edellä mainittuja aineita, toki usein paljon myös muita ja ehkäpä epämääräisiäkin ainesosia.

Sen takia itsekin olen tässä harkinnut että voisi silloin tällöin ottaa noita oikeasti kasvatukseen tarkoitettuja pillereitä, mutta sitten joka toinen päivä vaikka vain b-vitamiinia, sinkkiä ja magneusiumia ym.. Aika pitkälle pärjäisi ja jo noilla saadaan vaikutusta aikaan.

Viimeksi muokattu:
Lahna! Lahna! Suurin osa naisista.. Ihan sama ollaanko tällä foorumilla samaa tai eri mieltä sillä 90 prosenttille naisista ei tule pieneen mieleenkaa edes lukea näitä kirjoituksia täällä. Tai ihan missä tahansa missä kirjoitetaan tai keskustellaan jotain seksistä. Se on vaan miehen homma tyydyttää naisensa tarpeeksi usein ja nainen ottaa vaan vastaan mitä tarjotaan. Useat maaten kuin lahna. Pimeässä, peiton alla ja hiljaa selällään. Miettien jo silloin jotain ihan muuta.. Omasta mielestään tärkeämpää kuin joku seksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs jos;11128289:
naiset alkais kehittämään niitä omia taitojaan, ettei sillä koolla olis niin suurta vaikutusta ?

on mitään merkitystä ?
Kullin koko on kuitenkin naiselle niin tärkeä asia. Jos se on pieni, niin tottakai se harmittaa. Isoon kulliin kait ei kukaan ole tyytymätön ?

Huomasin tän ketjun tänään ja kävin samoin tein ostaa aimoannoksen soijalesitiiniä ja kaikki tarvittavat vitamiinit ;D
Prismasta löytyi kaikki, nyt aloitin kuurin niin katsotaan onko vaikutusta!
Vitamiinit ainakin luulisi toimivan yleiseen virkeyteen?
Sama kysymys kun juupaksella!! Kuinka paljon vitamiineja pitää olla päiväannoksessa??

Huomasin tän ketjun tänään ja kävin samoin tein ostaa aimoannoksen soijalesitiiniä ja kaikki tarvittavat vitamiinit ;D
Prismasta löytyi kaikki, nyt aloitin kuurin niin katsotaan onko vaikutusta!
Vitamiinit ainakin luulisi toimivan yleiseen virkeyteen?
Sama kysymys kun juupaksella!! Kuinka paljon vitamiineja pitää olla päiväannoksessa??

Oo varovainen annostuksen kanssa. Mulla ei kohta mahu enää housunpunttiin. Tulee kalliiksi, kun pitää pistää koko housuarsenaali uusiksi.

Viimeksi muokattu:
toimiiko? tuloksia kehiin?

Nyt mitä olen muutaman viikon napsinut vitamiineja ja syönyt aamupuuron kanssa 2 ruokalusikallista soijalesitiiniä niin en ole niin suurta hyötyä huomannut mitä jotkut hehkuttaa..
Erektiot on ehkä hieman parantuneet sekä aamuerektio on aika reilusti kovempi!
Luulen että kuurin toimivuus on riippuvainen myös muista elintavoista.
Esim jos muutenkin elintavat ovat terveelliset sekä sisältää myös liikuntaa niin luulisin ettei sillon olisi niin paljoa kuurilla merkitystä? Mene ja tiedä!
Ajattelin kuitenkin jatkaa vielä eteenpäin koska eihän näistä mitään haittaa ole, päinvastoin!

Jos vielä lisäisi penispumpun, jelggauksen ja vaikka peniksenkasvatuspillerit niin silloin voisi toimia!

Viimeksi muokattu:
Nyt mitä olen muutaman viikon napsinut vitamiineja ja syönyt aamupuuron kanssa 2 ruokalusikallista soijalesitiiniä niin en ole niin suurta hyötyä huomannut mitä jotkut hehkuttaa..
Erektiot on ehkä hieman parantuneet sekä aamuerektio on aika reilusti kovempi!
Luulen että kuurin toimivuus on riippuvainen myös muista elintavoista.
Esim jos muutenkin elintavat ovat terveelliset sekä sisältää myös liikuntaa niin luulisin ettei sillon olisi niin paljoa kuurilla merkitystä? Mene ja tiedä!
Ajattelin kuitenkin jatkaa vielä eteenpäin koska eihän näistä mitään haittaa ole, päinvastoin!

Jos vielä lisäisi penispumpun, jelggauksen ja vaikka peniksenkasvatuspillerit niin silloin voisi toimia!

aikkeeen paskaan te uskotte...lihaskaan kasva vitamiineillä

Viimeksi muokattu:
aikkeeen paskaan te uskotte...lihaskaan kasva vitamiineillä

Ei se kasva, mutta verenkierto peniksen ympärillä voi parantua ja sitämyöten mittakin kasvaa, jopa useamman sentin riipuen kuinka laadukas ja voimakas normaalisti on. Eniten kestävyyteen ja viriliteettiin nuo jutut vaikuttaa, erektio-ongelmia jos on niin eniten silloin varmaan vaikutusta voi olla.

Viimeksi muokattu:
Magnesium on painonhallinnan tärkein apu
Hyvästä ja tasapainoisesta terveydestä puhutaan paljon, mutta jostain syystä kaikkein myydyimpiä kirjoja ovat laihdutuskirjat. Yksi tärkeimmistä aineista painonhallinnassa on magnesium, jota tarvitaan yli 300 kehon reaktiossa, kuten aineenvaihdunta, entsyymit, energiantuotanto ja tukirangan kasvu. Magnesiumin puutos on syynä moniin nykypäivän sairauksiin ja vaivoihin.
Magnesium on painonhallinnan tärkein apu
Magnesiumin puute väestössä on yleistä. Se ilmenee vähäisenä magnesiumin pitoisuutena veressä (seerumissa) ja myötävaikuttaa sydäntauteihin ja -kuolemiin, osoittaa uusi saksalainen 10-vuotinen seurantatutkimus. Valitettavasti suomalaiset lääkärit eivät yleensä mittaa potilaittensa veren magnesiumin pitoisuutta, jolloin puute jää huomaamatta ja korjaamatta.
Magnesiumin puutteesta ei kuitenkaan yleisesti ottaen juurikaan puhuta. Sitä vastoin joka tuutissa ylistetään kalsiumia, jonka nauttimisen myötä on vaarana se, että meidän magnesium-ongelmat pahenevat entisestään. Tämä johtuu siitä, että liiallinen kalsium estää magnesiumin imeytymistä.
Magnesiumvalmisteita löytyy useina eri yhdisteinä. Parhaiten imeytyvien joukkoon kuuluvat: Mg-aminohappokelaatti, Mg-sitraatti ja niiden jälkeen keskinkertaisesti imeytyvä Mg-karbonaatti sekä kaikkein huonoimmin imeytyvänä Mg-oksidi.

Yhteistyössä