HÄÄLAHJAIDEOITA, AUTTAKAA!!

  • Viestiketjun aloittaja Kaaso
  • Ensimmäinen viesti
Kaaso
Pitäisi keksiä häälahja veljen häihin ensi viikonlopulle... olen miettinyt ja miettinyt mutta en keksi mitään! Eivät halua tavaraa vaan mahdolliset lahjat rahana. Mutta tietäen meidän rahatilanteemme (mies lomautettu ja mä kht:lla) mun veljeni kielsi meitä tuomasta lahjaa. En kuitenkaan haluaisi mennä ilman mitään, kun kyseessä on kuitenkin oma veli! Pitäisi nyt keksiä siis joku hyvä idea, mistä jäisi molemmille osapuolille hyvä mieli = voitaisiin viedä joku heitä ilahduttava lahja mikä ei ole kallis. Eikä siis mitään tavaraa.

Aika loppuu eikä ole mitään mielessä..!
 
kaaso
On heillä lapsi mutta mummot ja kummit on hoitamassa tosi innokkaasti joten lapsenhoitoapua harvoin tarvitaan... olen kyllä silloin tällöin ollut heille lapsenvahtina, mutta se on niin pikkujuttu tavallaan ottaa heidän muksu oman katraan jatkoksi että en siitä häälahjaa saa väännettyä.

Ja heidän talonsa on aina niin siisti että siivousapua ei taida tarvita, pelkään että morsian loukkaantuu jos ehdotan.

Kiitos ideoista kuitenkin, lisää vaan...? :)
 
Tykkäävätkö he käsitöistä? Olen ompelija ja olen tehnyt häälahjoiksi semmoisia valkoista pellavaa olevia sisustus sydämiä, joihin tulee jokin kaunis hääaiheinen runo, tai sitten sulhasen ja morsiammen nimet ja hääpäivä. Persoonallinen lahja. Siihen voi myös laitta lahjan antajan nimen. Jos kiinnostaa laita viestiä, niin suunnitellaan yhdessä ja voin laittaa kuvaa valmiista töistä! :flower: =)

Hinta n. 10-20e riippuen sydämen koosta ja mallista :heart:

sanna.maatta(at)telemail.fi
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Samppanjapullo (30-35e)? Hyvää viiniä (15-20e)?
Pihalle mölkky, kroketti?
Oliko omia lapsia, tee lasten kanssa painoväreillä tyynyliinat?
Tuo tyynyliinajuttu voisi toimia... täytyy pistää harkintaan. :) Viiniä eivät juo.
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
http://www.toisenlainenlahja.fi/fi/hintaryhma/alle_40/
Nää alkaa ihan itkettämään kun miettii kuinka pienestä apu voisi joillakin olla kiinni. :(

Tuo olisi kyllä hyvä lahjaideakin.

Ei antanut siis lainata kuin toista linkkiä...
 
kaaso
Hmm... tuo shampanjalasijuttu olisi kiva mutta ei taida enää ehtiä, ja tosiaan kun hääpari ei halua mitään tavaraa. Pidän mielessä yksiä toisia kesähäitä varten. :)

Tähänastisista ehdotuksista parhaalta tuntuisi tuo toisenlainenlahja.fi-homma...
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Missä viettävät hääyön? jos kotona niin voisit sinne viedä shampanjaa ja mansikoita ja ruusuja... ?
Hotellista huone varattuna. Tai sviitti, en ole varma. Tuotakin voisi ajatella...
Jos ovat hotellissa niin kannattaa tarkistaa viekö hotellin väki jotain.. Toisissa hotelleissa tehdään ruusunterälehdistä sydän sängyn päälle jne...
 

Yhteistyössä