Pari on siis jo vihitty aikasemmin maistraatissa parin todistajan voimin, nyt on vaan kekkerit tiedossa jälkikäteen ystäville ja sukulaisille. Hääpari sanoo, että ei tarvi mitään (mikä onkin kyllä totta), paras lahja heille on se, että tullaan paikalle.
Mietittiin miehen kanssa, että oisko lahjakortti teatteriin sitte jees? (tai syömään johonki, mikä taas ei niin kiva mun mielestä, koska sen summaa ois vaikee arvioida).
Vai mikä ois sellanen? Turhaa krääsää ja kaapin täytettä ei haluta viedä.
Asuvat Turun lähistöllä, mikä siellä ois sellanen teatteri, mihin vois liput hankkia? Linnateatterin näytöksistä oon ite ollut kattomassa Viivin ja Wagnerin ja Juoppohullun päiväkirjan, muista mulla ei oo mitään tietoa...
Mietittiin miehen kanssa, että oisko lahjakortti teatteriin sitte jees? (tai syömään johonki, mikä taas ei niin kiva mun mielestä, koska sen summaa ois vaikee arvioida).
Vai mikä ois sellanen? Turhaa krääsää ja kaapin täytettä ei haluta viedä.
Asuvat Turun lähistöllä, mikä siellä ois sellanen teatteri, mihin vois liput hankkia? Linnateatterin näytöksistä oon ite ollut kattomassa Viivin ja Wagnerin ja Juoppohullun päiväkirjan, muista mulla ei oo mitään tietoa...