Mikä olis sellainen kiva yhteislaulu? Ja missä vaiheessa sellaisen voisi esittää?Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:Musiikkia, yhteislaulua (reipasta ei laahaavia) jne. Antakaa lasten esiintyä.
Hmm, valitettavasti en tunne hääparin sukua niin tarkastiAlkuperäinen kirjoittaja frog2:Kaikki ei tykkää yhteislauluista. Mieti harrastetaanko teiän suvussa sellasia (tai siinä porukassa ketä häihin tulee) ja tykkäiskö porukka laulaa?
No asian tekee ongelmalliseksi sen että a. hääpari ei halua häihin leikkejä, lisäksi sulho ei halua tehdä mitään (on aika ujo ) b. häät alkaa jo klo 13 ja kestää virallisesti aina iltapalaan asti joka tarjoillaa klo 22.. mitä hemmettiä sitä sitten keksii kun luultavasti täysin ohjelmattomat häät koetaan myös kamalaksi. Ajattelin että yhteislaulu olisi suht turvallista kaikille koska kukaan ei joudu tekemään sitä yksin.Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Sit ei ehkä kannata järjestää, ainakaan suureksi ohjelmanumeroksi. Yleensä sellaiset ohjelmat, joihin vieraiden ei tarvitse osallistua on turvallisia eikä tunnelma kärsi.
Arvaa vain onko kyselty..... joo ja minä vastaan illan "ohjelmasta"Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:Kantsii ihan oikeesti palaveerata hääparin kanssa ja kysellä toiveita. Oletan siis, että sun tehtävänä on hoitaa ohjelmapuoli?
Jos meidän häissä olis yhteislaulua ohjelmana, niin aika hiljaista olis...
Harmi etten tunne kummankaan sukua kovin hyvin joten yllätysesiintyjän hankkiminen on aika hankalaa. Lisäksi häät järjestetään minulle tuntemattomalla paikkakunnalla joten en osaa sieltäkään ketään kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Joku yllätysesiintyjä?Mun serkku ilmestyi meidän häissä kitaran kanssa meidän pöydän eteen ja lauloi ihanan laulun, oli todella mukava yllätys. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No asian tekee ongelmalliseksi sen että a. hääpari ei halua häihin leikkejä, lisäksi sulho ei halua tehdä mitään (on aika ujo ) b. häät alkaa jo klo 13 ja kestää virallisesti aina iltapalaan asti joka tarjoillaa klo 22.. mitä hemmettiä sitä sitten keksii kun luultavasti täysin ohjelmattomat häät koetaan myös kamalaksi. Ajattelin että yhteislaulu olisi suht turvallista kaikille koska kukaan ei joudu tekemään sitä yksin.Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Sit ei ehkä kannata järjestää, ainakaan suureksi ohjelmanumeroksi. Yleensä sellaiset ohjelmat, joihin vieraiden ei tarvitse osallistua on turvallisia eikä tunnelma kärsi.
Niinpä, täysin ohjelmattomat häät olis helppo pitää jos häät alkais vasta klo 16. Siinä menis ensin 2 tuntia ruokailuun, 1 tunti vieraiden kättelyyn, sitten oliskin jo kahvi ja pian sen jälkeen alkais soittaan bändi ja sitten oliskin jo iltapala. Ääh.. en enää ikinä ryhdy seremoniamestari/kaasoksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Onpas paskanakin hääpari sulle iskeny! :kieh: Kyllä vieraat kuolevat tylsyyteen, jos ei oo ohjelmaa noin pitkissä häissä ja sit vielä hääpari kehtaa vaatia, ettei tuu leikkejä!
Omissa häissäni suunnittelin itse kaasojen kanssa ohjelman, ei tullu mitään mistä tiedän, että joku inhoo ja kaikilla oli kivaa. Ei kaason (tai kenenkään muunkaan) kuuluisi joutua tuollaiseen asemaan, että "keksi ohjelmat, me ei haluta leikkejä ja häät kestää kauan"
Meillä oli yhtenä leikkinä sellanen tietovisa, johon vastattiin pareittain (samaa perhettä) ja voittajat saivat palkinnoksi sellaisen herkkukorin.
Ei tuu onnistuun! Itse ollut tälläisissä häissä, joissa ainoa ohjelma oli boolimalja. Itse raskaana ja moni vieraista absolutisteja ja vanhuksia, oli niin tylsää, että lähdettiin jo ennen kahvitusta (klo 22, häät alkaneet aikaisin iltapäivällä) kun lasta alkoi kiukuttaa ja väsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Häissä ei ole istumajärjestystä ja kukaan ei halua pitää puheita Voi elämä... Hmm.. eli vieraat vain istuis ja juttelis 10 tuntia..
Joo ei tuu mustakaan onnistumaan.. En usko et kukaan haluaa pelkästään istua ja jutella koko päivän.Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Ei tuu onnistuun! Itse ollut tälläisissä häissä, joissa ainoa ohjelma oli boolimalja. Itse raskaana ja moni vieraista absolutisteja ja vanhuksia, oli niin tylsää, että lähdettiin jo ennen kahvitusta (klo 22, häät alkaneet aikaisin iltapäivällä) kun lasta alkoi kiukuttaa ja väsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Häissä ei ole istumajärjestystä ja kukaan ei halua pitää puheita Voi elämä... Hmm.. eli vieraat vain istuis ja juttelis 10 tuntia..
Tässähän nimenomaan oli ongelmana, että hääpari on kieltänyt kaikki leikit! Muuten nuo kaikki kuulostaa kivoilta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:kaverin häitä juhlittiin viime kesänä ja ohjelmana oli lapsille ongintaa.... sellanen kiva tietovisa jossa kaikki vastasi häälehtisessä olevaan hääpari koskevaan tietovisaan ja oikeat vastaukse sitten julkistettiin voittajalle palkinto (leikkimielinen ja tosi vaikeita arvasujuttuja ettei vain tutuimmilla oo mahdollisuus,kuten hääparin pölyimurin väri jne...) sitten oli sellanen laatikko leikki jossa oli runomuotoon laitettu juttuja ja laatikko lähti liikkeelle vaikka että ojenna tämä laatikko ensimmäisen pöydän komeimmalle miehelle...sitten mies luki seuraavan vaikka että kellä naisella on kaunein kampaus morsiammen jälkeen...ja nainen taas vie seuraavalle... mukava oli odottaa aina seuraavaa... sitten oli musiikkia ja vapaata tanssia, pikkupullojen etsintää ulkoa heinikosta jne...paljon löytyy mahdollisuuksia
10 tuntia pelkästään tuota?Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Tarviiko olla mitään erityistä ohjelmaa? Kahvit/ruokailu ja seurustelua vieraitten kesken, häävalssi ja eiköhän siinä ole tarpeeks.
Mutta onhan se vähän niinkin,että jos mitään leikkejä yms ei kelpuuteta ja parin mielestä vain seurustellaan,niin ei se ole sinun vikasi jos kaikki vieraat eivät viihdy.Teet parhaasi ja se riittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:10 tuntia pelkästään tuota?