"häät pilalla" Miten yksinkertaisia jotkut voivatkaan olla...

• Viestiketjun aloittaja kaikki ilmaiseksiko?
  • Ensimmäinen viesti
kaikki ilmaiseksiko?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907179943078_uu.shtml

Uskoa nyt jotain kaveria ja tutun tuttua, mikseivät ottaneet asioista ajoissa selvää?!

ahneella on... :LOL:

vieras
Ihan ovat itse pilanneet häänsä typeryydellään. Luulleet ahneuksissaan saavansa kaiken puoli-ilmaiseksi ja vielä niin että edetään heidän omilla ehdoilla. Kun tämä ei käynytkään päinsä niin itketään kilpailevalle medialle, joka tekee jutun. Varmaan rahoittanut sitten lööppien kautta ne häänsä :)

Mä olen varmaan ainoa, joka on sitä mieltä, että vika ei nyt ole morsiusparissa, vaan tuotantoyhtiössä. Eikö tämä pariskunta tehnyt asiat niin kuin on järkevintä (edullisempaa) tehdä, kun todella luulivat että ne häät sitten kanssa kuvataan.

b
Varsinaisia neropatteja tuo kyseinen pari. Mitään kirjallista sopparia ei edes oltu tehty, ja nämä uunot jo juoksevat timanttiliikkeeseen vonkaamaan alennuksia. Sitte avautuvat lehdessä kun ei häitä tulekaan. Ilmaseksi olis pitänyt saada häät ja julkisuuttakin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Täh, törkeetähän tuo on eikä siinä oo mitään nauramista. Kyllä v*tuttais niin ettei mitään rajaa, eikä se oo ahneudesta kiinni vaan ettei tv-yhtiö pitänyt lupauksiaan.
No, jos on ilmoitettu jo että ohjelmaan pääsette, mutta kielletty tekemästä mitään ja aika kuluu, on itsestään selvää että käydään jo neuvottelemassa floristien, pukuliikkeiden ym kanssa alustavasti asioista. Kaikkea kun ei voi jättää tekemättä vaikka kuinka tuotantoyhtiö niin käskisi, sen verran ison mittakaavan juhlasta kuitenkin kyse.
Ja mainostahan se on yrityksillekin, joten tottakai siitä mainitaan!

vieras
Täh, törkeetähän tuo on eikä siinä oo mitään nauramista. Kyllä v*tuttais niin ettei mitään rajaa, eikä se oo ahneudesta kiinni vaan ettei tv-yhtiö pitänyt lupauksiaan.
Ei että nää pari ostaa tv tiimin laskuun tilpehööriä ja käy vähän shoppailemassa, ehtona että he eivät nyt tee sen enempää häiden eteen, koska on sitoutunut tohon ohjelmaan ja heidän tahtiin siis mennään. No pariskunta hyväksyy sen, shoppailee hieman lisää ottamatta selvää mistään. Kun sitten selviääkin että eivät olisi saaneet ohjelman laskuun ominpäin ostella ja mitään hääpäivää lyödä lukkoon, niin kaikki onkin niin perkeleen väärin heitä kohtaan.

Jos haluavat hääpäivän ja päättää itse häistään, häät pidetään silloin ihan omalla aikataululla, budjetilla ja ilman te kameroita.

Mitä lupauksia ne on, jos ohjelman ja tuotantoyhtiön linja on ehdottomasti se, ettei ohjelman nimissä neuvotella alennuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
No, jos on ilmoitettu jo että ohjelmaan pääsette, mutta kielletty tekemästä mitään ja aika kuluu, on itsestään selvää että käydään jo neuvottelemassa floristien, pukuliikkeiden ym kanssa alustavasti asioista. Kaikkea kun ei voi jättää tekemättä vaikka kuinka tuotantoyhtiö niin käskisi, sen verran ison mittakaavan juhlasta kuitenkin kyse.
Ja mainostahan se on yrityksillekin, joten tottakai siitä mainitaan!
No tätähän mä tarkoitin. Tv-yhtiöhän tässä on mokannut eikä se pariskunta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Siirtäisittekö itse omia häitänne?
En, mutta en järjestäisikään niitä tvkameroiden edessä. Silloin kun on kyse tv ryhästä ja häistä, kaikki sovitaan.

Jos haluaa pitää häänsä just niin kuin ne suunnittelee, ne pitää järjestää sitten ilman mediaa.

b
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä olen varmaan ainoa, joka on sitä mieltä, että vika ei nyt ole morsiusparissa, vaan tuotantoyhtiössä. Eikö tämä pariskunta tehnyt asiat niin kuin on järkevintä (edullisempaa) tehdä, kun todella luulivat että ne häät sitten kanssa kuvataan.
Ei pari ollut edes mitään kirjallista sopimusta tehny kun jo oltiin timanttia ym ostamassa. Ei voi kukaan olla niin tyhmä, että ominnokkineen alkaan tollasta puuhaamaan ilman että on minkäänlaista mustaa valkosella... Huh. Ihan parin oma moka.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mitä lupauksia ne on, jos ohjelman ja tuotantoyhtiön linja on ehdottomasti se, ettei ohjelman nimissä neuvotella alennuksia?
Lukiko siellä niin? Se meni multa ohi..

Yhteistyössä