Häävieraan asu,joka on aiheuttanut ihmetystä?

• Viestiketjun aloittaja "Noro"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Naisella mekon alta näkyvät rintaliivien olkaimet, jotka vielä valui käsivarsille niin että omistaja joutui nostelemaan koko ajan. Niin lyhyt mekko, että hädintuskin peitti kantajansa takapuolen.

Noi on ainoat jotka ovat mua juhlien aikana häirinneet ja vielä onnistuneet jäämään mieleen :D

IhanaValo
Farkut ja joku toppi..en kattonut niin tarkkaan ku ne farkut järkytti sen verran..

Omat häät, kaikki muut vieraat(kin) oli pukeutuneet juhlapukuihin ja yhellä oli, vaikkakin siistit, jotain nuorisomerkkiä veikkaisin, haalistetut farkut joissa oli kimalletta ja kaikkee..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saraldo
Saako mainita hautajaisvieraan? Rouva, iältään 40-50 (vaikea sanoa, elämä kuluttanut), tuli hautajaisiin nahkaminarissa, joka oli sen verran lyhyt, ettei kumartunut laittamaan kukkia haudalle. Yläosana ihan tavallinen t-paita. Oli sen näköinen, kuin olis ollut matkalla "töihin"....

"vieras"
Tänä kesänä olen nähnyt pariin kertaan luonnonvalkoisia mekkoja vierailla. Eräällä pienten lasten äidillä oli mekko minimallia puoleen reiteen ja kumarteli taaperon perässä; ei ollut kaunista katsottavaa! Joskus aikoja sitten morsiammen lähisukulaisella oli reisitaskuhousut. Todella ärsyttäviä asuvalintoja kaikki, vaikka tuskin hääpari on pahakseen pistänyt. Trikoota ja arkisia vaatteita nähnyt usemmankin päällä, mutta se nyt on vielä edes jotenkin ok.

"vieras"
teini-ikäisellä tytöllä polvista rikkinäiset leggingsit, minifarkkushortsit ja tuulipuvuntakki. Eikä ole rahasta pulaa ko.perheellä. Lisäksi tyttö ei ollut edes tukkaa kammannut, ja mun myötähäpeä oli ihan sanoinkuvaamatonta. Tyttö oli vieläpä morsiammen pikkusisko.

"huoh"
[QUOTE="vieras";26865214]pohjepituiset legginsit mekon alla[/QUOTE]

Asutaan kirkon vieressä ja monesti on vihkiminen ollut alkamassa/juuri loppunut kun ollaan menty ohi ja tämän yhdistelmän olen nähnyt useita kertoja tänä kesänä. Joka ikinen kerta aiheuttaa uskomatonta myötähäpeää..

ok
Ite menin viimeisilläni raskaana sellaisessa mekossa/tunikassa johon laitoin rinnan alle vyön. Oli ihan nätti ja kaikki kehuivat, mutta valokuvista totesin, että oli kyllä sittenkin ihan liian lyhyt. Mulla ei edes ole kauniit sääret.

"Neith"
[QUOTE="huoh";26865763]Asutaan kirkon vieressä ja monesti on vihkiminen ollut alkamassa/juuri loppunut kun ollaan menty ohi ja tämän yhdistelmän olen nähnyt useita kertoja tänä kesänä. Joka ikinen kerta aiheuttaa uskomatonta myötähäpeää..[/QUOTE]

minen kyllä ymmärrä mitä vikaa tuossa yhdistelmässä on, se on kätevä ja mukava eikä edes näytä pahalta joten mikä siinä on ongelma?

Yhteistyössä