Häät + synttärit

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Jos on sellaiset pienemmät häät, idea ei ole tyhmä...muttamutta :|
Olin itse ristiäisissä, joissa samalla vietettiin synttäreitä, ja se oli mun mielestä ideana jotenkin :x |O Pakko oli vaan jotain viedä sitten aikuisellekin juhlijalle.
Tän vois ajatella silleen, että jos kutsuisitte synttäreille muutenkin ne vieraat, jotka kutsutte häihin, sitten on ihan ok :)
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Jos on sellaiset pienemmät häät, idea ei ole tyhmä...muttamutta :|
Olin itse ristiäisissä, joissa samalla vietettiin synttäreitä, ja se oli mun mielestä ideana jotenkin :x |O Pakko oli vaan jotain viedä sitten aikuisellekin juhlijalle.
Tän vois ajatella silleen, että jos kutsuisitte synttäreille muutenkin ne vieraat, jotka kutsutte häihin, sitten on ihan ok :)
Sellaista lähinnä juuri ajattelinkin..ja pienehköstä porukasta olisi kyse n. 50 henkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Jos on sellaiset pienemmät häät, idea ei ole tyhmä...muttamutta :|
Olin itse ristiäisissä, joissa samalla vietettiin synttäreitä, ja se oli mun mielestä ideana jotenkin :x |O Pakko oli vaan jotain viedä sitten aikuisellekin juhlijalle. Tän vois ajatella silleen, että jos kutsuisitte synttäreille muutenkin ne vieraat, jotka kutsutte häihin, sitten on ihan ok :)
Sellaista lähinnä juuri ajattelinkin..ja pienehköstä porukasta olisi kyse n. 50 henkeä.
Minulla ja tytöllä on samana päivänä synttärit ja ensinhän se tosi mukava kun sain lapsen synttäripäivänä mutta nyt tuntuu jotenkin kamalalta kun vietetään tytön synttäreitä(en mainosta omiani ollenkaan) niin kaikki tuo sitten mullekin jotain...
 
Salama McQueen
Joo, mäkin keksin tuon kuningasajatuksen tässä joku päivä. Harmi vaan, että nuo miehen kolmikymppiset on jo kahden vkon päästä. :whistle: Noh, jos rynkäistäis sitten mun kolmikymppisillä! :D (maaliskuussa 2008)
 
Tää ei nyt ihan liity aiheeseen mutta sivuaa kyllä. Kutsu oli käynyt kavereille uuden talon tupareihin ns. aika rentoihin pihakekkereihin. Ihmeteltiin vähän kun tivasivat että tullaan varmasti siihen aikaan kun kutsussa oli ilmotettu, mutta ei mitään epäilty/tajuttu. Kaikilla vierailla (oiskohan ollu jotain 50) oli vaatteet tyyliin shortsit, t-paidat, sandaalit... Siinä vaiheessa kun pappi kaarsi pihaan alkoi epäilykset herätä: ´mitä hemmettiä, meneeks´ ne naimisiin...???´ No, niinhän siinä sitten kävi. Oli vähän porukoilla itku herkässä (ilosta ja yllätyksestä siis) ja huuli pyöreenä... Ihan kivat kemut oli mutta oishan sitä voinu olla pukeutunut ees vähän paremmin...
 
mindy
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Tää ei nyt ihan liity aiheeseen mutta sivuaa kyllä. Kutsu oli käynyt kavereille uuden talon tupareihin ns. aika rentoihin pihakekkereihin. Ihmeteltiin vähän kun tivasivat että tullaan varmasti siihen aikaan kun kutsussa oli ilmotettu, mutta ei mitään epäilty/tajuttu. Kaikilla vierailla (oiskohan ollu jotain 50) oli vaatteet tyyliin shortsit, t-paidat, sandaalit... Siinä vaiheessa kun pappi kaarsi pihaan alkoi epäilykset herätä: ´mitä hemmettiä, meneeks´ ne naimisiin...???´ No, niinhän siinä sitten kävi. Oli vähän porukoilla itku herkässä (ilosta ja yllätyksestä siis) ja huuli pyöreenä... Ihan kivat kemut oli mutta oishan sitä voinu olla pukeutunut ees vähän paremmin...
Mun mielestä just tuollaiset olisi huiput! Mä en tykkää mistään pukujuhlista
yms.. Mutta yllätyksistä sitäkin enemmän.
 

Yhteistyössä