Häälahjaideoita

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Pari on siis jo vihitty aikasemmin maistraatissa parin todistajan voimin, nyt on vaan kekkerit tiedossa jälkikäteen ystäville ja sukulaisille. Hääpari sanoo, että ei tarvi mitään (mikä onkin kyllä totta), paras lahja heille on se, että tullaan paikalle.

Mietittiin miehen kanssa, että oisko lahjakortti teatteriin sitte jees? (tai syömään johonki, mikä taas ei niin kiva mun mielestä, koska sen summaa ois vaikee arvioida).

Vai mikä ois sellanen? Turhaa krääsää ja kaapin täytettä ei haluta viedä.
Asuvat Turun lähistöllä, mikä siellä ois sellanen teatteri, mihin vois liput hankkia? Linnateatterin näytöksistä oon ite ollut kattomassa Viivin ja Wagnerin ja Juoppohullun päiväkirjan, muista mulla ei oo mitään tietoa...

[QUOTE="vieras";23966423]Lahjakortti olisi varmaan paras, vaikka sinne teatteriin tai esim. hierojalle?[/QUOTE]

Ei hierojaa ;) Miehellä on joku hierojakoulutus, joten tuore vaimo on ainaki taatusti hierottu ;)

Leffa liput =) Tai lahjakortti vaikka sokkarilta.Voivat sitten mennä syömään tai ostamaan ruokaa, kirjoja, vaatteita, pyyhkeitä tms.

No toi sokos vois olla kanssa... Mut onks se jotenki kuitenkin tavallinen ja tylsä vaihtoehto? :/
Eikä noi leffaliput sit taas mun mielestä oikeen... Kerkeevät mennä ensinnäki vanhaks tolla pariskunnalla, ennenku ehtisivät ees miettiä koko asiaa, ja mun mielestä leffaliput lahjana on ihan ok nuorille, mut ei aikuisille :/

Annat kortin johon laitat hienosti joku päivä syömään minä tarjoan!

tää ei oikeen taida onnistua, meillä on välimatkaa paljon, joten nähdään aika harvoin. Meidän on vaikee sinne päästä lähtemään "vaan syömään", tms. kun on toi poika, jota ei viitti tollaseen ottaa mukaan, ja sit taas he pääsevät tännepäin toooosi harvon, kun tekevät vuorotyötä molemmat, ja molemmilla oma firma...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä