häälahjapulma..

mitä äidille ja sen miehelle häälahjaksi? sanoivat etteivät halua mitään,mutta haluaisin antaa jonkun kivan muiston, ei saisi olla ihan hirvittävän kallis,mutta kuitenkin sellainen mikä säilyy vuodesta toiseen ja plussaa olisi jos sille olisi ihan konkreettista käyttöäkin. annoin valokuva-albumin joululahjaksi,jossa oli kuvia molempien lapsuuskuvista tähän päivään asti,eli ideana oli tavallaan elämänlankojen yhteenkietoutuminen. samalla teemalla haluaisin jatkaa,mutta liian samanlainen ei saisi olla..tulipas monimutkaisesti selitettyä :D

Minä juuri tänään ostin kultasepänliikkeestä tinaisen hää-kehyksen jossa ylhäällä roikkui "oksassa" kaksi kullan väristä sormusta. Maksoi 20?+5? kaiverrus. Sitten aion siihen vielä kehystää 50?. Mutta osta sä vain se kehys?

Aloin miettimään et mitä itse annoin äidilleni ja sen miehelle, mutta se taisi olla vain joku kaunis pitkä maljakko. Että ei sen ihmeempää. Yhdet otti kuvia heidän häissä(myös hääkuvan) ja antoi ne lahjaksi. Toiset osti kylpyläreissu lahjakortin, jotkut auttoivat leipomaan ja järjestelemään juhlia. Minä itse olin ikionnellinen kun sain arabian koko astiastosta jotakin, juuri sellaisen hääkuvan kehyksen ja sellaista tarpeellista. :heart:
Jos olet hyvä leipomaan niin tee heille kaunis hääkakku vaikka lahjaksi.

Yhteistyössä